daarom verdampen, maar dan zijn we nog steeds dampquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zijn is een last voor het zijn
Ja dan mis je zulke kansen dusquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mijn twitter is al een tijdje inactief
just the tip?quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als ie maar niet via de artiestenuitgang gaat
Sta ik nog op je lijst van mensen die jij haatquote:
damp is fysiek en geen zijnquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:17 schreef Drug het volgende:
[..]
daarom verdampen, maar dan zijn we nog steeds damp
Waarom zou het niet kunnen dat je niet geflitst bent? Met 10km/u te hard zul je wss niet geflitst worden omdat correcties en shit, geen idee verder.quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
okenou dan ga ik het wel helemaal uittypen he
Als jij twintig mensen vermoord en je wordt daarvoor niet opgepakt, dan komt dat omdat ze niet door hebben dat jij twintig mensen hebt vermoord.
Als ik standaard 10 km/h te hard rij, en ik rij 30.000 km per jaar, dan kan het niet zo zijn dat ik nooit geflitst zou zijn. WAT BLIJKT DUS --> het boeit helemaal niemand, het is niet erg, je krijgt er geen boete voor, niks
Als ik tegen iemand vertel dat ik 20 mensen heb vermoord, moet ik gewoon de bak in en dat is daadwerkelijk erg.
Nee ;squote:
nee hoorquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sta ik nog op je lijst van mensen die jij haat
sukkels weten niet wat ze missenquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dan nemen dp en ik haas wel samen
oquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
damp is fysiek en geen zijn
godverdomme de tyfus wat een kutdiscussiequote:Op maandag 8 augustus 2016 20:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Waarom zou het niet kunnen dat je niet geflitst bent? Met 10km/u te hard zul je wss niet geflitst worden omdat correcties en shit, geen idee verder.
En dat laatste hoeft ook niet per definitie
En lekker eindeloos reflecteren, dat was echt kutquote:
is ook, maar ik heb gvd gwn gelijkquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
godverdomme de tyfus wat een kutdiscussie
Ja echt, maar meer voor ons danquote:
vrouwen moet je gewoon gelijk gevenquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
is ook, maar ik heb gvd gwn gelijk
niemand caret, is nog een wonder dat Herman die shit blijkbaar leestquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
is ook, maar ik heb gvd gwn gelijk
Nee, stop, hou opquote:
als ik dat toch zou wetenquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja, dus je weet niet wat je wilt
ik heb op de basisschool geleerd hoe je op steekwoorden moet zoekenquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:20 schreef Drug het volgende:
[..]
niemand caret, is nog een wonder dat Herman die shit blijkbaar leest
Op Rouge zeker.quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mij noemen ze Knuckles omdat ik vaak masturbeer
Nou omdat ik sowieso al langs 2 trajectcontroles kom, vijf dagen in de week. Ja en correcties enzo, maar dan rij ik dus óf geen 10 km te hard (dan is er sowieso niks aan de hand) óf het boeit gewoon echt niet schijnbaarquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Waarom zou het niet kunnen dat je niet geflitst bent? Met 10km/u te hard zul je wss niet geflitst worden omdat correcties en shit, geen idee verder.
En dat laatste hoeft ook niet per definitie
Wat had je moeder nou gemaakt dan?quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vrouwen moet je gewoon gelijk geven
ja lekker boeiequote:Op maandag 8 augustus 2016 20:20 schreef Drug het volgende:
[..]
niemand caret, is nog een wonder dat Herman die shit blijkbaar leest
Gvdquote:
gebakken aardappeltjes met 3 dikke vette worstenquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat had je moeder nou gemaakt dan?
Hou op ben nu al gedemotiveerd. School en werkenquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En lekker eindeloos reflecteren, dat was echt kut
Als je meedoet hebben wij ook drie dikke vette worstenquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gebakken aardappeltjes met 3 dikke vette worsten
o ik heb op de kleuterschool de stelling van Pythagoras geleerdquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb op de basisschool geleerd hoe je op steekwoorden moet zoeken
wie doet er nog meer mee dan want de mijne zou ik niet dik of vet noemenquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als je meedoet hebben wij ook drie dikke vette worsten
paradox is per definitie schijnbaarquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
in de schijnbare paradox houdt zich de waarheid schuil
en wat doe je ermee in het echte leven? ja niks dus, lekker puhquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:22 schreef Drug het volgende:
[..]
o ik heb op de kleuterschool de stelling van Pythagoras geleerd
Heb altijd gwn 30 uur gewerkt ernaast, kan primaquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:22 schreef Crip het volgende:
[..]
Hou op ben nu al gedemotiveerd. School en werken
Moet die kutboeken nog kopen
Ohquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wie doet er nog meer mee dan want de mijne zou ik niet dik of vet noemen
wel. allemaal driehoeken gek, moet doe graden weten tochquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en wat doe je ermee in het echte leven? ja niks dus, lekker puh
ik zie alleen driehoeken als ik weer een zak doritos open maakquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:25 schreef Drug het volgende:
[..]
wel. allemaal driehoeken gek, moet doe graden weten toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |