Praat ik echt zoveel over mezelf?quote:Op maandag 8 augustus 2016 02:09 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nee Braddie jij vraagt het niet, je praat alleen maar over jezelf
Klopt, maar nu heb ik vakantie.quote:Op maandag 8 augustus 2016 02:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jij komt toch niet al te vaak in deze sc?
ja dit is dus 90% van de aandacht die hij krijgt, gewoon niet op reagerenquote:Op maandag 8 augustus 2016 02:09 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nee Braddie jij vraagt het niet, je praat alleen maar over jezelf
Ja natuurlijkquote:Op maandag 8 augustus 2016 02:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik drijf ook op aandacht, wil je me geven? ;$
Jaquote:Op maandag 8 augustus 2016 02:10 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Praat ik echt zoveel over mezelf?![]()
![]()
![]()
Wehe, zal kijken wat mogelijk is.quote:Op maandag 8 augustus 2016 02:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee want ik ken een hele hoop kutusers in deze sc, dus hoopte dat ik je kon ruilen voor één
Damn... Zonder gekheid, weet best dat ik af en toe m`n vlogs spam of het heb over m`n struggles met afvallen, maar had niet door dat het eigenlijk alleen maar is....quote:
Je moet gewoon lekker meepraten met het onderwerp, en niet van die gekke shit posten over adamappels doorsnijden en zo!quote:Op maandag 8 augustus 2016 02:12 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Damn... Zonder gekheid, weet best dat ik af en toe m`n vlogs spam of het heb over m`n struggles met afvallen, maar had niet door dat het eigenlijk alleen maar is....
Ja hij gaat erop in maar ik ga hem negeren hoorquote:Op maandag 8 augustus 2016 02:10 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja dit is dus 90% van de aandacht die hij krijgt, gewoon niet op reageren
Zit wat in!quote:Op maandag 8 augustus 2016 02:13 schreef Geelman het volgende:
[..]
Je moet gewoon lekker meepraten met het onderwerp, en niet van die gekke shit posten over adamappels doorsnijden en zo!
Succes my friend.quote:Op maandag 8 augustus 2016 02:13 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ja hij gaat erop in maar ik ga hem negeren hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |