Ja kan het dus wel, zondequote:Op maandag 8 augustus 2016 01:48 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik was op een gegeven moment afgevallen tot 91 kilo, veel sporten, 4x per week naar de sportschool, voeding aangepast (geen koolhydraten meer) En niets ongezonds meer behalve op vrijdag:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog nooit gezonder geweest eigenlijk, en toen sja... langzaam maar zeker, meer tegenslagen, meer gezeik, toen ging het weer een poos goed, en toen was het weer hoppa.. Tot waar ik nu ben
De ene dag had ik zoiets van, ik kan best wel weer s'nachts een broodje nemen, en de andere nacht was ik weer aan't sporten geslagen om te compenseren voor dat ene broodje.. Tot dat ik op den duur zoiets had van, oh.. M`n gewicht is niet omhoog gegaan, dan neem ik er vanavond 2..quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:51 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Zo langzaam ging dat volgens mij niet
Welke attitudequote:Op maandag 8 augustus 2016 01:53 schreef Geelman het volgende:
[..]
Shit braad, je bent een rocker. Waar is de bijbehorende attitude gebleven?!
Deze SC is ook wel echt een goed idee als je een emotionele eter bentquote:Op maandag 8 augustus 2016 01:53 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
De ene dag had ik zoiets van, ik kan best wel weer s'nachts een broodje nemen, en de andere nacht was ik weer aan't sporten geslagen om te compenseren voor dat ene broodje.. Tot dat ik op den duur zoiets had van, oh.. M`n gewicht is niet omhoog gegaan, dan neem ik er vanavond 2..
En op een gegeven moment was ik 114 kilo (Duurde totaal net 2 jaar, het aankomen dan)
Ik was eind 2014 afgevallen tot 94 kilo, voelde me weer super goed, had bijna een relatie. Die meid besloot mij na een vakantie te friendzonen en 3 weken later had ze een vriend, vervolgens faalde ik voor m`n rijbewijs, wat ga ik doen? Eten![]()
En ik heb eigenlijk pas de laatste 1,5 maand het emotie eten onder controle, maar nu is het te laat en ben ik 124 kilo..
Jij zal het wel weten, ben je zelf ook een ster in.quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
braddie doet gewoon copy paste uit een willekeurig topic van vorige maand
Misschien een andere verslaving zoeken? Van speed schijn je af te vallen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:53 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
De ene dag had ik zoiets van, ik kan best wel weer s'nachts een broodje nemen, en de andere nacht was ik weer aan't sporten geslagen om te compenseren voor dat ene broodje.. Tot dat ik op den duur zoiets had van, oh.. M`n gewicht is niet omhoog gegaan, dan neem ik er vanavond 2..
En op een gegeven moment was ik 114 kilo (Duurde totaal net 2 jaar, het aankomen dan)
Ik was eind 2014 afgevallen tot 94 kilo, voelde me weer super goed, had bijna een relatie. Die meid besloot mij na een vakantie te friendzonen en 3 weken later had ze een vriend, vervolgens faalde ik voor m`n rijbewijs, wat ga ik doen? Eten![]()
En ik heb eigenlijk pas de laatste 1,5 maand het emotie eten onder controle, maar nu is het te laat en ben ik 124 kilo..
braddie kickt erop om afgezeken te worden, dat is zijn fetisjquote:Op maandag 8 augustus 2016 01:54 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Deze SC is ook wel echt een goed idee als je een emotionele eter bent
Ja vind ik ook verschrikkelijk zonde, wat HZAW al zegt, in feite is het suicidaal gedrag, want je eet je eigen lichaam naar de klote.quote:
quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:55 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jij zal het wel weten, ben je zelf ook een ster in.
Absoluut niet zelfs.quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
braddie kickt erop om afgezeken te worden, dat is zijn fetisj
have funquote:Op maandag 8 augustus 2016 01:55 schreef Chloroform het volgende:
Hoe duur was de suiker staat op netflix, die ga ik kijken want jullie zijn kut
Doei
Doeiquote:Op maandag 8 augustus 2016 01:55 schreef Chloroform het volgende:
Doei
Je zou zeggen dat muziek een verslaving is, maar het is makkelijk om tijdens het maken van een track een fles cola open te maken en een zak chips open te trekken.quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:55 schreef Geelman het volgende:
[..]
Misschien een andere verslaving zoeken? Van speed schijn je af te vallen.
Heb geen worstenvingers.quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:54 schreef Chloroform het volgende:
Braddie typt zo veel, je zou toch denken dat ie wel slankere vingers zou krijgen daarvan
Dat bepaal ik zelf welquote:
Hoopte op die Adje van Paul de Leeuw.quote:
er zijn meer sc's dan dezequote:Op maandag 8 augustus 2016 01:56 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Absoluut niet zelfs.
Wat ik al eens eerder heb aangegeven in deze SC is dat ik verdomde eenzaam ben, en dat dit eigenlijk voor mij de enige manier is voor een beetje gezelligheid zo nu en dan.
Want ja ik word hier veel afgezeken, maar het is vaak ook gewoon gezellig.
Je onderbewustzijn wil dus weten hoe ze smakenquote:Op maandag 8 augustus 2016 01:57 schreef IDkaart het volgende:
IK HEB ZIN IN FRIKANDELLEN![]()
Maar dat klopt niet want die heb ik nooit gegeten.
Je mag wel aan mijn xxl frikandel sabbelenquote:Op maandag 8 augustus 2016 01:57 schreef IDkaart het volgende:
IK HEB ZIN IN FRIKANDELLEN![]()
Maar dat klopt niet want die heb ik nooit gegeten.
Ook meer fora.quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
er zijn meer sc's dan deze
je geilt gwn op afgezeken worden
Doeiquote:Op maandag 8 augustus 2016 01:55 schreef Chloroform het volgende:
Doei
Eenzaamheid hoort bij het leven!quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:56 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Absoluut niet zelfs.
Wat ik al eens eerder heb aangegeven in deze SC is dat ik verdomde eenzaam ben, en dat dit eigenlijk voor mij de enige manier is voor een beetje gezelligheid zo nu en dan.
Want ja ik word hier veel afgezeken, maar het is vaak ook gewoon gezellig.
Oeh lekker.quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:58 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je mag wel aan mijn xxl frikandel sabbelen
je moet gewoon op die klit kauwenquote:Op maandag 8 augustus 2016 01:57 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoopte op die Adje van Paul de Leeuw.
Zou bijna Fatoeman worden van die dames die zo dansen hhnnnnggg
pls 14 cm maxquote:Op maandag 8 augustus 2016 01:58 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je mag wel aan mijn xxl frikandel sabbelen
Doet pijn hoor als je er in bijt.quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je moet gewoon op die klit kauwen
Ik heb de afgelopen aantal maanden geprobeerd om in meerdere SCs deel te nemen, geen enkele SC vind ik zo gezellig als deze, het is hier vaak inderdaad wel afzeiken om het afzeiken, maar het is vaak ook hartstikke gezellig en dan zijn er wel leuke gesprekken te voerenquote:Op maandag 8 augustus 2016 01:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
er zijn meer sc's dan deze
je geilt gwn op afgezeken worden
Ik vind chips niet eens echt lekker.quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:57 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat muziek een verslaving is, maar het is makkelijk om tijdens het maken van een track een fles cola open te maken en een zak chips open te trekken.
geen idee maar dat zei die rapper en die heeft bitches en money dus die weet het vast welquote:Op maandag 8 augustus 2016 01:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Doet pijn hoor als je er in bijt.
Ik leef in het Madurodam universum.quote:
Allemaal gehuurd man alles.quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
geen idee maar dat zei die rapper en die heeft bitches en money dus die weet het vast wel
Hoe komt dat?quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:59 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ik vind chips niet eens echt lekker.
Klopt helaas.quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:58 schreef Geelman het volgende:
[..]
Eenzaamheid hoort bij het leven!![]()
Focus je op positieve zaken en zet jezelf ertoe doelen te bereiken.
waar zijn die leuke gesprekken dan?quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:59 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen aantal maanden geprobeerd om in meerdere SCs deel te nemen, geen enkele SC vind ik zo gezellig als deze, het is hier vaak inderdaad wel afzeiken om het afzeiken, maar het is vaak ook hartstikke gezellig en dan zijn er wel leuke gesprekken te voeren![]()
De meeste andere SCs waar ik praatte zijn of helemaal uitgestorven, of ze moeten niks van mij weten.
Dus daarom blijf ik (ook) terug keren bij deze!
Omdat chips gewoon goedkope rommel is.quote:
Ik kan Pringles Hot & Spicy wel waarderen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:59 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ik vind chips niet eens echt lekker.
Ja beter kopen tochquote:Op maandag 8 augustus 2016 02:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hij huurt money en bitches
Ooh ik dacht door iets anders.quote:Op maandag 8 augustus 2016 02:00 schreef Geelman het volgende:
[..]
Omdat chips gewoon goedkope rommel is.
Past wel bij je ook toch.quote:Op maandag 8 augustus 2016 02:01 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik kan Pringles Hot & Spicy wel waarderen.
Met een Haags of 2Nutz, Toto of DP kan ik best oke gesprekken hebben, met Frank en Remqo en Ama net zo.quote:Op maandag 8 augustus 2016 02:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
waar zijn die leuke gesprekken dan?
wij moeten ook niks van jou weten
echt verreweg de saaiste users op die forum op DP naquote:Op maandag 8 augustus 2016 02:01 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Met een Haags of 2Nutz, Toto of DP kan ik best oke gesprekken hebben, met Frank en Remqo en Ama net zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |