USA ook wel goede ballen steeds nu ook, beter dan de vorige setquote:
huh hoezo, is dit geen knockout dan?quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:44 schreef Joezi het volgende:
1 set is al goed hoor, volgende ronde halen ze nu wel
Nopequote:Op maandag 8 augustus 2016 20:45 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
huh hoezo, is dit geen knockout dan?
Nee poulering systematiekquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:45 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Er zijn altijd eerst poules bij de traditionele teamsporten.quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:45 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
ah, maar wat heeft NL dan aan 1 set? verloren = verloren toch?quote:
Bij een 3-2 krijgen ze ook een punt.quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:46 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
ah, maar wat heeft NL dan aan 1 set? verloren = verloren toch?
Bij het volleybal werkt het net iets anders dan bij andere sporten. Je pakt ook punten afhankelijk van gewonnen sets.quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:46 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
ah op die fiets, thanksquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bij het volleybal werkt het net iets anders dan bij andere sporten. Je pakt ook punten afhankelijk van gewonnen sets.
Aan 1 set heb je niet heel veel, maar kan wel voor het setgemiddelde goed zijnquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:46 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
oh bijzonder systeemquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:47 schreef Max23 het volgende:
[..]
Aan 1 set heb je niet heel veel, maar kan wel voor het setgemiddelde goed zijn
Als je 2 sets wint krijg je nog 1 punt zelfs (3-1 of 3-0 = 3 punten, 3-2 winnen is 2 punten)
quote:
Ik dacht huh het is 6-5, maar de losse stream loopt natuurlijk weer voor op de commentaar stream.quote:
oh wat gebeurde daar?quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:58 schreef Redefine het volgende:
Zo'n challenge kan wel bizarre taferelen opleveren, zoals bij een beachvolley wedstrijd van twee dagen geleden
Even quoten van mijn reactie van toen. Was een wedstrijd Zwitserland - China.quote:
quote:Op zondag 7 augustus 2016 05:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Match point voor de Chinese dames. Zwitsers pakken knap het punt, maar de Chinezen kiezen voor een challenge. Deze wordt aan hen toegewezen (te vaak de bal geraakt), waardoor zij de overwinning krijgen. De eindstand staat al op het bord, ze zetten al handtekeningen op ballen. Zijn al bij wijze van spreken terug in het Olympisch dorp.
Maar de Zwitsersen dienen protest in en krijgen uiteindelijk ook gelijk (was volgens mij ook terecht). Ze pakken zelfs daarna nog een punt. Maar de Chinezen winnen alsnog door het punt daarna te pakken
Ik ken zelf nog een andere A Buijs.quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:55 schreef Redefine het volgende:
Overigens is het niet echt handig om als familie Buijs je kind een naam te geven met een A
Ik heb zelfs een K Anker gekendquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ken zelf nog een andere A Buijs.
Dat, ik gun ze nu niks meer, wat debielquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:01 schreef Revanches het volgende:
Echt die dansjes van de reservespeelsters
en als we USA nog een keer tegenkomen is het mentaal een gelijkere strijdquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:01 schreef Evertjan het volgende:
[..]
belangrijk voor het zelfvertrouwen voor de andere poule wedstrijden
oh okquote:
damn, bizar. Raar ook zo'n challenge en dan nog protest. Moet dan wel een bijzondere situatie geweest zijn.quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Even quoten van mijn reactie van toen. Was een wedstrijd Zwitserland - China.
[..]
Het aparte is dat zelfs na het toekennen van een challenge de scheidsrechter deze sowieso nog naast zich neer kan leggen...quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:02 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
oh ok
[..]
damn, bizar. Raar ook zo'n challenge en dan nog protest. Moet dan wel een bijzondere situatie geweest zijn.
Dan moeten ze nog steeds minimaal één set hoorquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:05 schreef marcodej het volgende:
Als je deze set niet pakt is het klaar. Dat geef ik je op een bordje.
Mentaal gezien heel lastig.quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:05 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan moeten ze nog steeds minimaal één set hoor
Dat is de libero.quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:05 schreef ReplaR het volgende:
Waarom heeft die meid een wit shirt aan?
Maarten Tip?quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:07 schreef Onnoman het volgende:
kijk sjonnie.. geiluh wijfuh!
maar even serieus nu.. die sportcommentator is de beste vind ik..
hoe heet deze dude?
hij weet iig wel waar die het over heeft. Dat is bij andere sporten wel andersquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:07 schreef Onnoman het volgende:
hoe heet deze dude?
Geloof dat Brazilie met Italie en Turkije een van beste volleybalcompetities hebbenquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:07 schreef Evertjan het volgende:
Ik lees dat Buis na de OS in Brazilie blijft om daar clubvolleybal te gaan spelen. Is die competitie beter dan bijv de Europese?
Maarten Tip?quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:07 schreef Onnoman het volgende:
hoe heet deze dude?
weet ik veel! Dat vraag ik toch?quote:
Gloryhunter.quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:09 schreef Jane het volgende:
Ik word met de minuut meer fan van ons vrouwen volleybalteam
waar is toch dat zebrahondje voorquote:
ik ook.. vooral als de camerashot van achteren wordt gemaaktquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:09 schreef Jane het volgende:
Ik word met de minuut meer fan van ons vrouwenvolleybalteam
Ja, want jullie kijken hier allemaal wekelijksquote:
ik toch wel elke vier jaar hoorquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:09 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, want jullie kijken hier allemaal wekelijks
Bedankt Hans.quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:09 schreef SonicVolcano het volgende:
Waar is toch dat zebrahondje voor
Ik begin vast met het opeten van mijn schoen, goed?quote:
Hopelijk heeft de NOS straks een video ervan, de reserves op muziek ofzo.quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:01 schreef Revanches het volgende:
Echt die dansjes van de reservespeelsters
smakelijkquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:11 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik begin vast met het opeten van mijn schoen, goed?
wat?quote:
Ik zou het wel binnen de streep houdenquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:12 schreef hhh38 het volgende:
Kom op, nu over de streep trekken deze set
De tweedequote:Op maandag 8 augustus 2016 21:13 schreef franklop het volgende:
Nou puntje in ieder geval binnen en dat is al knap
niet jinxen aubquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:13 schreef franklop het volgende:
Weg met die Nederlandse mentaliteit, ze moeten nu gewoon winnen ookquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:13 schreef franklop het volgende:
2 sets winnen = 1 puntquote:
Pijnlijk inderdaad.quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:14 schreef Evertjan het volgende:
op de Olympische spelen word het mij weer duidelijk hoe ver voetbal achterloopt op andere sporten met videoreferee
Echt hèquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:14 schreef Evertjan het volgende:
op de Olympische spelen word het mij weer duidelijk hoe ver voetbal achterloopt op andere sporten met videoreferee
hebben ze bij voetbal op de OS ook geen videoref oid?quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:14 schreef Evertjan het volgende:
Nee max 5quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:14 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Het gaat toch tot de 3 sets?
Of voorop loopt qua corruptie.quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:14 schreef Evertjan het volgende:
Hij doelt dat door het winnen van twee sets, je gegarandeerd een punt in de poule erbij krijgt.quote:
Nee, als ze verliezen met 3-2 krijgen ze 1 punt toch.quote:
geen idee ik kijken geen voetbal op de OSquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:14 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
hebben ze bij voetbal op de OS ook geen videoref oid?
Videoref sowieso niet, nog maar net doellijntechnologie.quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:14 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
hebben ze bij voetbal op de OS ook geen videoref oid?
meen wel zoiets te herinneren van vorige keer, doellijntechnologie iig. heb het OS nog geen voetbal gekekenquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:15 schreef Evertjan het volgende:
[..]
geen idee ik kijken geen voetbal op de OS
quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:16 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Bijna weer choke. Pfff klamme handjes.
Manon Flierquote:
Dan maken ze er een 3-1 van.quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:17 schreef truedestiny het volgende:
Ik vind het wel vreemd dat je maar 2 punten krijgt voor een 3-2 overwinning. Stel dat het hier weer gebeurt sta je weer gelijk met China in punten...
Ja en wij missen Flier... waarom is Hooker er niet?quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:16 schreef wimderon het volgende:
USA mist overduidelijk Destinee Hooker.
Tegen 10 man 4-0 voorsprong weggevenquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Den Bosch is spectaculairder geloof ik
Ja, ik zie het netquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Die Dionne met dr standaardgelul elke keer. Heeft ze al gevraagd of die Manon baalt dat ze dr niet bij is?quote:
Ik snap die puntentelling nog niet helemaalquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:17 schreef truedestiny het volgende:
Ik vind het wel vreemd dat je maar 2 punten krijgt voor een 3-2 overwinning. Stel dat het hier weer gebeurt sta je weer gelijk met China in punten...
vrouwen onder elkaar is altijd kutnijdquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:19 schreef Redefine het volgende:
Ja bij dat EK, daar was jij ook. Subtiel dissje weer van Dione.
Godsteringquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |