Ben je nou eigenlijk toegelaten of watquote:Op maandag 8 augustus 2016 19:58 schreef Crip het volgende:
Soms wil k wel weten hoe t is om iemand te choke
Ja, lijkt mij ook echt ergens lekker gevoelquote:Op maandag 8 augustus 2016 19:58 schreef Crip het volgende:
ja maar, wat is je punt dan daarmeequote:
Het spartelen doet het hemquote:Op maandag 8 augustus 2016 19:59 schreef Trollscience het volgende:
lijkt me zo opwindend om de adem en het leven uit iemand te voelen glijden terwijl ze met alle macht snakken naar adem
Clumsy_clownquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:00 schreef Neverknown het volgende:
TRV / Vakantie Curaçao
wie is er hier in Curaçao, bonaire of Aruba geweest
Van wat?quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:00 schreef Id_do_her het volgende:
Ik begon hier laatst over wapens en ik sta nu op een watchlist.
...quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja maar, wat is je punt dan daarmee![]()
of wilde je alleen bevestiging dat het niet legaal is?![]()
gewoon met rajlek straksquote:Op maandag 8 augustus 2016 19:58 schreef Crip het volgende:
wa zit hier achterquote:
quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:59 schreef Trollscience het volgende:
lijkt me zo opwindend om de adem en het leven uit iemand te voelen glijden terwijl ze met alle macht snakken naar adem
weenie of ik nog met je durf te chillen ;squote:Op maandag 8 augustus 2016 20:01 schreef Trollscience het volgende:
nog eventjes, armen beginnen al slapjes te worden. tegenstribbelen heeft toch geen zin?en dan het ultieme moment. het is vreemd, op het moment dat iemand zijn laatste adem uitblaast is het net alsof er iets verandert aan het lichaam. alsof het geen persoon meer is
quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
...
lees anders even terug, ik ga niet alles quoten
Zo gaat het helemaal niet.quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:01 schreef Trollscience het volgende:
nog eventjes, armen beginnen al slapjes te worden. tegenstribbelen heeft toch geen zin?en dan het ultieme moment. het is vreemd, op het moment dat iemand zijn laatste adem uitblaast is het net alsof er iets verandert aan het lichaam. alsof het geen persoon meer is
Te veel films gekeken denk ik.quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:03 schreef Willoow het volgende:
[..]
Zo gaat het helemaal niet.
Vaak met stuiptrekkingen
je kunt toch gewoon ademen door het gaatje in je keelquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
[..]
weenie of ik nog met je durf te chillen ;s
whahaxdquote:
jaa, ;$quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben je nou eigenlijk toegelaten of wat
quote:
Dit gaat mij zelfs te furrquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:01 schreef Trollscience het volgende:
Als je het bij de vriend van je zus doet geeft het extra veel voldoeningquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:01 schreef Trollscience het volgende:
dat die vergelijking dus helemaal niet zo vreemd wasquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
![]()
ik heb het terugglezen, ik stel nog steeds dezelfde vraag als net
wat is je punt
Niice, ik was altijd heel goed in syntax en pragmatics dus als je hulp nodig hebt xoxoquote:
De dochter.quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:05 schreef Etsu het volgende:
Ik wil Chinees bestellen.
Wat zouden jullie nemen
wrm zo gemeenquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:04 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Als je het bij de vriend van je zus doet geeft het extra veel voldoening![]()
Welke vergelijking, tussen moorden en te hard rijden?quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat die vergelijking dus helemaal niet zo vreemd was
jouquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:05 schreef Etsu het volgende:
Wat zouden jullie nemen
een kleinequote:Op maandag 8 augustus 2016 20:05 schreef Etsu het volgende:
Wat zouden jullie nemen
trustenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |