quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik hou daar dus echt niet van haha. Zijn muziek is wel tof hoor, maar zijn uiterlijk is niet mijn ding.
Schreeuwerig vaak je. En altijd maar zwart, fuck dat.quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:39 schreef Trollscience het volgende:
metal en punkshirts vind ik over het algemeen sws lelijk
indiebands hebben vaak een stuk subtielere ontwerpen waardoor je het gewoon als 'normaal' shirt kunt dragen
moest lachenquote:
Wilde vragen hoezo maar je gaat er vast weer iets van maken dat ik een racist ben zeker??quote:
zoiets zou ik nooit doenquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wilde vragen hoezo maar je gaat er vast weer iets van maken dat ik een racist ben zeker??![]()
ben je toch ookquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wilde vragen hoezo maar je gaat er vast weer iets van maken dat ik een racist ben zeker??![]()
quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:49 schreef Catkiller het volgende:
Leef je uit, ik ben niet te kwetsen want heb weer 67 pokeballs. Al gaat de halve wereld nu dood ik zou niet caren.
Niet waarquote:
Lekker nooit meer scheren zekerquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:52 schreef Oberkullie het volgende:
Ik zou wel in de natuur willen leven
echt? Hoe dan? Echt in het wild?quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:52 schreef Oberkullie het volgende:
Ik zou wel in de natuur willen leven
wat is dat voor ei?quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:51 schreef Amarantha het volgende:
Wou vandaag nog lopen maar niet van gekomen, morgen weer een dag.Luckyegg aan en gaan met die banaan.
ja das de eerstequote:
NEE NATUURLIJK NOOIT MEER SCHEREN HOE ZOU IK DAT DAN MOETEN DOEN ONDER DE WATERVAL MET EEN KAPMES DENK EENS NA MAN!!!1!einzeinzquote:
lolquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:54 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
NEE NATUURLIJK NOOIT MEER SCHEREN HOE ZOU IK DAT DAN MOETEN DOEN ONDER DE WATERVAL MET EEN KAPMES DENK EENS NA MAN!!!1!einzeinz![]()
en eten en drinken?quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:55 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Gewoon met een tentje rondreizen fuck de sleur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |