Even quoten van mijn reactie van toen. Was een wedstrijd Zwitserland - China.quote:
quote:Op zondag 7 augustus 2016 05:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Match point voor de Chinese dames. Zwitsers pakken knap het punt, maar de Chinezen kiezen voor een challenge. Deze wordt aan hen toegewezen (te vaak de bal geraakt), waardoor zij de overwinning krijgen. De eindstand staat al op het bord, ze zetten al handtekeningen op ballen. Zijn al bij wijze van spreken terug in het Olympisch dorp.
Maar de Zwitsersen dienen protest in en krijgen uiteindelijk ook gelijk (was volgens mij ook terecht). Ze pakken zelfs daarna nog een punt. Maar de Chinezen winnen alsnog door het punt daarna te pakken
Ik ken zelf nog een andere A Buijs.quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:55 schreef Redefine het volgende:
Overigens is het niet echt handig om als familie Buijs je kind een naam te geven met een A
Ik heb zelfs een K Anker gekendquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ken zelf nog een andere A Buijs.
Dat, ik gun ze nu niks meer, wat debielquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:01 schreef Revanches het volgende:
Echt die dansjes van de reservespeelsters
en als we USA nog een keer tegenkomen is het mentaal een gelijkere strijdquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:01 schreef Evertjan het volgende:
[..]
belangrijk voor het zelfvertrouwen voor de andere poule wedstrijden
oh okquote:
damn, bizar. Raar ook zo'n challenge en dan nog protest. Moet dan wel een bijzondere situatie geweest zijn.quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Even quoten van mijn reactie van toen. Was een wedstrijd Zwitserland - China.
[..]
Het aparte is dat zelfs na het toekennen van een challenge de scheidsrechter deze sowieso nog naast zich neer kan leggen...quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:02 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
oh ok
[..]
damn, bizar. Raar ook zo'n challenge en dan nog protest. Moet dan wel een bijzondere situatie geweest zijn.
Dan moeten ze nog steeds minimaal één set hoorquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:05 schreef marcodej het volgende:
Als je deze set niet pakt is het klaar. Dat geef ik je op een bordje.
Mentaal gezien heel lastig.quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:05 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan moeten ze nog steeds minimaal één set hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |