2 weken voorpret, ja.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je bent al weken bezig met inpakken en lijstjes hè..
Ik pak meestal de avond voor / dag zelf wat spullen bij elkaar en thats it. Met de instelling 'alles wat ik vergeet, kan ik kopen' zit je ook wel rustig in de auto/vliegtuig.
Behalve je paspoort en je pinpas dan. Die moet je wel meenemen.
Heb niet voor niets vrijgenomen voor de Spelenquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:02 schreef derLudolf het volgende:
Tering, ik zat even te kijken wanneer Daphne Schippers moest op de 100m. Godverdomme wat een onchristelijke kuttijden. Finale om 03:30 's nachts
Die 100m wil ik wel graag zien. Maar ik ga niet de hele nacht opblijven voor 10 secondenquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:11 schreef borisz het volgende:
[..]
Heb niet voor niets vrijgenomen voor de Spelen. Dan kan ik tenminste ongestoord kijken iedere nacht.
Cool, van die uitnodigingen! Die vriend van jullie doet iets grafisch of is illustrator ofzo? Staat er iets van online?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:19 schreef Sarabi het volgende:
Waarom post ik altijd al mijn leuke nieuws aan het eind van een topic
Hij maakt de cartoons voor de filmsite van mijn vriendquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:20 schreef minilot het volgende:
[..]
Cool, van die uitnodigingen! Die vriend van jullie doet iets grafisch of is illustrator ofzo? Staat er iets van online?
#benieuwd
Oh dat is wel heel erg leuk. Dat zijn vaak de kaartjes die ik ook wel bewaar, als het zo echt persoonlijk is.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hij maakt de cartoons voor de filmsite van mijn vriendverder heeft ie ook al een korte animatiefilm gemaakt. Zal eens kijken of ik wat kan doorsturen.
Wij willen dat ie een cartoonversie van ons (en de katten) maaktzo cool
Ik vind het persoonlijke echt heel tofquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:23 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Oh dat is wel heel erg leuk. Dat zijn vaak de kaartjes die ik ook wel bewaar, als het zo echt persoonlijk is.
Hoe laat eigenlijk? Wil het dit keer wel zien.. Londen gemist toen helaasquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:18 schreef minilot het volgende:
Openingsceremonie vanavond/vannacht!Sport zelf kam me werkelijk gestolen worden, maar oooooooo openingsceremonies
![]()
![]()
Tussen 01.00 en 04.00u morgenochtend. Aankomende nacht dus.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:26 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hoe laat eigenlijk? Wil het dit keer wel zien.. Londen gemist toen helaas![]()
*zet lekkere hapjes op de boskippenlijst*
Ok, 01:00 beginnen is doable.. we zien wel ffquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:28 schreef borisz het volgende:
[..]
Tussen 01.00 en 04.00u morgenochtend. Vannacht dus.
Da's niet verkeerd. Ik had bij mijn vorige baan ook zo'n mooi uitzicht.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:29 schreef Kaatje1 het volgende:
[ afbeelding ]
Eens maar mijn dagelijkse uitzicht laten zien. Heel in de verte ligt Nijmegen.
We zitten hier nu (vakantietijd en vrijdag) met 4 mensen op een etage waar normaal 34 mensen (kunnen) werken.
Gezelligquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:31 schreef Kreator het volgende:
[..]
Da's niet verkeerd. Ik had bij mijn vorige baan ook zo'n mooi uitzicht.
..ik zit nu in Almelo aan het kanaal op een industrieterrein..
Tja, we zaten op een camping zonder enig bereik in Exmoor. Ook awesome gelukkigquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:38 schreef minilot het volgende:
Sunny, die van Londen gemist?![]()
Zonde! Het was AWESOME!
Amsterdam op de grens van Zuid en West. Vanaf maart volgend jaar kijk ik tegen het Olympisch Stadion aanquote:
Ik zal naar je zwaaien straks.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 11:07 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Thuis op de bank in het dorp aan de andere kant van dat kanaal
Gezellig! Rij je hier langs dan?quote:
Heb ik ookquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:18 schreef minilot het volgende:
Openingsceremonie vanavond/vannacht!Sport zelf kam me werkelijk gestolen worden, maar oooooooo openingsceremonies
![]()
![]()
Blijf je plakken?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 11:37 schreef Lonaa het volgende:
Note to self: Misschien iets vaker goed schoonmaken.
Mei volgend jaarquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 11:37 schreef Bluezz het volgende:
Saar wanneer ga je eigenlij ktrouwen? Ik hoor nu al zolang plannen
Ik heb een keuken zonder afzuigkap. Dus daar wel ja.quote:
De Hortus?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 11:32 schreef Bluezz het volgende:
Toen ik nog bij het VUmc werkte, was dat op de 7e etage en zat je backoffice dan had je uitzicht op de zuidas. En een stukje natuur met een watertje, weet niet meer hoe het heet.
Boor? golfer? Die weten het wel.
Boompjes!quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 11:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mijn uitzicht nadat obs asbestschuurtje is gesloopt
[ link | afbeelding ]
Brrrrrrrr.....Om misselijk van te worden. Je zou er een foto van moeten maken en dat op z'n opstartscherm zettenquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 11:51 schreef Kreator het volgende:
![]()
mijn collega zat weer gewoon een minuut lang met z'n vinger in z'n neus, tot aan het 2e kootje. En ik zit te eten.
![]()
![]()
![]()
. Godzijdank gaat hij zo op vakantie. Man man man, wat ranzig. Kan er niet over uit hoe smerig dat is.
De laatste keer dat ik dat deed heeft hij 3 dagen niks tegen me gezegd. Maar het was wel iets beter.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 11:52 schreef Bluezz het volgende:
Heel hard roepen: Ga je lekker? Ik zit te eten!
Koop een kamerscherm en zet dat voor je (of zijn) bureau.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 12:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik dat deed heeft hij 3 dagen niks tegen me gezegd. Maar het was wel iets beter.
Ik heb vandaag zoiets van ach hij gaat vanmiddag op vakantie. Maar het is vandaag ineens ook een stuk extremer dan anders.
Ik snap gewoon oprecht niet hoe je dat zo ongegeneerd kunt doen. Het is ook alsof hij het doet zonder erbij na te denken. Die hand gaat elke 12 seconden automatisch naar de neus en het schrapen van de neus gebeurt ook elke minuut automatisch.
Maar goed, misschien stel ik me aan. Ik heb in elk geval een 2e monitor erbij 'omdat het zo handig is' en dan is hij uit zicht.
Het is zo'n driehoeksbureau. Links zit hij en rechts zit mijn andere collega. Daar kan niks tussen. De 1 werkt er 20 jaar, de ander 22 en mijn baas 40. Dan heb je met 5 maand nog niet zoveel te vertellen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 12:10 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Koop een kamerscherm en zet dat voor je (of zijn) bureau.
Iedereen gaat er dus maar vanuit dat ze die finale halen gaat...quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:02 schreef derLudolf het volgende:
Tering, ik zat even te kijken wanneer Daphne Schippers moest op de 100m. Godverdomme wat een onchristelijke kuttijden. Finale om 03:30 's nachts
De Nieuwe Meer, richting het Amsterdamse Bos.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 11:32 schreef Bluezz het volgende:
Toen ik nog bij het VUmc werkte, was dat op de 7e etage en zat je backoffice dan had je uitzicht op de zuidas. En een stukje natuur met een watertje, weet niet meer hoe het heet.
Boor? golfer? Die weten het wel.
Is het een klein bedrijf?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 12:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het is zo'n driehoeksbureau. Links zit hij en rechts zit mijn andere collega. Daar kan niks tussen. De 1 werkt er 20 jaar, de ander 22 en mijn baas 40. Dan heb je met 5 maand nog niet zoveel te vertellen..
Zolang je niet teveel whisky drinktquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:28 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ok, 01:00 beginnen is doable.. we zien wel ff
quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 11:44 schreef Bluezz het volgende:
Prachtig Sun dat BranscombeEn die wandelingen... oh oh als ik dat toch eens zou kunnen, je komt op de prachtigste plekjes.
Mooi verslag weer!! En voor mij hier en daar een feest van herkenning.
Schrijf jij het sun? Er staat steeds ik
Ik ben momenteel aan de IPA'squote:Op vrijdag 5 augustus 2016 12:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zolang je niet teveel whisky drinkt
quote:
True.. ik ga strak iig even plat op de bank. Ik slaap erg slecht momenteel (zere nek en bovenrug) dus kan wel een dutje gebruiken. Best kans dat ik vannacht dan goed wakker benquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 12:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ook daar kun je teveel van drinken om het niet vol te houden tot na 1 uur
Is dat een showtuin van Gadero? Zoveel verschillende schuttingenquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 11:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mijn uitzicht nadat obs asbestschuurtje is gesloopt
[ link | afbeelding ]
2x gedaan en in dit topic kom ik ventileren.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 12:56 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het toch bespreekbaar zou trachten te maken.
Zitten wij met dat beeld.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:04 schreef Kreator het volgende:
[..]
2x gedaan en in dit topic kom ik ventileren.
Natuurlijk. Dat doet ze evenquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 12:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Iedereen gaat er dus maar vanuit dat ze die finale halen gaat...
Oei, een bekrompen geest...quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:26 schreef derLudolf het volgende:
NOS Journaal in een item over de gaypride: "Volgens het onderzoeksbureau kunnen Nederlanders homoseksualiteit moeilijk accepteren"![]()
Wat mij meer stoort met die botenparade zijn mensen die halfnaakt/in leer op een boot staan te dansen en te zoenen. Wat je geaardheid ook is.
Naaktlopen doe je maar lekker thuis, op het stand of een andere plek die daar voor is ingericht. Als je over straat gaat kun je je best passende kleden toch. En intimiteit hoeft toch ook niet vol in beeld? Als je in Wageningen in een studentencafe of sociëteit staat te zoenen krijg je ook gewoon bier over je heen
Ik zat er op te wachten. En als je er woont of er als toerist beland? Als je er speciaal voor naartoe komt kun je het ook op de tweede Maasvlakte doen en het niet uitzenden op TV? ZC heeft het NOS journaal ook niet (veelvuldig) gehaaldquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zicht aan de andere kant (met bonusmonteur):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet heel veel soeps dus.
Let me see you stripped down to the bone
Dat vind ik aangenamer om naar te kijken, maar ook dat hoort niet.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:32 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik gok dat als er alleen mooie vrouwen halfnaakt op de boten stonden het geen enkel probleem was
Mooooiii!!! zin an!quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:35 schreef minilot het volgende:
En, inzake Gay Pride 2016, de koekiesbatch van vandaag! Citroen, vanille en amandel.
[ afbeelding ]
Pff.. Hihi. Doet me denken aan de verzoeken die mijn redactie elke paar maanden binnenkrijgt voor:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...over het bedekken van de blote borstjes van het standbeeld van de Kleine Zeemeermin in het Sprookjesbos wegens dat 'dat echt niet kan in een familiepark'.
We wijzen die verzoeken altijd venijnig en met heel veel plezier af.Onzinnig preuts gedoe.
Edit, even voor de juiste beeld(ha!)vorming:
Let me see you stripped down to the bone
Zo jong en al zo bekrompen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:26 schreef derLudolf het volgende:
NOS Journaal in een item over de gaypride: "Volgens het onderzoeksbureau kunnen Nederlanders homoseksualiteit moeilijk accepteren"![]()
Wat mij meer stoort met die botenparade zijn mensen die halfnaakt/in leer op een boot staan te dansen en te zoenen. Wat je geaardheid ook is.
Naaktlopen doe je maar lekker thuis, op het stand of een andere plek die daar voor is ingericht. Als je over straat gaat kun je je best passende kleden toch. En intimiteit hoeft toch ook niet vol in beeld? Als je in Wageningen in een studentencafe of sociëteit staat te zoenen krijg je ook gewoon bier over je heen
Mijn ervaring is dat dat het meest zinloze onderdeel is van de pré-vakantie werkzaamheden. Ik doe het ook altijd, maar mijn auto wordt nooit zo snel goor als tijdens de vakantie.quote:
Mwoah, een stofnest is ook niet heel fijn rijden.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat dat het meest zinloze onderdeel is van de pré-vakantie werkzaamheden. Ik doe het ook altijd, maar mijn auto wordt nooit zo snel goor als tijdens de vakantie.
Zo is dat met alles hier. Rolluiken, gordijnen, vloerbedekking, behang. Ik denk daf hoer van die sjacheraars hebben gewoond. Dan konden ze weer ergens tegen een leuk prijsje wat op de kop tikken en of het nou paste (letterlijk en figuurlijk) of niet deed er niet toe.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:04 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Is dat een showtuin van Gadero? Zoveel verschillende schuttingen
Dan weet je niet hoe mijn auto er op dit moment uitziet.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat dat het meest zinloze onderdeel is van de pré-vakantie werkzaamheden. Ik doe het ook altijd, maar mijn auto wordt nooit zo snel goor als tijdens de vakantie.
"Wat niet past wordt gelast"quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Zo is dat met alles hier. Rolluiken, gordijnen, vloerbedekking, behang. Ik denk daf hoer van die sjacheraars hebben gewoond. Dan konden ze weer ergens tegen een leuk prijsje wat op de kop tikken en of het nou paste (letterlijk en figuurlijk) of niet deed er niet toe.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:43 schreef Kreator het volgende:
Ik heb niks tege homo's behalve als ze voor me neus gaan staan bekken heheh.
groetjjes,
Kikkrelikker.
Ja, maar het rijdt zo lekker weg.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
Honden in de auto... Bijna net zo erg als roken in de autoquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:43 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dan weet je niet hoe mijn auto er op dit moment uitziet.
Is een soort hondnest. Daar wil ik toch wel even wat aan doen.Helemaal schoon hoeft ie niet te zijn.
Dat doe ik lekker ook.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:45 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Honden in de auto... Bijna net zo erg als roken in de auto
Dat hoeft een heterostel ook niet vol in het zicht te doen vind ik.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:43 schreef Kreator het volgende:
Ik heb niks tege homo's behalve als ze voor me neus gaan staan bekken heheh.
groetjjes,
Kikkrelikker.
Ik was daar vorig jaar!quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:45 schreef golfer het volgende:
Uitzicht andere raam van mijn werkhok:
[ afbeelding ]
Zo, dat ziet er aangenaam uit!quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:45 schreef golfer het volgende:
Uitzicht andere raam van mijn werkhok:
[ afbeelding ]
Wat is daar zo aangenaam aan?quote:
Natuur...bah.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:49 schreef derLudolf het volgende:
Wat is daar zo aangenaam aan?Ik zie een straat en wat bomen?
Ja, maar ik zie dit als ik opzij kijk:quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:49 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Wat is daar zo aangenaam aan?Ik zie een straat en wat bomen?
Nee dat niet, meer zo van "wat is daar bijzonder aan?" Het is geen Bargerveen of Beulakkerwiede of iets dergelijks.quote:
Had dit spelletje even dinsdag of eerder gespeeldquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:53 schreef minilot het volgende:
[..]
Ja, maar ik zie dit als ik opzij kijk:
[ afbeelding ]
Golfer wint.
Wat voor overlast bezorgen die herten precies? Vreten ze alles kaal?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:03 schreef golfer het volgende:
Qua natuur: de overlast van damherten hier begint weer toe te nemen.
Is toch een prima methode om te testen of de reactiesnelheid van de snel vergrijzende bestuurders in Nederland te testen? (Zie mopperbrieven in de Televaag)quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:03 schreef golfer het volgende:
Qua natuur: de overlast van damherten hier begint weer toe te nemen.
En veel aanrijdingen in het verkeer / ze gaan zich begeven in de bebouwde komquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:05 schreef Quantic het volgende:
[..]
Wat voor overlast bezorgen die herten precies? Vreten ze alles kaal?
quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:59 schreef fietsie het volgende:
Ken je die tv-reclame "Van A naar beter" ?
Met "Ik moet plasse!"
"Oeps, ik heb al geplast...."
En dat zelfs zonder file...![]()
Maar: thuis
Kortom, wij mensen bezorgen de damherten overlast.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:06 schreef derLudolf het volgende:
[..]
En veel aanrijdingen in het verkeer / ze gaan zich begeven in de bebouwde kom
Welkom maar weer dan. Slaapt eigen bed wel lekkerder?quote:
Ik heb een beeeeetje een decadent bed... dus ik gok van wel jaquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:07 schreef minilot het volgende:
[..]
Welkom maar weer dan. Slaapt eigen bed wel lekkerder?
Mijn reactietijd heb ik vanochtend nog getest. Remmen deden het nog prima. Was mijn neefje, even gezegd dat ie beter op moest lettenquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:06 schreef fietsie het volgende:
[..]
Is toch een prima methode om te testen of de reactiesnelheid van de snel vergrijzende bestuurders in Nederland te testen? (Zie mopperbrieven in de Televaag)
Uitgerust met ijsblokjesmachine, espressoapparaat en druivenpeller?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:08 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb een beeeeetje een decadent bed... dus ik gok van wel ja
Ik had bij Nijmegen een "bijna raak". Op de brug bij Ewijk besloot een caravantrekkende personen auto -in- de wegwerkzaamheden even een vrachtwagen in te gaan halen en gooide daarbij het trekkende voertuig in een gaatje net groot genoeg voor een personenauto....quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:08 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Mijn reactietijd heb ik vanochtend nog getest. Remmen deden het nog prima. Was mijn neefje, even gezegd dat ie beter op moest letten
quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:09 schreef minilot het volgende:
[..]
Uitgerust met ijsblokjesmachine, espressoapparaat en druivenpeller?
SPOILER: Koopt Friesch nationaal product ;)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
Tuinen worden omgeploegd en kaal gevreten en vooral veel aanrijdingen vanwege plotseling voor auto's springen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:05 schreef Quantic het volgende:
Wat voor overlast bezorgen die herten precies? Vreten ze alles kaal?
Yeah! Hartjes zonder buikvet!quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:35 schreef minilot het volgende:
En, inzake Gay Pride 2016, de koekiesbatch van vandaag! Citroen, vanille en amandel.
[ afbeelding ]
Ze worden gedurende een aantal maanden afgeschoten en via de lokale poelier verkocht. Maar het helpt niet. Ze blijven in aantal toenemen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:08 schreef fietsie het volgende:
Daarnaast kun je van hertevlees prima gerechten maken. Zorgen dat je ze bij het aanrijden op de kop raakt, of de achterhand...
Meer schieten, is heerlijk vlees, en meer bio wordt het nietquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze worden gedurende een aantal maanden afgeschoten en via de lokale poelier verkocht. Maar het helpt niet. Ze blijven in aantal toenemen.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)uingebieden-a1514721
Priiiima appartement! Oogt bijzonder comfortabel. En ik kocht dat kleed in de woonkamer een maand of wat geleden bijna zelf, heh.quote:
Hilversum?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:30 schreef Anthraxx het volgende:
Dit is mijn directe uitzicht:
[ afbeelding ]
Verder naar links een rotonde waar behoorlijk wat mensen overheen lopen of rijden. Dus best levendig. Zeker op dagen met veel opnames.
Dat is zielugquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:22 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Meer schieten, is heerlijk vlees, en meer bio wordt het niet
Zenks!quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:31 schreef minilot het volgende:
[..]
Priiiima appartement! Oogt bijzonder comfortabel. En ik kocht dat kleed in de woonkamer een maand of wat geleden bijna zelf, heh.
Heul fijne vakantie alvast!
quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:30 schreef Anthraxx het volgende:
[ afbeelding ]
Verder naar links een rotonde waar behoorlijk wat mensen overheen lopen of rijden. Dus best levendig. Zeker op dagen met veel opnames.
Ze mogen maar in een beperkte tijd jonge hindes afschieten en zelfs daartegen lopen allerlei protesten.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:22 schreef Pietverdriet het volgende:
Meer schieten, is heerlijk vlees, en meer bio wordt het niet
Deze tijd worden vooral de bokken gejaagd toch? De geiten in de winter. Of is dat alleen bij reeën zo.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze mogen maar in een beperkte tijd jonge hindes afschieten en zelfs daartegen lopen allerlei protesten.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:44 schreef minilot het volgende:
Ja, bij herten helpt die cuteheidsfactor natuurlijk niet hè?
[ afbeelding ]
Ja bah, heel veel groenquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:47 schreef minilot het volgende:
Zo. Koffie regelen en vakantieverslag van Sun&Tav erbij pakken. Ik vermoed weer veel groene heuvels en wandelgedoe, correct?
Zolang er maar geen foto's tussen staan van half ontblote zoenende mensen.quote:
Schattig toch voor aan de muur?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:44 schreef minilot het volgende:
Ja, bij herten helpt die cuteheidsfactor natuurlijk niet hè?
[ afbeelding ]
Damhert is wel inheems en tot 2010 zelfs bedreigd.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:45 schreef golfer het volgende:
Juist de toename van de niet inheemse damhert heeft grote gevolgen voor de populatie van de wel inheemse reeën.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet hier in de Kennemerduinen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Damhert is wel inheems en tot 2010 zelfs bedreigd.
Heeft F. nou nog definitief iets vernomen over z'n baan? Of hoort ie het pas na jullie vakantie?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:35 schreef Lonaa het volgende:
Weekend!
Vakantie
Straks inluiden op het terras
Pulled pork eten![]()
Dat hoort ie pas daarna. Gesprek tussen zijn baas en investeerders is maandag, en F heeft er voor gekozen om daar niet over ingelicht te willen worden op dat moment, maar pas als we weer thuis zijn. Dan kan ie het beter loslaten, zeg maar.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Heeft F. nou nog definitief iets vernomen over z'n baan? Of hoort ie het pas na jullie vakantie?
De struisvogelmethode dus.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:41 schreef Lonaa het volgende:
Dat hoort ie pas daarna. Gesprek tussen zijn baas en investeerders is maandag, en F heeft er voor gekozen om daar niet over ingelicht te willen worden op dat moment, maar pas als we weer thuis zijn. Dan kan ie het beter loslaten, zeg maar.![]()
Een beetje, niet helemaal. Ongeacht wat er uit dat gesprek komt, moet F daar wat mee, zelf of samen met z'n baas. En daar heeft ie niks aan als dat moet terwijl we op vakantie zijn. Dan blijft ie daar mee bezig/moet ie er iets mee.quote:
Is gelukkig niet het lastigste brood.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:32 schreef Sarabi het volgende:
Vanavond eten we zelfgemaakte pitabroodjesals het lukt tenminste
Waar eet je dat? Want ik vind het maar zelden echt lekker. (goeie pulled pork kan ik zeker wel waarderen'quote:
Zelf gemaakt.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
Waar eet je dat? Want ik vind het maar zelden echt lekker. (goeie pulled pork kan ik zeker wel waarderen'
quote:
Van Big Belly's?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:52 schreef Kreator het volgende:
[..].
Ik dacht dat je een hidden treasure had gevonden..
Ik heb wel eens lekkere gehad op de proefeet.
De tartare.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee, die vond ik niet heel bijzonder afgelopen jaar..
Hij gaat hier vanavond in een wrap met een groentemix van paprika, kool, wortel, ui en veldsla. Met een dot yoghurt.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:57 schreef Myraela het volgende:
Ik heb gisteren gewoon wat pulled pork uit de vriezer met spaghetti gegeten.Niet culinairverantwoord, maar best lekker.
Wat leuk, een dak hebben waar je op kunt voor een dutje!quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:55 schreef RobinOok het volgende:
Weekend! Ben gewoon naar huis gegaan. Bekijk het maar, zei ik. Hoppa, lang weekend. Yes!
Nu twijfel ik of ik op het dak een tukje ga doen.![]()
Decisions, decisions.
Ik wil het. Ik heb gisteren ook pasta gehad. Maar dan met andere dingen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:57 schreef Myraela het volgende:
Ik heb gisteren gewoon wat pulled pork uit de vriezer met spaghetti gegeten.Niet culinairverantwoord, maar best lekker.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 16:02 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hoe gaat het eigenlijk met je relatie?
Facebook.. daar hebben we het een en ander aan eten op gezet. Maar ja..quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:54 schreef minilot het volgende:
"Vanuit Lyndhurst rijden we naar Lynwood en The Red Shoot Inn, een tip die we gekregen hadden. Daar is het heerlijk buiten zitten onder de bomen en eten we een stevige lunch."
en:
"We eten dus onder de pergola: een cumberlandsausageburger en 'the best Knickerbocker Glory' (volgens een stamgast). Heerlijk!"
etc..
Grmbl! @ geen foto's van het eten
quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 16:06 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Facebook.. daar hebben we het een en ander aan eten op gezet. Maar ja..
Hoe laat is die?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 16:07 schreef minilot het volgende:
de openingsceremonie van de Olympische Spelen.
Euh, nee, het is door de romeinen hierheen gebracht.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Damhert is wel inheems en tot 2010 zelfs bedreigd.
Voorbeschouwing vanaf 23:00, ceremonie volgens mij van 00:30 tot 04:00?quote:
Wat een onhandige tijd.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 16:09 schreef minilot het volgende:
[..]
Voorbeschouwing vanaf 23:00, ceremonie volgens mij van 00:30 tot 04:00?
Iets wat hier inmiddels zo lang is noem je inheems. Konijnen worden ook als inheems beschouwd inmiddels.. net als fazanten en ratten. Die zijn er volgens mij nog een paar 100 jaar korter.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 16:08 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Euh, nee, het is door de romeinen hierheen gebracht.
Dat krijg je met 5 uur tijdsverschil met Rio.quote:
Die stats betreffen de waterleidingduinen neem ik aan, niet nederland ofzo?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:45 schreef golfer het volgende:
Juist de toename van de niet inheemse damhert heeft grote gevolgen voor de populatie van de wel inheemse reeën.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kon het ook wel redelijk verklaren ja.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 16:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat krijg je met 5 uur tijdsverschil met Rio.
Yups. Met name de Amsterdamse Waterleidingduinen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 16:10 schreef Pietverdriet het volgende:
Die stats betreffen de waterleidingduinen neem ik aan, niet nederland ofzo?
http://www.smulweb.nl/recepten/1377347/Pitabroodjes-zelf-maken ze zien er in de oven in ieder geval al goed uit. Even mijn nieuwe keukenmachine geprobeerd voor het deeg, dat ging ook goedquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:47 schreef minilot het volgende:
Ik duim voor F, Lonaa!
[..]
Is gelukkig niet het lastigste brood.Eet smakelijk alvast, wat stop je erin en wat voor pitarecept gebruikte je?
Nou ja, bliksem.. Ik heb in theorie twee weken vrij.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 16:14 schreef Sunnythesun het volgende:
Ga je naar Schotland Mini? Weer een bliksembezoek doen?
Voor Schotland moet je ook echt wel de tijd nemen hoor!! Zelfs jijquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 16:14 schreef minilot het volgende:
[..]
Nou ja, bliksem.. Ik heb in theorie twee weken vrij.
Deze? The VVitch: A New-England Folktale (2015) - IMDbquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 16:13 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Over een ander onderwerp, had je The Witch al gezien? (of heb ik over je antwoord heen gelezen)
Ik moet helemaal niks.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 16:15 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Voor Schotland moet je ook echt wel de tijd nemen hoor!! Zelfs jij
Oe! Dank!quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 16:16 schreef Sunnythesun het volgende:
Ken je deze site al mini: http://www.abandonedscotland.com/ vast een bron van inspiratie voor je denk ik
Ga je de SC op de hoogte houden van je avonturen daar?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 16:17 schreef Kreator het volgende:
Sunny, ik ga zo rijden. Rond half 5 moet je even zwaaien, anders sta ik voor lul.
Konijnen, de bruine rat, de fazant, de muntjak, de gras, zilver en grootkopkarper, de amerkaanse rivierkreeft, de driehoeksmossel zijn allen exoten.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 16:09 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Iets wat hier inmiddels zo lang is noem je inheems. Konijnen worden ook als inheems beschouwd inmiddels.. net als fazanten en ratten. Die zijn er volgens mij nog een paar 100 jaar korter.
Ik wel.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 16:21 schreef Kreator het volgende:
Ik heb nog nooit een aziatische mossel gehad. Die staat nog wel op mijn verlanglijstje.
Rij voorzichtig!quote:
Hij krijgt pulled pork, dus hij houdt het nog wel even met me vol.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 16:02 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik wil het. Ik heb gisteren ook pasta gehad. Maar dan met andere dingen.
Hoe gaat het eigenlijk met je relatie?
Zo rollen wij, in CUL.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 16:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hij krijgt pulled pork, dus hij houdt het nog wel even met me vol.
Straks begint robinook weer te gillenquote:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 16:17 schreef Kreator het volgende:
Sunny, ik ga zo rijden. Rond half 5 moet je even zwaaien, anders sta ik voor lul.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 16:23 schreef minilot het volgende:
Oh mjam! http://www.abandonedscotland.com/types/abandoned-railways/
Hij is een beetje vreemd maar ik vond hem erg leukquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 16:16 schreef minilot het volgende:
[..]
Deze? The VVitch: A New-England Folktale (2015) - IMDb
Blijkbaar over je vraag heen gelezenAanrader?
Ik vond ze goedquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 16:21 schreef minilot het volgende:
@Sarabi, wat een hoop gist op zo 'weinig' bloem!![]()
Nou ja, ik hoop dat het goedkomt
Jaloers!quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 16:44 schreef minilot het volgende:
Yes! Zondag Suicide Squad bij Pathé de Kuip in de zaal met laserprojector!![]()
Ik wil niet anders meer! #verwend
Wtf! Dat is ook mijn uitzicht maar dan vanaf de andere kant...groetjes vanuit het Mediacentrum!quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:30 schreef Anthraxx het volgende:
[ afbeelding ]
Op de kijklijst gezet!quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 16:56 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hij is een beetje vreemd maar ik vond hem erg leukook goed geacteerd door de kinderen
quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 17:01 schreef morgane het volgende:
[..]
Wtf! Dat is ook mijn uitzicht maar dan vanaf de andere kant...groetjes vanuit het Mediacentrum!
Wat is er zo bijzonder aan een laserprojector?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 16:44 schreef minilot het volgende:
Het is echt zo geil! De scherpte, de kleuren, het contrast!quote:
ik in Australië en vond ze briljant lekker. Groot en plomp en sappig. Snap echt niet waarom ze zo'n slechte naam hebbenquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 16:31 schreef Pietverdriet het volgende:
In Nieuw Zeeland hun beroemde groene mossels gegeten, maar vond het tegenvallen, doe mij maar zeeuwse
Lees dit maar evenquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 17:05 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat is er zo bijzonder aan een laserprojector?
Hoe gaat -ie, Uniek?quote:
De structuur was okay, maar de smaak viel tegen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 17:07 schreef RobinOok het volgende:
[..]
ik in Australië en vond ze briljant lekker. Groot en plomp en sappig. Snap echt niet waarom ze zo'n slechte naam hebben
Okay, Proprietaire technologie dusquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 17:07 schreef minilot het volgende:
[..]
Lees dit maar even![]()
http://gizmodo.com/imaxs-(...)d-in-a-mo-1689480610
Jared!quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 16:44 schreef minilot het volgende:
Prima, meer plek voor mij.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 17:22 schreef RobinOok het volgende:
Pathé de Kuip, pauperbioscoop. Zal ik niet gauw nog eens heengaan.
Waarom? Ik vond het daar wel prima eigenlijk.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 17:22 schreef RobinOok het volgende:
Blijft altijd goedquote:
Ik wou dat ik er dichtbij woonde....quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 17:22 schreef RobinOok het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let me see you stripped down to the bone
quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 17:29 schreef minilot het volgende:
Jeej, pakje van Etsy-aankoop op kantoor.
Hoi onnozel papegaaien-tshirt!Leuk! Papegaaien zijn tof!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik woon er, ben hetero en ga morgen geheel vrijwillig de boot op.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:32 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik zat er op te wachten. En als je er woont of er als toerist beland? Als je er speciaal voor naartoe komt kun je het ook op de tweede Maasvlakte doen en het niet uitzenden op TV? ZC heeft het NOS journaal ook niet (veelvuldig) gehaald
Hoi onnozel papegaaien-tshirt!Tof!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi onnozel papegaaien-tshirt!Ik heb vandaag ook een thema shirt aan omdat het kan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://i.imgur.com/YwT7kIE.jpg
quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 17:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb vandaag ook een thema shirt aan omdat het kan.
http://i.imgur.com/YwT7kIE.jpg
Dat is wel heel toevallig. Je werkt toevallig niet voor NEP?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 17:01 schreef morgane het volgende:
[..]
Wtf! Dat is ook mijn uitzicht maar dan vanaf de andere kant...groetjes vanuit het Mediacentrum!
Ik heb je een DM gestuurd. Blijf liever Anoniempjequote:Op vrijdag 5 augustus 2016 17:38 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat is wel heel toevallig. Je werkt toevallig niet voor NEP?
Vorig jaar zaten wij nog in het media centrum
Ik dacht dat jij een SC-meeting wou!quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 17:43 schreef morgane het volgende:
[..]
Ik heb je een DM gestuurd. Blijf liever Anoniempje
dat zou natuurlijk nog steeds kunnen met een valse naam en een masker op.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 17:45 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een SC-meeting wou!
Ik ken wel meer bedrijven waar ze niet werkt.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 17:38 schreef Anthraxx het volgende:
Dat is wel heel toevallig. Je werkt toevallig niet voor NEP?
Ja de vaste SC'ers vertrouw ik mijn leven nog toe <3quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 17:45 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een SC-meeting wou!
quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 17:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ken wel meer bedrijven waar ze niet werkt.
Zo sta ik al maanden in de bakkerij.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 17:46 schreef Vork het volgende:
[..]
dat zou natuurlijk nog steeds kunnen met een valse naam en een masker op.
Beetje wat Mini zegt ook. Vervelend volk dat praat in de zaal of met dingen gooit. Weet niet, paupers. En groot, massaal, mensenmassa's, bah. Tijd geleden ook dat ik er was, dus weet het niet eens meer precies.Alles.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 17:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom? Ik vond het daar wel prima eigenlijk.
Hear, hear.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 17:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik woon er, ben hetero en ga morgen geheel vrijwillig de boot op.
Niet in een leren string overigens, wat 99,9% overigens ook niet doet, maar wat elke tegenstander graag als argument gebruikt.
Toeristen komen er speciaal voor naar de stad, sowieso voor Amsterdam, dus die hoor je niet klagen.
Geen enkele reden om dit evenement (want dat is het, een eenmalig evenement per jaar, geen dagelijkse situatie...) dus in Maaskantje te houden.
De ladingen mensen aan de kant (ruim een miljoen soms) maken bewust deel uit van het geheel en de rest die het niet wil zien, kan het door de massa's mensen niet eens zien. Problem solved!![]()
En v.w.b. de uitzending op TV, daar zong Doe Maar al heel lang geleden iets over...
Eten, drinken, ...,slapen, lezen is voor mij voldoende actiefs tijdens de vakantie.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 17:52 schreef Myraela het volgende:
Ik had bedacht dat het wel tof zou zijn om iets actiefs te doen tijdens de vakantie.
Ja, maar jij bent bejaard.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 17:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Eten, drinken, ...,slapen, lezen is voor mij voldoende actiefs tijdens de vakantie.
Zonder lekkere wandeling of wat leuks bekijken?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 17:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Eten, drinken, ...,slapen, lezen is voor mij voldoende actiefs tijdens de vakantie.
Leuk, een keer wat andersquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 17:52 schreef Myraela het volgende:
Ik had bedacht dat het wel tof zou zijn om iets actiefs te doen tijdens de vakantie. En gelukkig vindt m'n vriend het ook een tof idee. We gaan waarschijnlijk suppen in Praag.
[ afbeelding ]
Oke. Nou vooruit. Maar niet te veel en te vaak.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 17:54 schreef Sunnythesun het volgende:
Zonder lekkere wandeling of wat leuks bekijken?![]()
![]()
![]()
Nee, iedere dag 4-5 uur aaneengesloten is genoeg iddquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 17:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Oke. Nou vooruit. Maar niet te veel en te vaak.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 17:56 schreef Vork het volgende:
Als mijn vakantie niet een beetje actief is, dan is het geen vakantie.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 17:58 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee, iedere dag 4-5 uur aaneengesloten is genoeg idd
Klinkt naar vrije zondagenquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 18:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wij doen het niet aaneengesloten, maar met wat tussenstops voor eten.
Wij hebben een redelijk vast ritme: tussen 8 en 9 opstaan, uur of 11.30-12.00 op pad, tussen 16.00 en 17.00 met boodschappen weer 'thuis' komen, uur of 21.00 slapenquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 18:00 schreef Myraela het volgende:
[..]![]()
Wij doen het niet aaneengesloten, maar met wat tussenstops voor eten.
Hoe werkt zoiets? Bezig zijn met lgbt rechten?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 17:52 schreef Isegrim het volgende:
Ik kom er al jaren, vind de sfeer superfijn en ben sowieso erg bezig met LGBT-rechten en andere vormen van social justice.
Ik lees eigenlijk alleen maar over homo geweld in combinatie met marokkanen. Vraag me af hoeveel tolerantie je kweekt bij die groep met een gaypride dag.quote:Er valt ook in Nederland nog heel veel te winnen. Acceptatie is vaak maar schone schijn.
Al die zogenaamde 'maatschappelijk correcte' bedrijven met hun reclame uitingen op hun boten hoeven voor mij niet. Tofik Dibi hoeft voor mij trouwens ook niet...quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 17:52 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Hear, hear.
"Je mag best homo zijn, als je maar niet te anders bent."
Ik kom er al jaren, vind de sfeer superfijn en ben sowieso erg bezig met LGBT-rechten en andere vormen van social justice. Hooguit is de vercommercialisering ervan een beetje jammer.
Tofik Dibi daarover:
https://decorrespondent.nl/5034
Er valt ook in Nederland nog heel veel te winnen. Acceptatie is vaak maar schone schijn.
Als iemand het over kliffen heeft moet ik altijd denken aanquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 18:08 schreef Sunnythesun het volgende:
Niets zo fijn als lichamelijke vermoeidheid na een dag over kliffen of heuvels trippelen en dan de kop helemaal leeg hebben
Nou, dan moet je eens je oren open houden op kantoor. Kan me niet voorstellen dat het bij jou beter is dan bij mij. Zo bijzonder is mijn kantoorsituatie niet. Vrij standaard homofoob.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 18:10 schreef Kreator het volgende:
Ik lees eigenlijk alleen maar over homo geweld in combinatie met marokkanen.
Simpel antwoord: Niet.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 18:10 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik lees eigenlijk alleen maar over homo geweld in combinatie met marokkanen. Vraag me af hoeveel tolerantie je kweekt bij die groep met een gaypride dag.
Liggen de pepernoten ook al weer in de winkel?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 18:14 schreef minilot het volgende:
Nog even deze:
NRC: Al die marketing, wat heeft dat nog met de Gay Pride te maken?
[ afbeelding ]
Homofoob is nog wel een stapje milder dan geweld. Bij mij op kantoor nog nooit iets gehoord trouwens.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 18:13 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Nou, dan moet je eens je oren open houden op kantoor. Kan me niet voorstellen dat het bij jou beter is dan bij mij. Zo bijzonder is mijn kantoorsituatie niet. Vrij standaard homofoob.
Al denken "ze" daar zelf anders over.
Bezig zijn met als in: het een zeer belangrijk onderwerp vinden.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 18:10 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hoe werkt zoiets? Bezig zijn met lgbt rechten?
Je onderliggende aanname is dat alles in orde is zo lang er geen geweld aan te pas komt...?quote:Ik lees eigenlijk alleen maar over homo geweld in combinatie met marokkanen. Vraag me af hoeveel tolerantie je kweekt bij die groep met een gaypride dag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |