Dat is idd de reden. Het is in de grote winkelstraat, er is airco in alle kamers en het is modern. Er ligt zelfs een telefoon met lokale simkaart klaar.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 21:30 schreef Myraela het volgende:
Het ziet er dan ook niet uit als een spotgoedkoop appartement. Daarbij is het pp duurder als je met z'n tweeën in een appartement gaat waar ook 5 mensen in zouden kunnen, maar ik kan me voorstellen dat het wel chill is om je eigen kamer en badkamer te hebben.
Lekker vaag.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 21:23 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik heb goedkoper in het Oostblok gezeten
Normaal gesproken klaag je altijd?quote:Op donderdag 4 augustus 2016 21:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Gaaf zeg!
Heb eindelijk eens een keer zonder klagen heerlijk gegeten bij een Turks restaurant
Maa ze verhuren dat dus pp?quote:Op donderdag 4 augustus 2016 21:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ga met mijn servische vriend.
fquote:
Nee, het is 560 voor de kamer voor een week. Of je nou alleen of met 5 gaat.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 22:17 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Maa ze verhuren dat dus pp?
Als je alleen gaat betasl je 1x280 en als je met zijn vieren gaat 4x280?
Ja eigenlijk wel. Ik kan best heel goed koken. Eigenlijk gaat het alleen over de gaafheid van vis/vleesquote:Op donderdag 4 augustus 2016 22:15 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Normaal gesproken klaag je altijd?
Ach toch...quote:Op donderdag 4 augustus 2016 22:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Ooh mijn lief is kapot. De eerste X dat ik hem zonder tandenpoetsen zie slapen
Och meiske tochquote:Op donderdag 4 augustus 2016 22:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Och, eindelijk zonder alle spanningquote:Op donderdag 4 augustus 2016 22:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Dit had ik ook toen ik wakker werd. Tot ik mij besefte dat het vrijdag was en ik een uur te laat was.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 08:32 schreef MadMaster het volgende:
Wat een rust.
Opstaan en frutstukken...
quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 08:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dit had ik ook toen ik wakker werd. Tot ik mij besefte dat het vrijdag was en ik een uur te laat was.. Zat gewoon rustig op de bank tv te kijken met het idee dat ik weekend had.
Het weer in Berlijn voor komende week is nog veel meerquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 08:51 schreef Isegrim het volgende:
Morgen Gay Pride, overmorgen Barcelona.
zo: 28 graden zonnig
ma: 29 graden zonnig
di: 29 graden zonnig
wo: 27 graden regen
do: 24 graden regen
Tapas tapas tapas.
Die zo bitter smaakt?quote:Op donderdag 4 augustus 2016 21:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ga met mijn servische vriend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |