Zelden zo gelachenquote:
Precies, gewoon iedereen van FOK! uitnodigen en vragen of ze nog even met hun schoenen flink door de modder willen banjeren.quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Even snel project X improviseren
Vogeltjesdans en iwanius zijn VIPquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:55 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Precies, gewoon iedereen van FOK! uitnodigen en vragen of ze nog even met hun schoenen flink door de modder willen banjeren.
jeetje, negative nancyquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
valt allemaal wel mee, voor de vakantie was je er ook hele weken niet
maar nu heeft men geen reet te doen in hun zielige bestaan en maken ze zich er druk om
zoiets denk ik
quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vind je jezelf nu grappig?
......quote:
quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Frau Krek
Hoe gaat het met rodinnemannetje
Hoi frassquote:
Noooquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]goed
shit had lieve foto en kan nu niet meer vinden
Ik prik een koffielepel in je neusquote:
ja maar dat maakt van de oprechtheid nog geen schijn, enkel ongefundeerdquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je baseert je oprechtheid op met wie je te maken hebt, wat schijn is, onafhankelijk van je "intrinsiek"
Prik ff goed door mn neusschotje dan, gratis septumquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik prik een koffielepel in je neus
Oke baas.quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:00 schreef Chloroform het volgende:
Ewa is zo mogelijk nog erger dan fokkers die elkaar 'baas' noemen.
Hardopquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Prik ff goed door mn neusschotje dan, gratis septum
vind bij sommige meisjes wel leuk staanquote:
Van die tumblr/gothic cynthiaatjes?quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
vind bij sommige meisjes wel leuk staan
Mwhihi wil hem zo hard knuffelenquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohjawel, niet zo boeiend maar wel schattig gwn![]()
[ afbeelding ]
wie maakt m afquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:05 schreef KREEFTx het volgende:
we kunnen ding doen maar ik spend geen cent
Oeh waarnaartoeeequote:Op maandag 8 augustus 2016 21:06 schreef Crack_ het volgende:
ga volgende week 10 dagen op vakantie Opso, GA ZO MISSENen deed weer eens hem samen met konijn los
![]()
konijn kwam niet meer onder bank van uit, was echt sneu
![]()
Kroatiëquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oeh waarnaartoeee
Arme Kaninchen, waarom was die zo bang
Vind jij mijn rugtattoo niet mooi dan?quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:07 schreef Drug het volgende:
[..]
mwah soms wel vet
Maar beter alles neutraal
Eens, en het moet ook wel echt passen bij de persoon en lichaam allesquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:08 schreef Amarantha het volgende:
Piercings zijn leuk maar teveel piercings niet.
ja, gothic cynthiaaquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:06 schreef Opsonisatie het volgende:
Van die tumblr/gothic cynthiaatjes?
doe eens pics daarvanquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:08 schreef Drug het volgende:
Had wel septumpiercing maar mijn sweet spot was te narrow
Geil.quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:02 schreef Opsonisatie het volgende:
Iedereen probeert Harley Quinn te zijn pls stahp
snap die ding swaquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:08 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Vind jij mijn rugtattoo niet mooi dan?
Die was wel hot in Suicide Squad.quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:02 schreef Opsonisatie het volgende:
Iedereen probeert Harley Quinn te zijn pls stahp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |