Wist waar het stond, moest alleen ff het exacte nummer zoekenquote:
Hoe gaat het eigenlijk met jullie nu?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 09:05 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wist waar het stond, moest alleen ff het exacte nummer zoeken
Man ligt in isolatie, chemo heeft imuunsysteem naar nul gebracht, om infectie te voorkomen wordt je dan opgenomen en in isolatie gelegdquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 09:10 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hoe gaat het eigenlijk met jullie nu?
Je slikt niet? Pah, dan hou je niet van hemquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 09:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik moet je teleurstellen. Het enige zaad dat ik ooit heb doorgeslikt is sesam.
Oh, dat klinkt heel naar.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 09:13 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Man ligt in isolatie, chemo heeft imuunsysteem naar nul gebracht, om infectie te voorkomen wordt je dan opgenomen en in isolatie gelegd
Maar doet het de rest van het werk ook goed? Als in, de kankercellen opruimen?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 09:13 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Man ligt in isolatie, chemo heeft imuunsysteem naar nul gebracht, om infectie te voorkomen wordt je dan opgenomen en in isolatie gelegd
Verschrikkelijk. Dan voel je je al slecht en dan lig je ook nog in een kamer waar je niet af mag.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 09:13 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dit is correct. Ik voel slechts een milde vorm van vriendschap.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 09:14 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je slikt niet? Pah, dan hou je niet van hem
Dat weten we pas ergens eind oktober met zekerheid, maar de resultaten tot nu toe zijn bemoedigend.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 09:17 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Maar doet het de rest van het werk ook goed? Als in, de kankercellen opruimen?
ITT robinook. Die blijft wederkerigquote:
Ai, tegenvaller dan...quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 08:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dit had ik ook toen ik wakker werd. Tot ik mij besefte dat het vrijdag was en ik een uur te laat was.. Zat gewoon rustig op de bank tv te kijken met het idee dat ik weekend had.
Wat een ellende allemaal...quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 08:51 schreef Isegrim het volgende:
Morgen Gay Pride, overmorgen Barcelona.
zo: 28 graden zonnig
ma: 29 graden zonnig
di: 29 graden zonnig
wo: 27 graden regen
do: 24 graden regen
Tapas tapas tapas.
Die grap heb je volgens al eens gemaakt. En toen snapte ik hem ook niet.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 09:21 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
ITT robinook. Die blijft wederkerig
In Berlijn maakt het weer me nooit uit. Je kan je er altijd prima vermaken...quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 08:53 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Het weer in Berlijn voor komende week is nog veel meerin tegenstelling tot de beloftes.
Laten we daar maar vanuit gaan danquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 09:20 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat weten we pas ergens eind oktober met zekerheid, maar de resultaten tot nu toe zijn bemoedigend.
Ja, nou. Een zon op je bolletje maakt voor mij toch wel veel verschil.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 09:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In Berlijn maakt het weer me nooit uit. Je kan je er altijd prima vermaken...
Sterker nog, in de stad heb ik liever geen zon!quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 09:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In Berlijn maakt het weer me nooit uit. Je kan je er altijd prima vermaken...
Afgelopen januari hadden we er onverwacht een flink pak sneeuw. Heerlijk, hoewel mijn daar niet op berekende schoenen dat wat minder vonden...quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 09:40 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Sterker nog, in de stad heb ik liever geen zon!
Dit.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 09:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, nou. Een zon op je bolletje maakt voor mij toch wel veel verschil.
Je bent al weken bezig met inpakken en lijstjes hè.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 09:44 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb 'paraplu' op het 'meeneemlijstje' gezet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |