Pijnlijk inderdaad.quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:14 schreef Evertjan het volgende:
op de Olympische spelen word het mij weer duidelijk hoe ver voetbal achterloopt op andere sporten met videoreferee
Echt hèquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:14 schreef Evertjan het volgende:
op de Olympische spelen word het mij weer duidelijk hoe ver voetbal achterloopt op andere sporten met videoreferee
hebben ze bij voetbal op de OS ook geen videoref oid?quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:14 schreef Evertjan het volgende:
Nee max 5quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:14 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Het gaat toch tot de 3 sets?
Of voorop loopt qua corruptie.quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:14 schreef Evertjan het volgende:
Hij doelt dat door het winnen van twee sets, je gegarandeerd een punt in de poule erbij krijgt.quote:
Nee, als ze verliezen met 3-2 krijgen ze 1 punt toch.quote:
geen idee ik kijken geen voetbal op de OSquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:14 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
hebben ze bij voetbal op de OS ook geen videoref oid?
Videoref sowieso niet, nog maar net doellijntechnologie.quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:14 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
hebben ze bij voetbal op de OS ook geen videoref oid?
meen wel zoiets te herinneren van vorige keer, doellijntechnologie iig. heb het OS nog geen voetbal gekekenquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:15 schreef Evertjan het volgende:
[..]
geen idee ik kijken geen voetbal op de OS
quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:16 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Bijna weer choke. Pfff klamme handjes.
Manon Flierquote:
Dan maken ze er een 3-1 van.quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:17 schreef truedestiny het volgende:
Ik vind het wel vreemd dat je maar 2 punten krijgt voor een 3-2 overwinning. Stel dat het hier weer gebeurt sta je weer gelijk met China in punten...
Ja en wij missen Flier... waarom is Hooker er niet?quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:16 schreef wimderon het volgende:
USA mist overduidelijk Destinee Hooker.
Tegen 10 man 4-0 voorsprong weggevenquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Den Bosch is spectaculairder geloof ik
Ja, ik zie het netquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Die Dionne met dr standaardgelul elke keer. Heeft ze al gevraagd of die Manon baalt dat ze dr niet bij is?quote:
Ik snap die puntentelling nog niet helemaalquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:17 schreef truedestiny het volgende:
Ik vind het wel vreemd dat je maar 2 punten krijgt voor een 3-2 overwinning. Stel dat het hier weer gebeurt sta je weer gelijk met China in punten...
vrouwen onder elkaar is altijd kutnijdquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:19 schreef Redefine het volgende:
Ja bij dat EK, daar was jij ook. Subtiel dissje weer van Dione.
Godsteringquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |