jaaaquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik denk dat ik die wel eens heb gehad. Maar ik vind alles uit de supermarkt qua ijskoffie wel oké zolang het maar koud is. Maar lekkerste is toch wel een verse
perceptie komt ook uit de geestquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:30 schreef Drug het volgende:
[..]
maar schijn gaat om perceptie, oprechtheid bestaat (eventueel) in de geest. maakt dat nog uit?
watquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:29 schreef Crack_ het volgende:
Nee, je zegt het niet maar je vraagt het niet
neequote:En ja zou kunnen, maar zou betekenen dat twee grote trajectcontroles van Nederland dus uit zouden staan! Of dat ik geen enkele flitsmeneer zou tegen gekomen?!
ik geef toch net nog een optiequote:Of dat ik geen enkele flitsmeneer zou tegen gekomen?! Ik rij gewoon a12, dus of ik rij stiekem netjes en heb t niet door of het boeit niet
ja is ookquote:ik heb gelijk dus![]()
![]()
maar is gevoed door waarneming. oprechtheid niet per se toch?quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
perceptie komt ook uit de geest
Aii ik ga 24 uur werken in de week ernaast naja blijft t wss toch niet bij bijna elke dag overtimequote:Op maandag 8 augustus 2016 20:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb altijd gwn 30 uur gewerkt ernaast, kan prima
Maar komt goed, zijn ook heel leuke dingen, stage straks ook
quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat
[..]
nee
[..]
ik geef toch net nog een optie
[..]
ja is ook
en oprechtheid door het hart, is dat relevant?quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:33 schreef Drug het volgende:
[..]
maar is gevoed door waarneming. oprechtheid niet per se toch?
Poeh als ik deze zomer nog op het terras terecht kom bij mijn pa dan ga ik weer een ijskoffie bestellenquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jaaamaar moet me even inhouden
heb er al best wat op deze vakantie, en ga volgende week op vakantie. Dus ben nu even aan het sparen nomnom
Dus nu maar supermarkt, vind ik ook prima indd.
30 uur werken naast studie? Wat voor studie was dat danquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb altijd gwn 30 uur gewerkt ernaast, kan prima
Maar komt goed, zijn ook heel leuke dingen, stage straks ook
Verschilt, ik had meteen in eerste jaarquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:33 schreef Crip het volgende:
[..]
Aii ik ga 24 uur werken in de week ernaast naja blijft t wss toch niet bij bijna elke dag overtime
Ja daar kijk ik wel naar uit. Is dat pas in 2e jaar?
Lerarenopleidingquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:34 schreef MAHL het volgende:
[..]
30 uur werken naast studie? Wat voor studie was dat dan
Doeiquote:
Jaquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:36 schreef MAHL het volgende:
[..]
Je bent nu lerares? Lekker voor een klas met kutkinderen?
Ahw :$quote:
ja ik dacht omdat de gepercipieerde werkelijkheid schijn is, is intrinsieke oprechtheid dat misschien nietquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
en oprechtheid door het hart, is dat relevant?
vond de discussie over flitspalen interessanter tbhquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:37 schreef Drug het volgende:
[..]
ja ik dacht omdat de gepercipieerde werkelijkheid schijn is, is intrinsieke oprechtheid dat misschien niet
o kut die heb ik gemist, heb je een samenvatting?quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
vond de discussie over flitspalen interessanter tbh
ja, ik had gelijkquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:40 schreef Drug het volgende:
[..]
o kut die heb ik gemist, heb je een samenvatting?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |