Blijft altijd goedquote:
Ik wou dat ik er dichtbij woonde....quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 17:22 schreef RobinOok het volgende:
Pathé de Kuip, pauperbioscoop. Zal ik niet gauw nog eens heengaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let me see you stripped down to the bone
quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 17:29 schreef minilot het volgende:
Jeej, pakje van Etsy-aankoop op kantoor.
Hoi onnozel papegaaien-tshirt!Leuk! Papegaaien zijn tof!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik woon er, ben hetero en ga morgen geheel vrijwillig de boot op.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:32 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik zat er op te wachten. En als je er woont of er als toerist beland? Als je er speciaal voor naartoe komt kun je het ook op de tweede Maasvlakte doen en het niet uitzenden op TV? ZC heeft het NOS journaal ook niet (veelvuldig) gehaald
Hoi onnozel papegaaien-tshirt!Tof!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi onnozel papegaaien-tshirt!Ik heb vandaag ook een thema shirt aan omdat het kan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://i.imgur.com/YwT7kIE.jpg
quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 17:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb vandaag ook een thema shirt aan omdat het kan.
http://i.imgur.com/YwT7kIE.jpg
Dat is wel heel toevallig. Je werkt toevallig niet voor NEP?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 17:01 schreef morgane het volgende:
[..]
Wtf! Dat is ook mijn uitzicht maar dan vanaf de andere kant...groetjes vanuit het Mediacentrum!
Ik heb je een DM gestuurd. Blijf liever Anoniempjequote:Op vrijdag 5 augustus 2016 17:38 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat is wel heel toevallig. Je werkt toevallig niet voor NEP?
Vorig jaar zaten wij nog in het media centrum
Ik dacht dat jij een SC-meeting wou!quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 17:43 schreef morgane het volgende:
[..]
Ik heb je een DM gestuurd. Blijf liever Anoniempje
dat zou natuurlijk nog steeds kunnen met een valse naam en een masker op.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 17:45 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een SC-meeting wou!
Ik ken wel meer bedrijven waar ze niet werkt.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 17:38 schreef Anthraxx het volgende:
Dat is wel heel toevallig. Je werkt toevallig niet voor NEP?
Ja de vaste SC'ers vertrouw ik mijn leven nog toe <3quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 17:45 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een SC-meeting wou!
quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 17:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ken wel meer bedrijven waar ze niet werkt.
Zo sta ik al maanden in de bakkerij.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 17:46 schreef Vork het volgende:
[..]
dat zou natuurlijk nog steeds kunnen met een valse naam en een masker op.
Beetje wat Mini zegt ook. Vervelend volk dat praat in de zaal of met dingen gooit. Weet niet, paupers. En groot, massaal, mensenmassa's, bah. Tijd geleden ook dat ik er was, dus weet het niet eens meer precies.Alles.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 17:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom? Ik vond het daar wel prima eigenlijk.
Hear, hear.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 17:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik woon er, ben hetero en ga morgen geheel vrijwillig de boot op.
Niet in een leren string overigens, wat 99,9% overigens ook niet doet, maar wat elke tegenstander graag als argument gebruikt.
Toeristen komen er speciaal voor naar de stad, sowieso voor Amsterdam, dus die hoor je niet klagen.
Geen enkele reden om dit evenement (want dat is het, een eenmalig evenement per jaar, geen dagelijkse situatie...) dus in Maaskantje te houden.
De ladingen mensen aan de kant (ruim een miljoen soms) maken bewust deel uit van het geheel en de rest die het niet wil zien, kan het door de massa's mensen niet eens zien. Problem solved!![]()
En v.w.b. de uitzending op TV, daar zong Doe Maar al heel lang geleden iets over...
Eten, drinken, ...,slapen, lezen is voor mij voldoende actiefs tijdens de vakantie.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 17:52 schreef Myraela het volgende:
Ik had bedacht dat het wel tof zou zijn om iets actiefs te doen tijdens de vakantie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |