Niet nodig. Zo was het vast niet bedoeld.quote:
10 minuten later.quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Misschien kan Niels dat even vaststellen
heb al jaren geen mousepad gebruikt dus ik heb geen ideequote:Op maandag 8 augustus 2016 19:55 schreef Crack_ het volgende:
Heb zweethandjes en mn mousepad werkt nu maar half, godverodmme wat is dat kut he![]()
Ja iknow krijg vaak die vraag tho wat ik wel raar vind want mn naam is gwn arabischquote:Op maandag 8 augustus 2016 19:54 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Niet nodig. Zo was het vast niet bedoeld.
Het is een guessing-game. Enige dat je kunt winnen is een ban.quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je loopt altijd een halfuur achter dus over wat heb je het
Sommige namen komen in meerdere talen voor maar klinken niet zo. Maar ja, mensen zien me ook voor van alles aan soms.quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:56 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja iknow krijg vaak die vraag tho wat ik wel raar vind want mn naam is gwn arabisch
ik heb gisteren uit een conversatie met een FA begrepen dat je respect voor crewleden moest hebben, ik neem aan dat dit ook voor de users geldt, dus TR gezetquote:
oh, nouja is vervelendquote:Op maandag 8 augustus 2016 19:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb al jaren geen mousepad gebruikt dus ik heb geen idee
quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:56 schreef Willoow het volgende:
Oké confession cam: hebben jullie weleens iemand vermoord?
nou danquote:Op maandag 8 augustus 2016 19:54 schreef Crack_ het volgende:
of misschien niet legaal, maar het boeit verder dus niet.
misschien indirectquote:Op maandag 8 augustus 2016 19:56 schreef Willoow het volgende:
Ik kijk ernaar uitquote:Op maandag 8 augustus 2016 19:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb gisteren uit een conversatie met een FA begrepen dat je respect voor crewleden moest hebben, ik neem aan dat dit ook voor de users geldt, dus TR gezet
Ja is wel voor herhaling vatbaarquote:Op maandag 8 augustus 2016 19:56 schreef Willoow het volgende:
Jij bent perfectquote:
Ik weet wel een kandidaatquote:Op maandag 8 augustus 2016 19:58 schreef Crip het volgende:
Soms wil k wel weten hoe t is om iemand te choke
quote:
quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
is het dan legaal om 10km/u te hard te rijden¿
quote:
quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:54 schreef Crack_ het volgende:
of misschien niet legaal, maar het boeit verder dus niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |