quote:
Ik dacht huh het is 6-5, maar de losse stream loopt natuurlijk weer voor op de commentaar stream.quote:
oh wat gebeurde daar?quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:58 schreef Redefine het volgende:
Zo'n challenge kan wel bizarre taferelen opleveren, zoals bij een beachvolley wedstrijd van twee dagen geleden
Even quoten van mijn reactie van toen. Was een wedstrijd Zwitserland - China.quote:
quote:Op zondag 7 augustus 2016 05:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Match point voor de Chinese dames. Zwitsers pakken knap het punt, maar de Chinezen kiezen voor een challenge. Deze wordt aan hen toegewezen (te vaak de bal geraakt), waardoor zij de overwinning krijgen. De eindstand staat al op het bord, ze zetten al handtekeningen op ballen. Zijn al bij wijze van spreken terug in het Olympisch dorp.
Maar de Zwitsersen dienen protest in en krijgen uiteindelijk ook gelijk (was volgens mij ook terecht). Ze pakken zelfs daarna nog een punt. Maar de Chinezen winnen alsnog door het punt daarna te pakken
Ik ken zelf nog een andere A Buijs.quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:55 schreef Redefine het volgende:
Overigens is het niet echt handig om als familie Buijs je kind een naam te geven met een A
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |