USA ook wel goede ballen steeds nu ook, beter dan de vorige setquote:
huh hoezo, is dit geen knockout dan?quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:44 schreef Joezi het volgende:
1 set is al goed hoor, volgende ronde halen ze nu wel
Nopequote:Op maandag 8 augustus 2016 20:45 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
huh hoezo, is dit geen knockout dan?
Nee poulering systematiekquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:45 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Er zijn altijd eerst poules bij de traditionele teamsporten.quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:45 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
ah, maar wat heeft NL dan aan 1 set? verloren = verloren toch?quote:
Bij een 3-2 krijgen ze ook een punt.quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:46 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
ah, maar wat heeft NL dan aan 1 set? verloren = verloren toch?
Bij het volleybal werkt het net iets anders dan bij andere sporten. Je pakt ook punten afhankelijk van gewonnen sets.quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:46 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
ah op die fiets, thanksquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bij het volleybal werkt het net iets anders dan bij andere sporten. Je pakt ook punten afhankelijk van gewonnen sets.
Aan 1 set heb je niet heel veel, maar kan wel voor het setgemiddelde goed zijnquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:46 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
oh bijzonder systeemquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:47 schreef Max23 het volgende:
[..]
Aan 1 set heb je niet heel veel, maar kan wel voor het setgemiddelde goed zijn
Als je 2 sets wint krijg je nog 1 punt zelfs (3-1 of 3-0 = 3 punten, 3-2 winnen is 2 punten)
quote:
Ik dacht huh het is 6-5, maar de losse stream loopt natuurlijk weer voor op de commentaar stream.quote:
oh wat gebeurde daar?quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:58 schreef Redefine het volgende:
Zo'n challenge kan wel bizarre taferelen opleveren, zoals bij een beachvolley wedstrijd van twee dagen geleden
Even quoten van mijn reactie van toen. Was een wedstrijd Zwitserland - China.quote:
quote:Op zondag 7 augustus 2016 05:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Match point voor de Chinese dames. Zwitsers pakken knap het punt, maar de Chinezen kiezen voor een challenge. Deze wordt aan hen toegewezen (te vaak de bal geraakt), waardoor zij de overwinning krijgen. De eindstand staat al op het bord, ze zetten al handtekeningen op ballen. Zijn al bij wijze van spreken terug in het Olympisch dorp.
Maar de Zwitsersen dienen protest in en krijgen uiteindelijk ook gelijk (was volgens mij ook terecht). Ze pakken zelfs daarna nog een punt. Maar de Chinezen winnen alsnog door het punt daarna te pakken
Ik ken zelf nog een andere A Buijs.quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:55 schreef Redefine het volgende:
Overigens is het niet echt handig om als familie Buijs je kind een naam te geven met een A
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |