Er zitten geen kcal in dus zo dom is dat niet.quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja maar wel met cola light want wil niet dik worden hoor ;s
Zet er nog ff eenquote:Op maandag 8 augustus 2016 01:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik heb m'n oude boekhouder ontslagen
Ze wou teveel van m'n geld hebben
Maar m'n nieuwe is joods en m'n advocaat ook
Want m'n manager Rob wou dat zelf
Me2quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:47 schreef Geelman het volgende:
Misschien ga ik morgen weer naar de sportschool. Ben gelukkig niet dik, dus hoef me ook niet te schamen.
Het is beter dat je je mond houdt, straks gaat braddie zich nog slim voelen omdat jij zulke onzin uitkraamtquote:Op maandag 8 augustus 2016 01:47 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Er zitten geen kcal in dus zo dom is dat niet.
Ik was op een gegeven moment afgevallen tot 91 kilo, veel sporten, 4x per week naar de sportschool, voeding aangepast (geen koolhydraten meer) En niets ongezonds meer behalve op vrijdag:quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:44 schreef Geelman het volgende:
[..]
Als je 4x per week gaat, word je vanzelf ook een kleerkast.
quote:
goed nummer hèquote:
quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:44 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hadden ze daar een bar en snoepautomaat of zo dat je zo vaak ging?
En dan zonder shirt rondlopenquote:Op maandag 8 augustus 2016 01:47 schreef Geelman het volgende:
Misschien ga ik morgen weer naar de sportschool. Ben gelukkig niet dik, dus hoef me ook niet te schamen.
Klopt, het volhouden is het probleem.. Het afvallen zelf lukt wel, tot op zekere hoogte, en dan is het net alsof er iets in mij zegt, NU IS HET GENOEG! En dan ga ik weer langzaam aan ongezonder eten, meer frisdranken drinken etc.quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:44 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ja maar kerel ... Je bent al eens zo veel afgevallen en nu ben je weer veel te zwaar. Je 'kan' het dus wel, maar hou het eens vol
calorieën zijn calorieën.quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Het is beter dat je je mond houdt, straks gaat braddie zich nog slim voelen omdat jij zulke onzin uitkraamt
Zo langzaam ging dat volgens mij nietquote:Op maandag 8 augustus 2016 01:50 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Klopt, het volhouden is het probleem.. Het afvallen zelf lukt wel, tot op zekere hoogte, en dan is het net alsof er iets in mij zegt, NU IS HET GENOEG! En dan ga ik weer langzaam aan ongezonder eten, meer frisdranken drinken etc.
quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:47 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Er zitten geen kcal in dus zo dom is dat niet.
Sssh bby sshquote:
Je vergelijkt het nu met mensen die naar Mekka gaan.quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
jezelf een ongezonde lifestyle aanmeten is sowieso vorm van suïcidaal gedrag en dat wordt gewoon maatschappelijk geaccepteerd
Shit braad, je bent een rocker. Waar is de bijbehorende attitude gebleven?!quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:48 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik was op een gegeven moment afgevallen tot 91 kilo, veel sporten, 4x per week naar de sportschool, voeding aangepast (geen koolhydraten meer) En niets ongezonds meer behalve op vrijdag:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog nooit gezonder geweest eigenlijk, en toen sja... langzaam maar zeker, meer tegenslagen, meer gezeik, toen ging het weer een poos goed, en toen was het weer hoppa.. Tot waar ik nu ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |