dat lijstje heb je snel bij elkaarquote:Op maandag 8 augustus 2016 01:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bepaal ik zelf wel
/care
Onkruid vergaat niet
Hou op met me hoor
Ja.quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat lijstje heb je snel bij elkaar
Niet overdrijvenquote:
Vooral die Chanel, echt een irritante lach heeft zijquote:Op maandag 8 augustus 2016 01:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja, maar ridiculousness ofzo is nog verschrikkelijker
gedraag je eens tegen haarquote:Op maandag 8 augustus 2016 01:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ga maar ergens uithuilen dan
o, ja ik ken de namen niet ik zag het een keer en werd ontzettend sad en chagrijnigquote:Op maandag 8 augustus 2016 01:20 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Vooral die Chanel, echt een irritante lach heeft zij
Ja okéquote:Op maandag 8 augustus 2016 01:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ga maar ergens uithuilen dan
Jouw vlogkanaal is ook nietszeggendquote:Op maandag 8 augustus 2016 01:23 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Het is algemeen bekend dat dat mens niets toevoegd aan dat toch al nietszeggende "Kom we gaan YouTubeclips verzamelen" Programma.
jouw gehele bestaan is niets toevoegends als je nooit geboren was had niemand gecared, wat is je puntquote:Op maandag 8 augustus 2016 01:23 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Het is algemeen bekend dat dat mens niets toevoegd aan dat toch al nietszeggende "Kom we gaan YouTubeclips verzamelen" Programma.
Klopt, maar daar ben ik dan ook niet bekend mee, en ben daar ook niet mee op de televisie. En ik pretendeer ook niet om groter te zijn en ietszeggender te zijn dan ik ben.quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jouw vlogkanaal is ook nietszeggend
Wel vaak. Vooral als ik niets te doen hebquote:Op maandag 8 augustus 2016 01:24 schreef Geelman het volgende:
[..]
Shit, word je 's nachts altijd evil braddie?!
Dat is die blondequote:Op maandag 8 augustus 2016 01:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
o, ja ik ken de namen niet ik zag het een keer en werd ontzettend sad en chagrijnig
Nee ga nog even door andersquote:Op maandag 8 augustus 2016 01:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
al klaar of ben je strong independent woman
ik ook vrijwel nooitquote:Op maandag 8 augustus 2016 01:26 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Dat is die blonde
Vind comedy clip shows sws niet grappig
Waarom ga je niet slapen dan?quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:26 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Wel vaak. Vooral als ik niets te doen heb
bedankt voor je mening.quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:27 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ze heeft een verschrikkelijke schijtlach, voegt geen flikker toe aan dat toch al nietszeggende kut programma, en het is gewoon een verschrikkelijk domme kut die er alleen maar blond en onintelligent zit te wezen naast haar BBC vriend.
Nu duidelijker?
Maak een rantvlog braddie! Kanaliseer de woede!quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:27 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ze heeft een verschrikkelijke schijtlach, voegt geen flikker toe aan dat toch al nietszeggende kut programma, en het is gewoon een verschrikkelijk domme kut die er alleen maar blond en onintelligent zit te wezen naast haar BBC vriend.
Nu duidelijker?
Hou maar op hiermeequote:Op maandag 8 augustus 2016 01:26 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Klopt, maar daar ben ik dan ook niet bekend mee, en ben daar ook niet mee op de televisie. En ik pretendeer ook niet om groter te zijn en ietszeggender te zijn dan ik ben.
Minstens de helft van deze post kan ook over een bepaalde vrouwelijke user gaan.quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:27 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nu duidelijker?
Jij zult het wetenquote:
Een vlog is iets wanneer je iets filmt van je dag, of iets wat er in je hoofd omgaat.quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
zitten er ook eisen aan een vlog
wanneer is iets een vlog
alles is van toepassing op cachet in deze scquote:Op maandag 8 augustus 2016 01:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Minstens de helft van deze post kan ook over een bepaalde vrouwelijke user gaan.
gelukkig heeft iedereen recht op het uiten van zijn/haar mening.quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
mag je in vervolg wel voor je houden hoor
hoe kun je filmen wat er in je hoofd omgaat? hoe kun je beschrijven wat onbeschrijfelijk is?quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:30 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Een vlog is iets wanneer je iets filmt van je dag, of iets wat er in je hoofd omgaat.
Rot toch op manquote:Op maandag 8 augustus 2016 01:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
stuur je al tijden op aan dus vast wel
Dit soort dingen ga ik niet behandelen in vlogsquote:Op maandag 8 augustus 2016 01:28 schreef Geelman het volgende:
[..]
Maak een rantvlog braddie! Kanaliseer de woede!
Jawel want straks is het weer mad en scheldenquote:
Wrm niet? Rantvlogs krijgen veel views!quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:30 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dit soort dingen ga ik niet behandelen in vlogs
Mag ik dan ook mijn mening over jou gevenquote:Op maandag 8 augustus 2016 01:30 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
gelukkig heeft iedereen recht op het uiten van zijn/haar mening.
Ja of niet.quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jawel want straks is het weer mad en schelden
nee ze wil niks van me dus dat lijkt me stugquote:Op maandag 8 augustus 2016 01:31 schreef Catkiller het volgende:
Wel leuk, hzaw en Chloro worden zo weer bij elkaar gebracht via hun gedeelde haat aan Braddie, let maar op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |