dat lijstje heb je snel bij elkaarquote:Op maandag 8 augustus 2016 01:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bepaal ik zelf wel
/care
Onkruid vergaat niet
Hou op met me hoor
Ja.quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat lijstje heb je snel bij elkaar
Niet overdrijvenquote:
Vooral die Chanel, echt een irritante lach heeft zijquote:Op maandag 8 augustus 2016 01:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja, maar ridiculousness ofzo is nog verschrikkelijker
gedraag je eens tegen haarquote:Op maandag 8 augustus 2016 01:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ga maar ergens uithuilen dan
o, ja ik ken de namen niet ik zag het een keer en werd ontzettend sad en chagrijnigquote:Op maandag 8 augustus 2016 01:20 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Vooral die Chanel, echt een irritante lach heeft zij
Ja okéquote:Op maandag 8 augustus 2016 01:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ga maar ergens uithuilen dan
Jouw vlogkanaal is ook nietszeggendquote:Op maandag 8 augustus 2016 01:23 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Het is algemeen bekend dat dat mens niets toevoegd aan dat toch al nietszeggende "Kom we gaan YouTubeclips verzamelen" Programma.
jouw gehele bestaan is niets toevoegends als je nooit geboren was had niemand gecared, wat is je puntquote:Op maandag 8 augustus 2016 01:23 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Het is algemeen bekend dat dat mens niets toevoegd aan dat toch al nietszeggende "Kom we gaan YouTubeclips verzamelen" Programma.
Klopt, maar daar ben ik dan ook niet bekend mee, en ben daar ook niet mee op de televisie. En ik pretendeer ook niet om groter te zijn en ietszeggender te zijn dan ik ben.quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jouw vlogkanaal is ook nietszeggend
Wel vaak. Vooral als ik niets te doen hebquote:Op maandag 8 augustus 2016 01:24 schreef Geelman het volgende:
[..]
Shit, word je 's nachts altijd evil braddie?!
Dat is die blondequote:Op maandag 8 augustus 2016 01:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
o, ja ik ken de namen niet ik zag het een keer en werd ontzettend sad en chagrijnig
Nee ga nog even door andersquote:Op maandag 8 augustus 2016 01:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
al klaar of ben je strong independent woman
ik ook vrijwel nooitquote:Op maandag 8 augustus 2016 01:26 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Dat is die blonde
Vind comedy clip shows sws niet grappig
Waarom ga je niet slapen dan?quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:26 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Wel vaak. Vooral als ik niets te doen heb
bedankt voor je mening.quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:27 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ze heeft een verschrikkelijke schijtlach, voegt geen flikker toe aan dat toch al nietszeggende kut programma, en het is gewoon een verschrikkelijk domme kut die er alleen maar blond en onintelligent zit te wezen naast haar BBC vriend.
Nu duidelijker?
Maak een rantvlog braddie! Kanaliseer de woede!quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:27 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ze heeft een verschrikkelijke schijtlach, voegt geen flikker toe aan dat toch al nietszeggende kut programma, en het is gewoon een verschrikkelijk domme kut die er alleen maar blond en onintelligent zit te wezen naast haar BBC vriend.
Nu duidelijker?
Hou maar op hiermeequote:Op maandag 8 augustus 2016 01:26 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Klopt, maar daar ben ik dan ook niet bekend mee, en ben daar ook niet mee op de televisie. En ik pretendeer ook niet om groter te zijn en ietszeggender te zijn dan ik ben.
Minstens de helft van deze post kan ook over een bepaalde vrouwelijke user gaan.quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:27 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nu duidelijker?
Jij zult het wetenquote:
Een vlog is iets wanneer je iets filmt van je dag, of iets wat er in je hoofd omgaat.quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
zitten er ook eisen aan een vlog
wanneer is iets een vlog
alles is van toepassing op cachet in deze scquote:Op maandag 8 augustus 2016 01:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Minstens de helft van deze post kan ook over een bepaalde vrouwelijke user gaan.
gelukkig heeft iedereen recht op het uiten van zijn/haar mening.quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
mag je in vervolg wel voor je houden hoor
hoe kun je filmen wat er in je hoofd omgaat? hoe kun je beschrijven wat onbeschrijfelijk is?quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:30 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Een vlog is iets wanneer je iets filmt van je dag, of iets wat er in je hoofd omgaat.
Rot toch op manquote:Op maandag 8 augustus 2016 01:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
stuur je al tijden op aan dus vast wel
Dit soort dingen ga ik niet behandelen in vlogsquote:Op maandag 8 augustus 2016 01:28 schreef Geelman het volgende:
[..]
Maak een rantvlog braddie! Kanaliseer de woede!
Jawel want straks is het weer mad en scheldenquote:
Wrm niet? Rantvlogs krijgen veel views!quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:30 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dit soort dingen ga ik niet behandelen in vlogs
Mag ik dan ook mijn mening over jou gevenquote:Op maandag 8 augustus 2016 01:30 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
gelukkig heeft iedereen recht op het uiten van zijn/haar mening.
Ja of niet.quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jawel want straks is het weer mad en schelden
nee ze wil niks van me dus dat lijkt me stugquote:Op maandag 8 augustus 2016 01:31 schreef Catkiller het volgende:
Wel leuk, hzaw en Chloro worden zo weer bij elkaar gebracht via hun gedeelde haat aan Braddie, let maar op.
Kwam gisteren of zo een Youtube kanaal tegen van iemand die Youtube filmpjes maakte over de gebeurtenissen in de levens van andere Youtubers. De Albert Verlinde van Youtube.quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:31 schreef Geelman het volgende:
[..]
Wrm niet? Rantvlogs krijgen veel views!
Ga je weleens in ragemode, braad?quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:32 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja of niet.
Mad ben ik sowieso wel, maar ik ga gewoon niet caren.
Leef je uit, maar ik ben een naaiertjequote:Op maandag 8 augustus 2016 01:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mag ik dan ook mijn mening over jou geven
De gaten in de muur spreken voor zich.quote:
nou poe heequote:Op maandag 8 augustus 2016 01:33 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Leef je uit, maar ik ben een naaiertjeDus als je in mijn ogen te ver gaat m.b.t een userbash dan krijg je een TR.
Wel hypocriet van je hoorquote:Op maandag 8 augustus 2016 01:33 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Leef je uit, maar ik ben een naaiertjeDus als je in mijn ogen te ver gaat m.b.t een userbash dan krijg je een TR.
Qua fysiek geweld al een flinke poos niet meer gelukkig, maar mentaal wel, bedoel hiermee met schelden en godverren etc etc.quote:
ik voorzie elke post van jou van een tr, dusjaquote:Op maandag 8 augustus 2016 01:33 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
zo werkt dat natuurlijk niet hèquote:Op maandag 8 augustus 2016 01:33 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Klopt, maar voel hier nou niet echt iets voor of zoquote:Op maandag 8 augustus 2016 01:31 schreef Geelman het volgende:
[..]
Wrm niet? Rantvlogs krijgen veel views!
Misschien moet braddie dan boksles nemen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:33 schreef Catkiller het volgende:
[..]
De gaten in de muur spreken voor zich.
Let me give you some advice bastard. Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor, and it can never be used to hurt you.quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:33 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Qua fysiek geweld al een flinke poos niet meer gelukkig, maar mentaal wel, bedoel hiermee met schelden en godverren etc etc.
Hmm, mwa.. Ik kan wel zeggen tegen een moderator dat ik het er niet mee eens ben maar dat schiet niet opquote:
Nee hij heeft zwakke gewrichten, krijgt ie pijntjes vanquote:Op maandag 8 augustus 2016 01:34 schreef Geelman het volgende:
[..]
Misschien moet braddie dan boksles nemen.
Ja echt, erger me ook aan de lachbandquote:Op maandag 8 augustus 2016 01:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ook vrijwel nooit
vooral die amerikaanse shows
fake it till you make it shows
en adamsappel doorsnijden is natuurlijk primaquote:Op maandag 8 augustus 2016 01:35 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Hmm, mwa.. Ik kan wel zeggen tegen een moderator dat ik het er niet mee eens ben maar dat schiet niet op![]()
Vind alleen dat je best wel je mening over iemand anders mag geven, mits genuanceerd, als je echt los gaat met dingen als kanker dit, en kanker dat, en doodsverwensing zus/zo, dat je wel een TR kan verwachten. En dat is dan ook volkomen terecht.
Jij stelde net voor om iemands adamsappel door te snijdenquote:Op maandag 8 augustus 2016 01:35 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Hmm, mwa.. Ik kan wel zeggen tegen een moderator dat ik het er niet mee eens ben maar dat schiet niet op![]()
Vind alleen dat je best wel je mening over iemand anders mag geven, mits genuanceerd, als je echt los gaat met dingen als kanker dit, en kanker dat, en doodsverwensing zus/zo, dat je wel een TR kan verwachten. En dat is dan ook volkomen terecht.
Zoveel rechtvaardigheid!quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:35 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Chill, gewoon doordeweeks dood en weekenden levendquote:
dat is niet helemaal hoe je het net brachtquote:Op maandag 8 augustus 2016 01:35 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
ja, idd alsof ik zelf te dom ben om te snappen wanneer ik moet lachenquote:Op maandag 8 augustus 2016 01:36 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ja echt, erger me ook aan de lachband
Hele tijd dat hahahahaha op de achtergrond ook al is het niet grappig
energiebesparende functiequote:Op maandag 8 augustus 2016 01:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Chill, gewoon doordeweeks dood en weekenden levend
Hmm, lastig lastig.quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee hij heeft zwakke gewrichten, krijgt ie pijntjes van
Hij heeft te dikke vingers, was gewoon typo hoorquote:Op maandag 8 augustus 2016 01:36 schreef hugecooll het volgende:
[..]
dat is niet helemaal hoe je het net bracht
Braddie kan wel voor bokszak spelenquote:Op maandag 8 augustus 2016 01:37 schreef Geelman het volgende:
[..]
Hmm, lastig lastig.
Ik heb wel weer zin om te boksen, is best leuk en ook een goede manier om energie te verbranden.
Nee klopt, had ook m.b.t mijn mening over Chanel iets netter mogen zijn qua woorden. Adamsappel doorsnijden gaat natuurlijk al veel te ver en is ook TR waardig, maar ik wilde aangeven dat het mens gewoon heel irritant is en te nadrukkelijk aanwezig is, al had ik wel iets vriendelijker mogen zijn. Maar het is nacht, en dan heb ik vaak gewoon echt 0 filterquote:Op maandag 8 augustus 2016 01:36 schreef hugecooll het volgende:
[..]
dat is niet helemaal hoe je het net bracht
nog niet gekekenquote:Op maandag 8 augustus 2016 01:37 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Hoi
Hoe gaat het midden in het vlog topic?
Soms wil ik ook gewoon vijf dagen slapen ja, echt het goede leven datquote:
Nou niet terugkrabbelen braad!quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:38 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nee klopt, had ook m.b.t mijn mening over Chanel iets netter mogen zijn qua woorden. Adamsappel doorsnijden gaat natuurlijk al veel te ver en is ook TR waardig, maar ik wilde aangeven dat het mens gewoon heel irritant is en te nadrukkelijk aanwezig is, al had ik wel iets vriendelijker mogen zijn.
altijd terugkrabbelen en niet eens met mooie woorden en poëtische zinnenquote:Op maandag 8 augustus 2016 01:38 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nee klopt, had ook m.b.t mijn mening over Chanel iets netter mogen zijn qua woorden. Adamsappel doorsnijden gaat natuurlijk al veel te ver en is ook TR waardig, maar ik wilde aangeven dat het mens gewoon heel irritant is en te nadrukkelijk aanwezig is, al had ik wel iets vriendelijker mogen zijn.
als ik zie wat Swype denkt dat ik bedoel, dan heb ik ook behoorlijk vette fikkenquote:Op maandag 8 augustus 2016 01:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hij heeft te dikke vingers, was gewoon typo hoor
Ja lekker makkelijk dit weer hoorquote:Op maandag 8 augustus 2016 01:38 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nee klopt, had ook m.b.t mijn mening over Chanel iets netter mogen zijn qua woorden. Adamsappel doorsnijden gaat natuurlijk al veel te ver en is ook TR waardig, maar ik wilde aangeven dat het mens gewoon heel irritant is en te nadrukkelijk aanwezig is, al had ik wel iets vriendelijker mogen zijn. Maar het is nacht, en dan heb ik vaak gewoon echt 0 filterExcuses.
ik kijk voor de 3e keer vandaag lil kleine's clip vakantiequote:Op maandag 8 augustus 2016 01:39 schreef Catkiller het volgende:
Keek net een Gio vlog, 17-jarige krentenkop met 500k subs die 'een hater' ging bellen. Fuck deze wereld.
Kolenschoppenquote:Op maandag 8 augustus 2016 01:39 schreef hugecooll het volgende:
[..]
als ik zie wat Swype denkt dat ik bedoel, dan heb ik ook behoorlijk vette fikken
Mwa, hij heeft wel de ballen om te bellen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:39 schreef Catkiller het volgende:
Keek net een Gio vlog, 17-jarige krentenkop met 500k subs die 'een hater' ging bellen. Fuck deze wereld.
Die heb ik 1 keer aangeklikt om te disliken.quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik kijk voor de 3e keer vandaag lil kleine's clip vakantie
Met sporten bouw ik gewoon heel voorzichtig op, heb gewichtjes liggen, en ik wandel veel, maar ik ga gewoon nog niet hardlopen en ook nog niet de sportschool in.quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja lekker makkelijk dit weer hoor
Beetje zoals je ook met sporten bent
Iemand overrompelen met zoiets heb je weinig ballen voor nodig. Zelfde goedkope niveau als van die helden zoals Peter rrrrrrrrrrrrrrrrrr de Vries die dan bij die mensen die op internet 'pesten' ineens langs gaat.quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:39 schreef Geelman het volgende:
[..]
Mwa, hij heeft wel de ballen om te bellen.
Verder triest genoeg.
Ja heel zielig voor je allemaalquote:Op maandag 8 augustus 2016 01:41 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Met sporten bouw ik gewoon heel voorzichtig op, heb gewichtjes liggen, en ik wandel veel, maar ik ga gewoon nog niet hardlopen en ook nog niet de sportschool in.
Hardlopen is heel simpel, ik ben bijna 50 kilo te zwaar, als ik nu ga hardlopen dan halen mijn knieen de 26 niet.
Sportschool ga ik niet in, want daar ben ik te onzeker voor, ben te onzeker over mijn eigen lichaam, en als ik in de sportschool ga rondlopen en ik zie veel van die dunne sportschool gasten/chicks dan word ik alleen maar nog onzekerder, dus dat werkt averechts.
In de sportschool komen ook veel dikke mensen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:41 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Met sporten bouw ik gewoon heel voorzichtig op, heb gewichtjes liggen, en ik wandel veel, maar ik ga gewoon nog niet hardlopen en ook nog niet de sportschool in.
Hardlopen is heel simpel, ik ben bijna 50 kilo te zwaar, als ik nu ga hardlopen dan halen mijn knieen de 26 niet. Dus er mag eerst wel minimaal een kleine 20 kilo af.
Sportschool ga ik niet in, want daar ben ik te onzeker voor, ben te onzeker over mijn eigen lichaam, en als ik in de sportschool ga rondlopen en ik zie veel van die dunne sportschool gasten/chicks dan word ik alleen maar nog onzekerder, dus dat werkt averechts.
Ja lekker m'n opgekropte woede afreagerenquote:Op maandag 8 augustus 2016 01:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja, idd alsof ik zelf te dom ben om te snappen wanneer ik moet lachen
gezamenlijke haat is wel fijn hè
niet gelezenquote:Op maandag 8 augustus 2016 01:41 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Hardlopen is heel simpel, ik ben bijna 50 kilo te zwaar, als ik nu ga hardlopen dan halen mijn knieen de 26 niet. Dus er mag eerst wel minimaal een kleine 20 kilo af.
hij neukt wel monica geuze zag ikquote:Op maandag 8 augustus 2016 01:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Die heb ik 1 keer aangeklikt om te disliken.
Sportscholen waar ik geweest ben niet, was echt alleen maar kleerkast, en ik ging op een gegeven moment 4x per week.. Zag geen enkele dikkerd of dergelijkquote:Op maandag 8 augustus 2016 01:42 schreef Geelman het volgende:
[..]
In de sportschool komen ook veel dikke mensen.
Of je put inspiratie uit wat je daar zietquote:Op maandag 8 augustus 2016 01:41 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Omdat ze verdwaald waren op weg naar de snackbar zekerquote:Op maandag 8 augustus 2016 01:42 schreef Geelman het volgende:
[..]
dat ken ikquote:Op maandag 8 augustus 2016 01:42 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ja lekker m'n opgekropte woede afreageren
Dat kun je natuurlijk niet weten als je nog nooit in sportschool bent geweestquote:Op maandag 8 augustus 2016 01:42 schreef Geelman het volgende:
[..]
Die ken ik niet.quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hij neukt wel monica geuze zag ik
Als ik dat soort video's zie van mensen die heel veel zijn afgevallen en echt enorm getransformeerd zijn, dan haal ik daar zeker inspiratie uit, maar voor mijzelf de knop omzetten is lastiger gezegd dan gedaan, ik probeer het wel, en het lukt nu ook wel maar het had sowieso nooit zover moeten komen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:42 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Of je put inspiratie uit wat je daar ziet
Bedoel modden, niet middenquote:Op maandag 8 augustus 2016 01:38 schreef hugecooll het volgende:
[..]
nog niet gekeken
Vlogs zijn over het algemeen kut
Zal wel meevallenquote:Op maandag 8 augustus 2016 01:43 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Bedoel modden, niet midden
Zou even kijken of Mapima het daar niet weer heeft vol gespamd met vlogs van basisschool kinderen
Als je 4x per week gaat, word je vanzelf ook een kleerkast.quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:42 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Sportscholen waar ik geweest ben niet, was echt alleen maar kleerkast, en ik ging op een gegeven moment 4x per week.. Zag geen enkele dikkerd of dergelijk
Hadden ze daar een bar en snoepautomaat of zo dat je zo vaak ging?quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:42 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Sportscholen waar ik geweest ben niet, was echt alleen maar kleerkast, en ik ging op een gegeven moment 4x per week.. Zag geen enkele dikkerd of dergelijk
Ja maar kerel ... Je bent al eens zo veel afgevallen en nu ben je weer veel te zwaar. Je 'kan' het dus wel, maar hou het eens volquote:Op maandag 8 augustus 2016 01:43 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Als ik dat soort video's zie van mensen die heel veel zijn afgevallen en echt enorm getransformeerd zijn, dan haal ik daar zeker inspiratie uit, maar voor mijzelf de knop omzetten is lastiger gezegd dan gedaan, ik probeer het wel, en het lukt nu ook wel maar het had sowieso nooit zover moeten komen.
quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:43 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Bedoel modden, niet midden
Zou even kijken of Mapima het daar niet weer heeft vol gespamd met vlogs van basisschool kinderen
Ik ga ook 4x per week naar sportschool. Beetje op de loopband zak chips eten en lekkere mannen kijkenquote:Op maandag 8 augustus 2016 01:44 schreef Geelman het volgende:
[..]
Als je 4x per week gaat, word je vanzelf ook een kleerkast.
quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:44 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hadden ze daar een bar en snoepautomaat of zo dat je zo vaak ging?
quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ga ook 4x per week naar sportschool. Beetje op de loopband zak chips eten en lekkere mannen kijken
Ook al zo'n kutvlogger, bah!!quote:
En op weg naar huis nog ff langs de McDonald's, want dat heb je wel verdiendquote:Op maandag 8 augustus 2016 01:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ga ook 4x per week naar sportschool. Beetje op de loopband zak chips eten en lekkere mannen kijken
Ik geloof dit.quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja maar wel met cola light want wil niet dik worden hoor ;squote:Op maandag 8 augustus 2016 01:46 schreef hugecooll het volgende:
[..]
En op weg naar huis nog ff langs de McDonald's, want dat heb je wel verdiend
quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:46 schreef hugecooll het volgende:
[..]
En op weg naar huis nog ff langs de McDonald's, want dat heb je wel verdiend
Er zitten geen kcal in dus zo dom is dat niet.quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja maar wel met cola light want wil niet dik worden hoor ;s
Zet er nog ff eenquote:Op maandag 8 augustus 2016 01:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik heb m'n oude boekhouder ontslagen
Ze wou teveel van m'n geld hebben
Maar m'n nieuwe is joods en m'n advocaat ook
Want m'n manager Rob wou dat zelf
Me2quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:47 schreef Geelman het volgende:
Misschien ga ik morgen weer naar de sportschool. Ben gelukkig niet dik, dus hoef me ook niet te schamen.
Het is beter dat je je mond houdt, straks gaat braddie zich nog slim voelen omdat jij zulke onzin uitkraamtquote:Op maandag 8 augustus 2016 01:47 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Er zitten geen kcal in dus zo dom is dat niet.
Ik was op een gegeven moment afgevallen tot 91 kilo, veel sporten, 4x per week naar de sportschool, voeding aangepast (geen koolhydraten meer) En niets ongezonds meer behalve op vrijdag:quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:44 schreef Geelman het volgende:
[..]
Als je 4x per week gaat, word je vanzelf ook een kleerkast.
quote:
goed nummer hèquote:
quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:44 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hadden ze daar een bar en snoepautomaat of zo dat je zo vaak ging?
En dan zonder shirt rondlopenquote:Op maandag 8 augustus 2016 01:47 schreef Geelman het volgende:
Misschien ga ik morgen weer naar de sportschool. Ben gelukkig niet dik, dus hoef me ook niet te schamen.
Klopt, het volhouden is het probleem.. Het afvallen zelf lukt wel, tot op zekere hoogte, en dan is het net alsof er iets in mij zegt, NU IS HET GENOEG! En dan ga ik weer langzaam aan ongezonder eten, meer frisdranken drinken etc.quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:44 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ja maar kerel ... Je bent al eens zo veel afgevallen en nu ben je weer veel te zwaar. Je 'kan' het dus wel, maar hou het eens vol
calorieën zijn calorieën.quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Het is beter dat je je mond houdt, straks gaat braddie zich nog slim voelen omdat jij zulke onzin uitkraamt
Zo langzaam ging dat volgens mij nietquote:Op maandag 8 augustus 2016 01:50 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Klopt, het volhouden is het probleem.. Het afvallen zelf lukt wel, tot op zekere hoogte, en dan is het net alsof er iets in mij zegt, NU IS HET GENOEG! En dan ga ik weer langzaam aan ongezonder eten, meer frisdranken drinken etc.
quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:47 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Er zitten geen kcal in dus zo dom is dat niet.
Sssh bby sshquote:
Je vergelijkt het nu met mensen die naar Mekka gaan.quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
jezelf een ongezonde lifestyle aanmeten is sowieso vorm van suïcidaal gedrag en dat wordt gewoon maatschappelijk geaccepteerd
Shit braad, je bent een rocker. Waar is de bijbehorende attitude gebleven?!quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:48 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik was op een gegeven moment afgevallen tot 91 kilo, veel sporten, 4x per week naar de sportschool, voeding aangepast (geen koolhydraten meer) En niets ongezonds meer behalve op vrijdag:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog nooit gezonder geweest eigenlijk, en toen sja... langzaam maar zeker, meer tegenslagen, meer gezeik, toen ging het weer een poos goed, en toen was het weer hoppa.. Tot waar ik nu ben
Ja kan het dus wel, zondequote:Op maandag 8 augustus 2016 01:48 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik was op een gegeven moment afgevallen tot 91 kilo, veel sporten, 4x per week naar de sportschool, voeding aangepast (geen koolhydraten meer) En niets ongezonds meer behalve op vrijdag:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog nooit gezonder geweest eigenlijk, en toen sja... langzaam maar zeker, meer tegenslagen, meer gezeik, toen ging het weer een poos goed, en toen was het weer hoppa.. Tot waar ik nu ben
De ene dag had ik zoiets van, ik kan best wel weer s'nachts een broodje nemen, en de andere nacht was ik weer aan't sporten geslagen om te compenseren voor dat ene broodje.. Tot dat ik op den duur zoiets had van, oh.. M`n gewicht is niet omhoog gegaan, dan neem ik er vanavond 2..quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:51 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Zo langzaam ging dat volgens mij niet
Welke attitudequote:Op maandag 8 augustus 2016 01:53 schreef Geelman het volgende:
[..]
Shit braad, je bent een rocker. Waar is de bijbehorende attitude gebleven?!
Deze SC is ook wel echt een goed idee als je een emotionele eter bentquote:Op maandag 8 augustus 2016 01:53 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
De ene dag had ik zoiets van, ik kan best wel weer s'nachts een broodje nemen, en de andere nacht was ik weer aan't sporten geslagen om te compenseren voor dat ene broodje.. Tot dat ik op den duur zoiets had van, oh.. M`n gewicht is niet omhoog gegaan, dan neem ik er vanavond 2..
En op een gegeven moment was ik 114 kilo (Duurde totaal net 2 jaar, het aankomen dan)
Ik was eind 2014 afgevallen tot 94 kilo, voelde me weer super goed, had bijna een relatie. Die meid besloot mij na een vakantie te friendzonen en 3 weken later had ze een vriend, vervolgens faalde ik voor m`n rijbewijs, wat ga ik doen? Eten![]()
En ik heb eigenlijk pas de laatste 1,5 maand het emotie eten onder controle, maar nu is het te laat en ben ik 124 kilo..
Jij zal het wel weten, ben je zelf ook een ster in.quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
braddie doet gewoon copy paste uit een willekeurig topic van vorige maand
Misschien een andere verslaving zoeken? Van speed schijn je af te vallen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:53 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
De ene dag had ik zoiets van, ik kan best wel weer s'nachts een broodje nemen, en de andere nacht was ik weer aan't sporten geslagen om te compenseren voor dat ene broodje.. Tot dat ik op den duur zoiets had van, oh.. M`n gewicht is niet omhoog gegaan, dan neem ik er vanavond 2..
En op een gegeven moment was ik 114 kilo (Duurde totaal net 2 jaar, het aankomen dan)
Ik was eind 2014 afgevallen tot 94 kilo, voelde me weer super goed, had bijna een relatie. Die meid besloot mij na een vakantie te friendzonen en 3 weken later had ze een vriend, vervolgens faalde ik voor m`n rijbewijs, wat ga ik doen? Eten![]()
En ik heb eigenlijk pas de laatste 1,5 maand het emotie eten onder controle, maar nu is het te laat en ben ik 124 kilo..
braddie kickt erop om afgezeken te worden, dat is zijn fetisjquote:Op maandag 8 augustus 2016 01:54 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Deze SC is ook wel echt een goed idee als je een emotionele eter bent
Ja vind ik ook verschrikkelijk zonde, wat HZAW al zegt, in feite is het suicidaal gedrag, want je eet je eigen lichaam naar de klote.quote:
quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:55 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jij zal het wel weten, ben je zelf ook een ster in.
Absoluut niet zelfs.quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
braddie kickt erop om afgezeken te worden, dat is zijn fetisj
have funquote:Op maandag 8 augustus 2016 01:55 schreef Chloroform het volgende:
Hoe duur was de suiker staat op netflix, die ga ik kijken want jullie zijn kut
Doei
Doeiquote:Op maandag 8 augustus 2016 01:55 schreef Chloroform het volgende:
Doei
Je zou zeggen dat muziek een verslaving is, maar het is makkelijk om tijdens het maken van een track een fles cola open te maken en een zak chips open te trekken.quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:55 schreef Geelman het volgende:
[..]
Misschien een andere verslaving zoeken? Van speed schijn je af te vallen.
Heb geen worstenvingers.quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:54 schreef Chloroform het volgende:
Braddie typt zo veel, je zou toch denken dat ie wel slankere vingers zou krijgen daarvan
Dat bepaal ik zelf welquote:
Hoopte op die Adje van Paul de Leeuw.quote:
er zijn meer sc's dan dezequote:Op maandag 8 augustus 2016 01:56 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Absoluut niet zelfs.
Wat ik al eens eerder heb aangegeven in deze SC is dat ik verdomde eenzaam ben, en dat dit eigenlijk voor mij de enige manier is voor een beetje gezelligheid zo nu en dan.
Want ja ik word hier veel afgezeken, maar het is vaak ook gewoon gezellig.
Je onderbewustzijn wil dus weten hoe ze smakenquote:Op maandag 8 augustus 2016 01:57 schreef IDkaart het volgende:
IK HEB ZIN IN FRIKANDELLEN![]()
Maar dat klopt niet want die heb ik nooit gegeten.
Je mag wel aan mijn xxl frikandel sabbelenquote:Op maandag 8 augustus 2016 01:57 schreef IDkaart het volgende:
IK HEB ZIN IN FRIKANDELLEN![]()
Maar dat klopt niet want die heb ik nooit gegeten.
Ook meer fora.quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
er zijn meer sc's dan deze
je geilt gwn op afgezeken worden
Doeiquote:Op maandag 8 augustus 2016 01:55 schreef Chloroform het volgende:
Doei
Eenzaamheid hoort bij het leven!quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:56 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Absoluut niet zelfs.
Wat ik al eens eerder heb aangegeven in deze SC is dat ik verdomde eenzaam ben, en dat dit eigenlijk voor mij de enige manier is voor een beetje gezelligheid zo nu en dan.
Want ja ik word hier veel afgezeken, maar het is vaak ook gewoon gezellig.
Oeh lekker.quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:58 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je mag wel aan mijn xxl frikandel sabbelen
je moet gewoon op die klit kauwenquote:Op maandag 8 augustus 2016 01:57 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoopte op die Adje van Paul de Leeuw.
Zou bijna Fatoeman worden van die dames die zo dansen hhnnnnggg
pls 14 cm maxquote:Op maandag 8 augustus 2016 01:58 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je mag wel aan mijn xxl frikandel sabbelen
Doet pijn hoor als je er in bijt.quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je moet gewoon op die klit kauwen
Ik heb de afgelopen aantal maanden geprobeerd om in meerdere SCs deel te nemen, geen enkele SC vind ik zo gezellig als deze, het is hier vaak inderdaad wel afzeiken om het afzeiken, maar het is vaak ook hartstikke gezellig en dan zijn er wel leuke gesprekken te voerenquote:Op maandag 8 augustus 2016 01:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
er zijn meer sc's dan deze
je geilt gwn op afgezeken worden
Ik vind chips niet eens echt lekker.quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:57 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat muziek een verslaving is, maar het is makkelijk om tijdens het maken van een track een fles cola open te maken en een zak chips open te trekken.
geen idee maar dat zei die rapper en die heeft bitches en money dus die weet het vast welquote:Op maandag 8 augustus 2016 01:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Doet pijn hoor als je er in bijt.
Ik leef in het Madurodam universum.quote:
Allemaal gehuurd man alles.quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
geen idee maar dat zei die rapper en die heeft bitches en money dus die weet het vast wel
Hoe komt dat?quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:59 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ik vind chips niet eens echt lekker.
Klopt helaas.quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:58 schreef Geelman het volgende:
[..]
Eenzaamheid hoort bij het leven!![]()
Focus je op positieve zaken en zet jezelf ertoe doelen te bereiken.
waar zijn die leuke gesprekken dan?quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:59 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen aantal maanden geprobeerd om in meerdere SCs deel te nemen, geen enkele SC vind ik zo gezellig als deze, het is hier vaak inderdaad wel afzeiken om het afzeiken, maar het is vaak ook hartstikke gezellig en dan zijn er wel leuke gesprekken te voeren![]()
De meeste andere SCs waar ik praatte zijn of helemaal uitgestorven, of ze moeten niks van mij weten.
Dus daarom blijf ik (ook) terug keren bij deze!
Omdat chips gewoon goedkope rommel is.quote:
Ik kan Pringles Hot & Spicy wel waarderen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:59 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ik vind chips niet eens echt lekker.
Ja beter kopen tochquote:Op maandag 8 augustus 2016 02:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hij huurt money en bitches
Ooh ik dacht door iets anders.quote:Op maandag 8 augustus 2016 02:00 schreef Geelman het volgende:
[..]
Omdat chips gewoon goedkope rommel is.
Past wel bij je ook toch.quote:Op maandag 8 augustus 2016 02:01 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik kan Pringles Hot & Spicy wel waarderen.
Met een Haags of 2Nutz, Toto of DP kan ik best oke gesprekken hebben, met Frank en Remqo en Ama net zo.quote:Op maandag 8 augustus 2016 02:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
waar zijn die leuke gesprekken dan?
wij moeten ook niks van jou weten
echt verreweg de saaiste users op die forum op DP naquote:Op maandag 8 augustus 2016 02:01 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Met een Haags of 2Nutz, Toto of DP kan ik best oke gesprekken hebben, met Frank en Remqo en Ama net zo.
Bo-rentquote:Op maandag 8 augustus 2016 02:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
waar kan ik die huren dan
geilt die opquote:Op maandag 8 augustus 2016 02:02 schreef SideEffect het volgende:
Altijd als Braddie er is gaat het over zijn probleempjes, hij vraagt nooit aan een ander "goh hoe gaat het met jou"
Ok, maar vaak eet je het alleen maar om iets te eten.quote:Op maandag 8 augustus 2016 02:01 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik kan Pringles Hot & Spicy wel waarderen.
hij drijft op aandachtquote:Op maandag 8 augustus 2016 02:02 schreef SideEffect het volgende:
Altijd als Braddie er is gaat het over zijn probleempjes, hij vraagt nooit aan een ander "goh hoe gaat het met jou"
Boeiend, ik vind het hier best gezellig soms, en het zorgt er voor dat ik mij niet zo enorm eenzaam voel, daar gaat het mij ook om.quote:Op maandag 8 augustus 2016 02:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
echt verreweg de saaiste users op die forum op DP na
Dat komt SE, denk ik.. Omdat ik de enige ben die hier niet echt bepaald anoniem meer is, én omdat ik de enige ben die echt open is over zijn problemen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 02:02 schreef SideEffect het volgende:
Klopt zeer zekerquote:Op maandag 8 augustus 2016 02:03 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ok, maar vaak eet je het alleen maar om iets te eten.
dat zal het zijnquote:Op maandag 8 augustus 2016 02:04 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dat komt SE, denk ik.. Omdat ik de enige ben die hier niet echt bepaald anoniem meer is, én omdat ik de enige ben die echt open is over zijn problemen.
Als iemand anders een probleem heeft ben ik echt wel iemand die vraagt wat er is, het hele probleem wat je dan krijgt is dat niemand mij/mijn advies serieus neemt vanwege al mijn problemen die ik hier online gooi..
hij is ff naar de wc kweeniequote:Op maandag 8 augustus 2016 02:04 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Weet jij misschien of dp nog leeft?
Prepare yourself, you know it a mustquote:Op maandag 8 augustus 2016 02:03 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Boeiend, ik vind het hier best gezellig soms, en het zorgt er voor dat ik mij niet zo enorm eenzaam voel, daar gaat het mij ook om.
da robertoquote:Op maandag 8 augustus 2016 02:05 schreef IDkaart het volgende:
Waar kan je lekkere pizza's kopen? Geen diepvries maar warm en ook geen domino.
Vingers even achter je huig, en je hebt een lekker warme vloerpizza!quote:Op maandag 8 augustus 2016 02:05 schreef IDkaart het volgende:
Waar kan je lekkere pizza's kopen? Geen diepvries maar warm en ook geen domino.
quote:Op maandag 8 augustus 2016 02:08 schreef Geelman het volgende:
[..]
Vingers even achter je huig, en je hebt een lekker warme vloerpizza!
jij komt toch niet al te vaak in deze sc?quote:Op maandag 8 augustus 2016 02:08 schreef Geelman het volgende:
[..]
Vingers even achter je huig, en je hebt een lekker warme vloerpizza!
Nee Braddie jij vraagt het niet, je praat alleen maar over jezelfquote:Op maandag 8 augustus 2016 02:04 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dat komt SE, denk ik.. Omdat ik de enige ben die hier niet echt bepaald anoniem meer is, én omdat ik de enige ben die echt open is over zijn problemen.
Als iemand anders een probleem heeft ben ik echt wel iemand die vraagt wat er is, het hele probleem wat je dan krijgt is dat niemand mij/mijn advies serieus neemt vanwege al mijn problemen die ik hier online gooi..
Praat ik echt zoveel over mezelf?quote:Op maandag 8 augustus 2016 02:09 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nee Braddie jij vraagt het niet, je praat alleen maar over jezelf
Klopt, maar nu heb ik vakantie.quote:Op maandag 8 augustus 2016 02:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jij komt toch niet al te vaak in deze sc?
ja dit is dus 90% van de aandacht die hij krijgt, gewoon niet op reagerenquote:Op maandag 8 augustus 2016 02:09 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nee Braddie jij vraagt het niet, je praat alleen maar over jezelf
Ja natuurlijkquote:Op maandag 8 augustus 2016 02:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik drijf ook op aandacht, wil je me geven? ;$
Jaquote:Op maandag 8 augustus 2016 02:10 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Praat ik echt zoveel over mezelf?![]()
![]()
![]()
Wehe, zal kijken wat mogelijk is.quote:Op maandag 8 augustus 2016 02:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee want ik ken een hele hoop kutusers in deze sc, dus hoopte dat ik je kon ruilen voor één
Damn... Zonder gekheid, weet best dat ik af en toe m`n vlogs spam of het heb over m`n struggles met afvallen, maar had niet door dat het eigenlijk alleen maar is....quote:
Je moet gewoon lekker meepraten met het onderwerp, en niet van die gekke shit posten over adamappels doorsnijden en zo!quote:Op maandag 8 augustus 2016 02:12 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Damn... Zonder gekheid, weet best dat ik af en toe m`n vlogs spam of het heb over m`n struggles met afvallen, maar had niet door dat het eigenlijk alleen maar is....
Ja hij gaat erop in maar ik ga hem negeren hoorquote:Op maandag 8 augustus 2016 02:10 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja dit is dus 90% van de aandacht die hij krijgt, gewoon niet op reageren
Zit wat in!quote:Op maandag 8 augustus 2016 02:13 schreef Geelman het volgende:
[..]
Je moet gewoon lekker meepraten met het onderwerp, en niet van die gekke shit posten over adamappels doorsnijden en zo!
Succes my friend.quote:Op maandag 8 augustus 2016 02:13 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ja hij gaat erop in maar ik ga hem negeren hoor
ik ken grunge niet eensquote:Op maandag 8 augustus 2016 02:19 schreef Geelman het volgende:
Ik wil nu alleen nog maar grunge luisteren. Ben echt te laat geboren...
Hoe lang is 'ie nu al weg?quote:
Nirvana, Soundgarden, Alice in Chains, ect.quote:
o, ja vrolijke muziek is datquote:Op maandag 8 augustus 2016 02:20 schreef Geelman het volgende:
[..]
Nirvana, Soundgarden, Alice in Chains, ect.
En kroelen in bedquote:Op maandag 8 augustus 2016 02:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
en lieve woordjes in je oor fluisteren
luister dinosaur jrquote:Op maandag 8 augustus 2016 02:19 schreef Geelman het volgende:
Ik wil nu alleen nog maar grunge luisteren. Ben echt te laat geboren...
Ok, zal ik eens luisteren.quote:Op maandag 8 augustus 2016 02:21 schreef Trollscience het volgende:
[..]
luister dinosaur jr(technisch geen grunge maar wel hele goeie band)
Beetje punkachtig, wel leuk.quote:Op maandag 8 augustus 2016 02:21 schreef Trollscience het volgende:
[..]
luister dinosaur jr(technisch geen grunge maar wel hele goeie band)
Denk niet dat ze zo 2017 halenquote:Op maandag 8 augustus 2016 02:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heel fok gaat een langzame dood tegemoet
Zozo. Netjes.quote:Op maandag 8 augustus 2016 02:30 schreef defokkingfoker het volgende:
Net een mercedes e200 (2016) mogen bereiden. Heerlijk geil was dat
Oke sorryquote:Op maandag 8 augustus 2016 02:26 schreef Trollscience het volgende:
[..]
word eenzaam van deze berichtjes hou op pls
Net je moeder mogen bereiden ahahahquote:Op maandag 8 augustus 2016 02:30 schreef defokkingfoker het volgende:
Net een mercedes e200 (2016) mogen berijden. Heerlijk geil was dat
Smaakte het?quote:Op maandag 8 augustus 2016 02:31 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Net je moeder mogen bereiden ahahah
Gelukkig wel ja, zou je niet willen missenquote:Op maandag 8 augustus 2016 02:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
gelukkig heb ik je al voor die tijd ontmoet
Sooooooooooowquote:Op maandag 8 augustus 2016 02:31 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Net je moeder mogen bereiden ahahah
`Welke film kijk je?quote:Op maandag 8 augustus 2016 02:34 schreef Chloroform het volgende:
Word echt agressief van dat nare wijf uit die film, klaar mee
Welke filmquote:Op maandag 8 augustus 2016 02:34 schreef Chloroform het volgende:
welke filmquote:Op maandag 8 augustus 2016 02:34 schreef Chloroform het volgende:
Ja nee story of my lifequote:Op maandag 8 augustus 2016 02:36 schreef Mortaxx het volgende:
Toon nou eens wat interesse in de posts van chlo
Hehquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |