niet gelezenquote:Op maandag 8 augustus 2016 01:41 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Met sporten bouw ik gewoon heel voorzichtig op, heb gewichtjes liggen, en ik wandel veel, maar ik ga gewoon nog niet hardlopen en ook nog niet de sportschool in.
Hardlopen is heel simpel, ik ben bijna 50 kilo te zwaar, als ik nu ga hardlopen dan halen mijn knieen de 26 niet. Dus er mag eerst wel minimaal een kleine 20 kilo af.
Sportschool ga ik niet in, want daar ben ik te onzeker voor, ben te onzeker over mijn eigen lichaam, en als ik in de sportschool ga rondlopen en ik zie veel van die dunne sportschool gasten/chicks dan word ik alleen maar nog onzekerder, dus dat werkt averechts.
hij neukt wel monica geuze zag ikquote:Op maandag 8 augustus 2016 01:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Die heb ik 1 keer aangeklikt om te disliken.
Sportscholen waar ik geweest ben niet, was echt alleen maar kleerkast, en ik ging op een gegeven moment 4x per week.. Zag geen enkele dikkerd of dergelijkquote:Op maandag 8 augustus 2016 01:42 schreef Geelman het volgende:
[..]
In de sportschool komen ook veel dikke mensen.
Of je put inspiratie uit wat je daar zietquote:Op maandag 8 augustus 2016 01:41 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Met sporten bouw ik gewoon heel voorzichtig op, heb gewichtjes liggen, en ik wandel veel, maar ik ga gewoon nog niet hardlopen en ook nog niet de sportschool in.
Hardlopen is heel simpel, ik ben bijna 50 kilo te zwaar, als ik nu ga hardlopen dan halen mijn knieen de 26 niet. Dus er mag eerst wel minimaal een kleine 20 kilo af.
Sportschool ga ik niet in, want daar ben ik te onzeker voor, ben te onzeker over mijn eigen lichaam, en als ik in de sportschool ga rondlopen en ik zie veel van die dunne sportschool gasten/chicks dan word ik alleen maar nog onzekerder, dus dat werkt averechts.
Omdat ze verdwaald waren op weg naar de snackbar zekerquote:Op maandag 8 augustus 2016 01:42 schreef Geelman het volgende:
[..]
dat ken ikquote:Op maandag 8 augustus 2016 01:42 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ja lekker m'n opgekropte woede afreageren
Dat kun je natuurlijk niet weten als je nog nooit in sportschool bent geweestquote:Op maandag 8 augustus 2016 01:42 schreef Geelman het volgende:
[..]
Die ken ik niet.quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hij neukt wel monica geuze zag ik
Als ik dat soort video's zie van mensen die heel veel zijn afgevallen en echt enorm getransformeerd zijn, dan haal ik daar zeker inspiratie uit, maar voor mijzelf de knop omzetten is lastiger gezegd dan gedaan, ik probeer het wel, en het lukt nu ook wel maar het had sowieso nooit zover moeten komen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:42 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Of je put inspiratie uit wat je daar ziet
Bedoel modden, niet middenquote:Op maandag 8 augustus 2016 01:38 schreef hugecooll het volgende:
[..]
nog niet gekeken
Vlogs zijn over het algemeen kut
Zal wel meevallenquote:Op maandag 8 augustus 2016 01:43 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Bedoel modden, niet midden
Zou even kijken of Mapima het daar niet weer heeft vol gespamd met vlogs van basisschool kinderen
Als je 4x per week gaat, word je vanzelf ook een kleerkast.quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:42 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Sportscholen waar ik geweest ben niet, was echt alleen maar kleerkast, en ik ging op een gegeven moment 4x per week.. Zag geen enkele dikkerd of dergelijk
Hadden ze daar een bar en snoepautomaat of zo dat je zo vaak ging?quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:42 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Sportscholen waar ik geweest ben niet, was echt alleen maar kleerkast, en ik ging op een gegeven moment 4x per week.. Zag geen enkele dikkerd of dergelijk
Ja maar kerel ... Je bent al eens zo veel afgevallen en nu ben je weer veel te zwaar. Je 'kan' het dus wel, maar hou het eens volquote:Op maandag 8 augustus 2016 01:43 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Als ik dat soort video's zie van mensen die heel veel zijn afgevallen en echt enorm getransformeerd zijn, dan haal ik daar zeker inspiratie uit, maar voor mijzelf de knop omzetten is lastiger gezegd dan gedaan, ik probeer het wel, en het lukt nu ook wel maar het had sowieso nooit zover moeten komen.
quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:43 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Bedoel modden, niet midden
Zou even kijken of Mapima het daar niet weer heeft vol gespamd met vlogs van basisschool kinderen
Ik ga ook 4x per week naar sportschool. Beetje op de loopband zak chips eten en lekkere mannen kijkenquote:Op maandag 8 augustus 2016 01:44 schreef Geelman het volgende:
[..]
Als je 4x per week gaat, word je vanzelf ook een kleerkast.
quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:44 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hadden ze daar een bar en snoepautomaat of zo dat je zo vaak ging?
quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ga ook 4x per week naar sportschool. Beetje op de loopband zak chips eten en lekkere mannen kijken
Ook al zo'n kutvlogger, bah!!quote:
En op weg naar huis nog ff langs de McDonald's, want dat heb je wel verdiendquote:Op maandag 8 augustus 2016 01:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ga ook 4x per week naar sportschool. Beetje op de loopband zak chips eten en lekkere mannen kijken
Ik geloof dit.quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja maar wel met cola light want wil niet dik worden hoor ;squote:Op maandag 8 augustus 2016 01:46 schreef hugecooll het volgende:
[..]
En op weg naar huis nog ff langs de McDonald's, want dat heb je wel verdiend
quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:46 schreef hugecooll het volgende:
[..]
En op weg naar huis nog ff langs de McDonald's, want dat heb je wel verdiend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |