Kwam gisteren of zo een Youtube kanaal tegen van iemand die Youtube filmpjes maakte over de gebeurtenissen in de levens van andere Youtubers. De Albert Verlinde van Youtube.quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:31 schreef Geelman het volgende:
[..]
Wrm niet? Rantvlogs krijgen veel views!
Ga je weleens in ragemode, braad?quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:32 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja of niet.
Mad ben ik sowieso wel, maar ik ga gewoon niet caren.
Leef je uit, maar ik ben een naaiertjequote:Op maandag 8 augustus 2016 01:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mag ik dan ook mijn mening over jou geven
De gaten in de muur spreken voor zich.quote:
nou poe heequote:Op maandag 8 augustus 2016 01:33 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Leef je uit, maar ik ben een naaiertjeDus als je in mijn ogen te ver gaat m.b.t een userbash dan krijg je een TR.
Wel hypocriet van je hoorquote:Op maandag 8 augustus 2016 01:33 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Leef je uit, maar ik ben een naaiertjeDus als je in mijn ogen te ver gaat m.b.t een userbash dan krijg je een TR.
Qua fysiek geweld al een flinke poos niet meer gelukkig, maar mentaal wel, bedoel hiermee met schelden en godverren etc etc.quote:
ik voorzie elke post van jou van een tr, dusjaquote:Op maandag 8 augustus 2016 01:33 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
zo werkt dat natuurlijk niet hèquote:Op maandag 8 augustus 2016 01:33 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Klopt, maar voel hier nou niet echt iets voor of zoquote:Op maandag 8 augustus 2016 01:31 schreef Geelman het volgende:
[..]
Wrm niet? Rantvlogs krijgen veel views!
Misschien moet braddie dan boksles nemen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:33 schreef Catkiller het volgende:
[..]
De gaten in de muur spreken voor zich.
Let me give you some advice bastard. Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor, and it can never be used to hurt you.quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:33 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Qua fysiek geweld al een flinke poos niet meer gelukkig, maar mentaal wel, bedoel hiermee met schelden en godverren etc etc.
Hmm, mwa.. Ik kan wel zeggen tegen een moderator dat ik het er niet mee eens ben maar dat schiet niet opquote:
Nee hij heeft zwakke gewrichten, krijgt ie pijntjes vanquote:Op maandag 8 augustus 2016 01:34 schreef Geelman het volgende:
[..]
Misschien moet braddie dan boksles nemen.
Ja echt, erger me ook aan de lachbandquote:Op maandag 8 augustus 2016 01:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ook vrijwel nooit
vooral die amerikaanse shows
fake it till you make it shows
en adamsappel doorsnijden is natuurlijk primaquote:Op maandag 8 augustus 2016 01:35 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Hmm, mwa.. Ik kan wel zeggen tegen een moderator dat ik het er niet mee eens ben maar dat schiet niet op![]()
Vind alleen dat je best wel je mening over iemand anders mag geven, mits genuanceerd, als je echt los gaat met dingen als kanker dit, en kanker dat, en doodsverwensing zus/zo, dat je wel een TR kan verwachten. En dat is dan ook volkomen terecht.
Jij stelde net voor om iemands adamsappel door te snijdenquote:Op maandag 8 augustus 2016 01:35 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Hmm, mwa.. Ik kan wel zeggen tegen een moderator dat ik het er niet mee eens ben maar dat schiet niet op![]()
Vind alleen dat je best wel je mening over iemand anders mag geven, mits genuanceerd, als je echt los gaat met dingen als kanker dit, en kanker dat, en doodsverwensing zus/zo, dat je wel een TR kan verwachten. En dat is dan ook volkomen terecht.
Zoveel rechtvaardigheid!quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:35 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Chill, gewoon doordeweeks dood en weekenden levendquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |