RTLquote:Een Belgisch echtpaar dat 1,6 miljoen euro heeft gewonnen in de loterij, schenkt de volledige opbrengst aan het goede doel. Dat meldt de Belgische Nationale Loterij.
Het gaat om een echtpaar uit Kalmthout, vlakbij de Nederlandse grens, van middelbare leeftijd dat exact 1.665.263 euro won in de Lotto. Ze kochten er een portie mosselen van en gaven de rest van het geld weg aan het goede doel, zegt een woordvoerster tegen Het Belang van Limburg. "Welk goed doel dat is, weten we niet. Heel vaak wordt dit soort bedragen geschonken aan een stichting die verbonden is aan ziekenhuizen. We kunnen dit echter niet bevestigen."
Rustig
Het stel reageerde 'heel rustig' toen ze het winnende lot kwamen inleveren bij de Nationale Loterij, zegt de woordvoerster verder. Ze blijven meespelen.
Dat is het juist, ik denk dat nog geen 10% ook echt daar komt waar hun het willen hebben.quote:Op zondag 7 augustus 2016 02:15 schreef DO2 het volgende:
Ik had persoonlijk ook liever gezien dat ze er 3 Lamborghini's, een villa met zwembad en luxe jacht van hadden gekocht.
Maar nee, hoor. Ze moeten zonodig al hun geld weggeven aan een goed doel. Straks helpen ze er zowaar nog anderen mee. Stel je voor, zeg.
dit dus. Goede doelenquote:Op zondag 7 augustus 2016 01:37 schreef Geerd het volgende:
Die directeuren zoeken alvast een nieuwe auto uit en lachen zich suf.
Wat een mongolen ook![]()
![]()
![]()
Stoppen niet maar 24 uur ofzo per week nog, en als ze het bedrijfsbeleid omgooien of ze zijn het niet eens hoe jij je werk doet ofzo.quote:Op zondag 7 augustus 2016 02:36 schreef Ryan3 het volgende:
Mijn broer zei: "als ik de hoofdprijs win, blijf ik gewoon werken".
"Eerst maar eens winnen, jong", zei ik.
Jij bent nog jong, zeker?quote:Op zondag 7 augustus 2016 02:41 schreef Geerd het volgende:
[..]
Stoppen niet maar 24 uur ofzo per week nog, en als ze het bedrijfsbeleid omgooien of ze zijn het niet eens hoe jij je werk doet ofzo.
Nou doehoeg!!
Als in ? Als je ouder bent wil je blijven werken?quote:Op zondag 7 augustus 2016 02:44 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jij bent nog jong, zeker?
Ik niet en mijn broer ook niet.
Nee, dan zeg je bye bye.quote:Op zondag 7 augustus 2016 02:46 schreef Geerd het volgende:
[..]
Als in ? Als je ouder bent wil je blijven werken?
Welnee. Je moet alleen de juiste doelen opzoeken.quote:Op zondag 7 augustus 2016 02:34 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dat is het juist, ik denk dat nog geen 10% ook echt daar komt waar hun het willen hebben.
Eerst winnen, dat bedoelde ik althans, en dan kijken wat je doet en dan stopt-ie ook gewoon als hij 1,6 miljoen wint.quote:Op zondag 7 augustus 2016 02:49 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ging het om het stukje doehoeg? Je broer wou namelijk blijven werken
Ja precies, ligt er ook aan wat voor werk je doet natuurlijk zwaar lichamelijk etc heb je leuke collega's..quote:Op zondag 7 augustus 2016 02:52 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Eerst winnen, dat bedoelde ik althans, en dan kijken wat je doet en dan stopt-ie ook gewoon als hij 1,6 miljoen wint.
Dan nog.quote:Op zondag 7 augustus 2016 02:53 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja precies, ligt er ook aan wat voor werk je doet natuurlijk zwaar lichamelijk etc heb je leuke collega's..
Wat ik denk.quote:Op zondag 7 augustus 2016 02:03 schreef Geerd het volgende:
Misschien hebben ze al tig miljoenen op de bank staan en is dit een leuk zakcentje kan ook nog
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |