of ze registreren het niet en weten het dus niet, net als die moordenquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou omdat ik sowieso al langs 2 trajectcontroles kom, vijf dagen in de week. Ja en correcties enzo, maar dan rij ik dus óf geen 10 km te hard (dan is er sowieso niks aan de hand) óf het boeit gewoon echt niet schijnbaar![]()
En kom op, ook al had ik die trajectcontroles niet.. 30.000 en géén flitser tegen komen? Dat is niet echt realistischhelaasje
ja dat doe ik hele dag door.quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zie alleen driehoeken als ik weer een zak doritos open maak
ja scherpquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dus niet schijnbaar bestaat niet?
Godver ik ben jaloers. Wat voor? Uit de supermarkt of verse?quote:
ja dat heb je weleens op een forumquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:23 schreef Crack_ het volgende:
ahahahahahah ja deze discussie is enkel voor de discussie![]()
Nee, je zegt het niet maar je vraagt het nietquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
of ze registreren het niet en weten het dus niet, net als die moorden
als je niet te hard rijdt is er idd niks aan de hand en het boeit gewoon echt wel want als de overheid er een boete voor zou kunnen opsturen, zouden ze dat meteen doen
weenie maar zeg toch ook niet dat je geen flitsers tegenkomt ;s
Supermarkt, maar weet nog niet welke.quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Godver ik ben jaloers. Wat voor? Uit de supermarkt of verse?
hahahahahaquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja dat heb je weleens op een forum
maar deze is wel echt fucking nutteloos ja
Gewoon zelf maken tochquote:
Ik denk dat ik die wel eens heb gehad. Maar ik vind alles uit de supermarkt qua ijskoffie wel oké zolang het maar koud is. Maar lekkerste is toch wel een versequote:Op maandag 8 augustus 2016 20:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Supermarkt, maar weet nog niet welke.
Heb jij die van Landessa ooit op? Die ga ik halen als mijn Appie die heeft
maar schijn gaat om perceptie, oprechtheid bestaat (eventueel) in de geest. maakt dat nog uit?quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
als alles schijn is bestaat oprechtheid niet
Kus lik lebberquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |