Ik heb zelfs een K Anker gekendquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ken zelf nog een andere A Buijs.
Dat, ik gun ze nu niks meer, wat debielquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:01 schreef Revanches het volgende:
Echt die dansjes van de reservespeelsters
en als we USA nog een keer tegenkomen is het mentaal een gelijkere strijdquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:01 schreef Evertjan het volgende:
[..]
belangrijk voor het zelfvertrouwen voor de andere poule wedstrijden
oh okquote:
damn, bizar. Raar ook zo'n challenge en dan nog protest. Moet dan wel een bijzondere situatie geweest zijn.quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Even quoten van mijn reactie van toen. Was een wedstrijd Zwitserland - China.
[..]
Het aparte is dat zelfs na het toekennen van een challenge de scheidsrechter deze sowieso nog naast zich neer kan leggen...quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:02 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
oh ok
[..]
damn, bizar. Raar ook zo'n challenge en dan nog protest. Moet dan wel een bijzondere situatie geweest zijn.
Dan moeten ze nog steeds minimaal één set hoorquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:05 schreef marcodej het volgende:
Als je deze set niet pakt is het klaar. Dat geef ik je op een bordje.
Mentaal gezien heel lastig.quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:05 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan moeten ze nog steeds minimaal één set hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |