Bo-rentquote:Op maandag 8 augustus 2016 02:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
waar kan ik die huren dan
geilt die opquote:Op maandag 8 augustus 2016 02:02 schreef SideEffect het volgende:
Altijd als Braddie er is gaat het over zijn probleempjes, hij vraagt nooit aan een ander "goh hoe gaat het met jou"
Ok, maar vaak eet je het alleen maar om iets te eten.quote:Op maandag 8 augustus 2016 02:01 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik kan Pringles Hot & Spicy wel waarderen.
hij drijft op aandachtquote:Op maandag 8 augustus 2016 02:02 schreef SideEffect het volgende:
Altijd als Braddie er is gaat het over zijn probleempjes, hij vraagt nooit aan een ander "goh hoe gaat het met jou"
Boeiend, ik vind het hier best gezellig soms, en het zorgt er voor dat ik mij niet zo enorm eenzaam voel, daar gaat het mij ook om.quote:Op maandag 8 augustus 2016 02:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
echt verreweg de saaiste users op die forum op DP na
Dat komt SE, denk ik.. Omdat ik de enige ben die hier niet echt bepaald anoniem meer is, én omdat ik de enige ben die echt open is over zijn problemen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 02:02 schreef SideEffect het volgende:
Klopt zeer zekerquote:Op maandag 8 augustus 2016 02:03 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ok, maar vaak eet je het alleen maar om iets te eten.
dat zal het zijnquote:Op maandag 8 augustus 2016 02:04 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dat komt SE, denk ik.. Omdat ik de enige ben die hier niet echt bepaald anoniem meer is, én omdat ik de enige ben die echt open is over zijn problemen.
Als iemand anders een probleem heeft ben ik echt wel iemand die vraagt wat er is, het hele probleem wat je dan krijgt is dat niemand mij/mijn advies serieus neemt vanwege al mijn problemen die ik hier online gooi..
hij is ff naar de wc kweeniequote:Op maandag 8 augustus 2016 02:04 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Weet jij misschien of dp nog leeft?
Prepare yourself, you know it a mustquote:Op maandag 8 augustus 2016 02:03 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Boeiend, ik vind het hier best gezellig soms, en het zorgt er voor dat ik mij niet zo enorm eenzaam voel, daar gaat het mij ook om.
da robertoquote:Op maandag 8 augustus 2016 02:05 schreef IDkaart het volgende:
Waar kan je lekkere pizza's kopen? Geen diepvries maar warm en ook geen domino.
Vingers even achter je huig, en je hebt een lekker warme vloerpizza!quote:Op maandag 8 augustus 2016 02:05 schreef IDkaart het volgende:
Waar kan je lekkere pizza's kopen? Geen diepvries maar warm en ook geen domino.
quote:Op maandag 8 augustus 2016 02:08 schreef Geelman het volgende:
[..]
Vingers even achter je huig, en je hebt een lekker warme vloerpizza!
jij komt toch niet al te vaak in deze sc?quote:Op maandag 8 augustus 2016 02:08 schreef Geelman het volgende:
[..]
Vingers even achter je huig, en je hebt een lekker warme vloerpizza!
Nee Braddie jij vraagt het niet, je praat alleen maar over jezelfquote:Op maandag 8 augustus 2016 02:04 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dat komt SE, denk ik.. Omdat ik de enige ben die hier niet echt bepaald anoniem meer is, én omdat ik de enige ben die echt open is over zijn problemen.
Als iemand anders een probleem heeft ben ik echt wel iemand die vraagt wat er is, het hele probleem wat je dan krijgt is dat niemand mij/mijn advies serieus neemt vanwege al mijn problemen die ik hier online gooi..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |