De tweedequote:Op maandag 8 augustus 2016 21:13 schreef franklop het volgende:
Nou puntje in ieder geval binnen en dat is al knap
niet jinxen aubquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:13 schreef franklop het volgende:
Weg met die Nederlandse mentaliteit, ze moeten nu gewoon winnen ookquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:13 schreef franklop het volgende:
2 sets winnen = 1 puntquote:
Pijnlijk inderdaad.quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:14 schreef Evertjan het volgende:
op de Olympische spelen word het mij weer duidelijk hoe ver voetbal achterloopt op andere sporten met videoreferee
Echt hèquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:14 schreef Evertjan het volgende:
op de Olympische spelen word het mij weer duidelijk hoe ver voetbal achterloopt op andere sporten met videoreferee
hebben ze bij voetbal op de OS ook geen videoref oid?quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:14 schreef Evertjan het volgende:
Nee max 5quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:14 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Het gaat toch tot de 3 sets?
Of voorop loopt qua corruptie.quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:14 schreef Evertjan het volgende:
Hij doelt dat door het winnen van twee sets, je gegarandeerd een punt in de poule erbij krijgt.quote:
Nee, als ze verliezen met 3-2 krijgen ze 1 punt toch.quote:
geen idee ik kijken geen voetbal op de OSquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:14 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
hebben ze bij voetbal op de OS ook geen videoref oid?
Videoref sowieso niet, nog maar net doellijntechnologie.quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:14 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
hebben ze bij voetbal op de OS ook geen videoref oid?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |