2 weken voorpret, ja.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je bent al weken bezig met inpakken en lijstjes hè..
Ik pak meestal de avond voor / dag zelf wat spullen bij elkaar en thats it. Met de instelling 'alles wat ik vergeet, kan ik kopen' zit je ook wel rustig in de auto/vliegtuig.
Behalve je paspoort en je pinpas dan. Die moet je wel meenemen.
Heb niet voor niets vrijgenomen voor de Spelenquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:02 schreef derLudolf het volgende:
Tering, ik zat even te kijken wanneer Daphne Schippers moest op de 100m. Godverdomme wat een onchristelijke kuttijden. Finale om 03:30 's nachts
Die 100m wil ik wel graag zien. Maar ik ga niet de hele nacht opblijven voor 10 secondenquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:11 schreef borisz het volgende:
[..]
Heb niet voor niets vrijgenomen voor de Spelen. Dan kan ik tenminste ongestoord kijken iedere nacht.
Cool, van die uitnodigingen! Die vriend van jullie doet iets grafisch of is illustrator ofzo? Staat er iets van online?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:19 schreef Sarabi het volgende:
Waarom post ik altijd al mijn leuke nieuws aan het eind van een topic
Hij maakt de cartoons voor de filmsite van mijn vriendquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:20 schreef minilot het volgende:
[..]
Cool, van die uitnodigingen! Die vriend van jullie doet iets grafisch of is illustrator ofzo? Staat er iets van online?
#benieuwd
Oh dat is wel heel erg leuk. Dat zijn vaak de kaartjes die ik ook wel bewaar, als het zo echt persoonlijk is.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hij maakt de cartoons voor de filmsite van mijn vriendverder heeft ie ook al een korte animatiefilm gemaakt. Zal eens kijken of ik wat kan doorsturen.
Wij willen dat ie een cartoonversie van ons (en de katten) maaktzo cool
Ik vind het persoonlijke echt heel tofquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:23 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Oh dat is wel heel erg leuk. Dat zijn vaak de kaartjes die ik ook wel bewaar, als het zo echt persoonlijk is.
Hoe laat eigenlijk? Wil het dit keer wel zien.. Londen gemist toen helaasquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:18 schreef minilot het volgende:
Openingsceremonie vanavond/vannacht!Sport zelf kam me werkelijk gestolen worden, maar oooooooo openingsceremonies
![]()
![]()
Tussen 01.00 en 04.00u morgenochtend. Aankomende nacht dus.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:26 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hoe laat eigenlijk? Wil het dit keer wel zien.. Londen gemist toen helaas![]()
*zet lekkere hapjes op de boskippenlijst*
Ok, 01:00 beginnen is doable.. we zien wel ffquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:28 schreef borisz het volgende:
[..]
Tussen 01.00 en 04.00u morgenochtend. Vannacht dus.
Da's niet verkeerd. Ik had bij mijn vorige baan ook zo'n mooi uitzicht.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:29 schreef Kaatje1 het volgende:
[ afbeelding ]
Eens maar mijn dagelijkse uitzicht laten zien. Heel in de verte ligt Nijmegen.
We zitten hier nu (vakantietijd en vrijdag) met 4 mensen op een etage waar normaal 34 mensen (kunnen) werken.
Gezelligquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:31 schreef Kreator het volgende:
[..]
Da's niet verkeerd. Ik had bij mijn vorige baan ook zo'n mooi uitzicht.
..ik zit nu in Almelo aan het kanaal op een industrieterrein..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |