Dan weet je niet hoe mijn auto er op dit moment uitziet.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat dat het meest zinloze onderdeel is van de pré-vakantie werkzaamheden. Ik doe het ook altijd, maar mijn auto wordt nooit zo snel goor als tijdens de vakantie.
"Wat niet past wordt gelast"quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Zo is dat met alles hier. Rolluiken, gordijnen, vloerbedekking, behang. Ik denk daf hoer van die sjacheraars hebben gewoond. Dan konden ze weer ergens tegen een leuk prijsje wat op de kop tikken en of het nou paste (letterlijk en figuurlijk) of niet deed er niet toe.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:43 schreef Kreator het volgende:
Ik heb niks tege homo's behalve als ze voor me neus gaan staan bekken heheh.
groetjjes,
Kikkrelikker.
Ja, maar het rijdt zo lekker weg.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat dat het meest zinloze onderdeel is van de pré-vakantie werkzaamheden. Ik doe het ook altijd, maar mijn auto wordt nooit zo snel goor als tijdens de vakantie.
Honden in de auto... Bijna net zo erg als roken in de autoquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:43 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dan weet je niet hoe mijn auto er op dit moment uitziet.
Is een soort hondnest. Daar wil ik toch wel even wat aan doen.Helemaal schoon hoeft ie niet te zijn.
Dat doe ik lekker ook.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:45 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Honden in de auto... Bijna net zo erg als roken in de auto
Dat hoeft een heterostel ook niet vol in het zicht te doen vind ik.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:43 schreef Kreator het volgende:
Ik heb niks tege homo's behalve als ze voor me neus gaan staan bekken heheh.
groetjjes,
Kikkrelikker.
Ik was daar vorig jaar!quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:45 schreef golfer het volgende:
Uitzicht andere raam van mijn werkhok:
[ afbeelding ]
Zo, dat ziet er aangenaam uit!quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:45 schreef golfer het volgende:
Uitzicht andere raam van mijn werkhok:
[ afbeelding ]
Wat is daar zo aangenaam aan?quote:
Natuur...bah.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:49 schreef derLudolf het volgende:
Wat is daar zo aangenaam aan?Ik zie een straat en wat bomen?
Ja, maar ik zie dit als ik opzij kijk:quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:49 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Wat is daar zo aangenaam aan?Ik zie een straat en wat bomen?
Nee dat niet, meer zo van "wat is daar bijzonder aan?" Het is geen Bargerveen of Beulakkerwiede of iets dergelijks.quote:
Had dit spelletje even dinsdag of eerder gespeeldquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:53 schreef minilot het volgende:
[..]
Ja, maar ik zie dit als ik opzij kijk:
[ afbeelding ]
Golfer wint.
Wat voor overlast bezorgen die herten precies? Vreten ze alles kaal?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:03 schreef golfer het volgende:
Qua natuur: de overlast van damherten hier begint weer toe te nemen.
Is toch een prima methode om te testen of de reactiesnelheid van de snel vergrijzende bestuurders in Nederland te testen? (Zie mopperbrieven in de Televaag)quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:03 schreef golfer het volgende:
Qua natuur: de overlast van damherten hier begint weer toe te nemen.
En veel aanrijdingen in het verkeer / ze gaan zich begeven in de bebouwde komquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:05 schreef Quantic het volgende:
[..]
Wat voor overlast bezorgen die herten precies? Vreten ze alles kaal?
quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:59 schreef fietsie het volgende:
Ken je die tv-reclame "Van A naar beter" ?
Met "Ik moet plasse!"
"Oeps, ik heb al geplast...."
En dat zelfs zonder file...![]()
Maar: thuis
Kortom, wij mensen bezorgen de damherten overlast.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:06 schreef derLudolf het volgende:
[..]
En veel aanrijdingen in het verkeer / ze gaan zich begeven in de bebouwde kom
Welkom maar weer dan. Slaapt eigen bed wel lekkerder?quote:
Ik heb een beeeeetje een decadent bed... dus ik gok van wel jaquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:07 schreef minilot het volgende:
[..]
Welkom maar weer dan. Slaapt eigen bed wel lekkerder?
Mijn reactietijd heb ik vanochtend nog getest. Remmen deden het nog prima. Was mijn neefje, even gezegd dat ie beter op moest lettenquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:06 schreef fietsie het volgende:
[..]
Is toch een prima methode om te testen of de reactiesnelheid van de snel vergrijzende bestuurders in Nederland te testen? (Zie mopperbrieven in de Televaag)
Uitgerust met ijsblokjesmachine, espressoapparaat en druivenpeller?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:08 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb een beeeeetje een decadent bed... dus ik gok van wel ja
Ik had bij Nijmegen een "bijna raak". Op de brug bij Ewijk besloot een caravantrekkende personen auto -in- de wegwerkzaamheden even een vrachtwagen in te gaan halen en gooide daarbij het trekkende voertuig in een gaatje net groot genoeg voor een personenauto....quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:08 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Mijn reactietijd heb ik vanochtend nog getest. Remmen deden het nog prima. Was mijn neefje, even gezegd dat ie beter op moest letten
quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:09 schreef minilot het volgende:
[..]
Uitgerust met ijsblokjesmachine, espressoapparaat en druivenpeller?
SPOILER: Koopt Friesch nationaal product ;)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
Tuinen worden omgeploegd en kaal gevreten en vooral veel aanrijdingen vanwege plotseling voor auto's springen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:05 schreef Quantic het volgende:
Wat voor overlast bezorgen die herten precies? Vreten ze alles kaal?
Yeah! Hartjes zonder buikvet!quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:35 schreef minilot het volgende:
En, inzake Gay Pride 2016, de koekiesbatch van vandaag! Citroen, vanille en amandel.
[ afbeelding ]
Ze worden gedurende een aantal maanden afgeschoten en via de lokale poelier verkocht. Maar het helpt niet. Ze blijven in aantal toenemen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:08 schreef fietsie het volgende:
Daarnaast kun je van hertevlees prima gerechten maken. Zorgen dat je ze bij het aanrijden op de kop raakt, of de achterhand...
Meer schieten, is heerlijk vlees, en meer bio wordt het nietquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze worden gedurende een aantal maanden afgeschoten en via de lokale poelier verkocht. Maar het helpt niet. Ze blijven in aantal toenemen.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)uingebieden-a1514721
Priiiima appartement! Oogt bijzonder comfortabel. En ik kocht dat kleed in de woonkamer een maand of wat geleden bijna zelf, heh.quote:
Hilversum?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:30 schreef Anthraxx het volgende:
Dit is mijn directe uitzicht:
[ afbeelding ]
Verder naar links een rotonde waar behoorlijk wat mensen overheen lopen of rijden. Dus best levendig. Zeker op dagen met veel opnames.
Dat is zielugquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:22 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Meer schieten, is heerlijk vlees, en meer bio wordt het niet
Zenks!quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:31 schreef minilot het volgende:
[..]
Priiiima appartement! Oogt bijzonder comfortabel. En ik kocht dat kleed in de woonkamer een maand of wat geleden bijna zelf, heh.
Heul fijne vakantie alvast!
quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:30 schreef Anthraxx het volgende:
Dit is mijn directe uitzicht:
[ afbeelding ]
Verder naar links een rotonde waar behoorlijk wat mensen overheen lopen of rijden. Dus best levendig. Zeker op dagen met veel opnames.
Ze mogen maar in een beperkte tijd jonge hindes afschieten en zelfs daartegen lopen allerlei protesten.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:22 schreef Pietverdriet het volgende:
Meer schieten, is heerlijk vlees, en meer bio wordt het niet
Deze tijd worden vooral de bokken gejaagd toch? De geiten in de winter. Of is dat alleen bij reeën zo.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze mogen maar in een beperkte tijd jonge hindes afschieten en zelfs daartegen lopen allerlei protesten.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:44 schreef minilot het volgende:
Ja, bij herten helpt die cuteheidsfactor natuurlijk niet hè?
[ afbeelding ]
Ja bah, heel veel groenquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:47 schreef minilot het volgende:
Zo. Koffie regelen en vakantieverslag van Sun&Tav erbij pakken. Ik vermoed weer veel groene heuvels en wandelgedoe, correct?
Zolang er maar geen foto's tussen staan van half ontblote zoenende mensen.quote:
Schattig toch voor aan de muur?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:44 schreef minilot het volgende:
Ja, bij herten helpt die cuteheidsfactor natuurlijk niet hè?
[ afbeelding ]
Damhert is wel inheems en tot 2010 zelfs bedreigd.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:45 schreef golfer het volgende:
Juist de toename van de niet inheemse damhert heeft grote gevolgen voor de populatie van de wel inheemse reeën.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet hier in de Kennemerduinen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Damhert is wel inheems en tot 2010 zelfs bedreigd.
Heeft F. nou nog definitief iets vernomen over z'n baan? Of hoort ie het pas na jullie vakantie?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:35 schreef Lonaa het volgende:
Weekend!
Vakantie
Straks inluiden op het terras
Pulled pork eten![]()
Dat hoort ie pas daarna. Gesprek tussen zijn baas en investeerders is maandag, en F heeft er voor gekozen om daar niet over ingelicht te willen worden op dat moment, maar pas als we weer thuis zijn. Dan kan ie het beter loslaten, zeg maar.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Heeft F. nou nog definitief iets vernomen over z'n baan? Of hoort ie het pas na jullie vakantie?
De struisvogelmethode dus.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:41 schreef Lonaa het volgende:
Dat hoort ie pas daarna. Gesprek tussen zijn baas en investeerders is maandag, en F heeft er voor gekozen om daar niet over ingelicht te willen worden op dat moment, maar pas als we weer thuis zijn. Dan kan ie het beter loslaten, zeg maar.![]()
Een beetje, niet helemaal. Ongeacht wat er uit dat gesprek komt, moet F daar wat mee, zelf of samen met z'n baas. En daar heeft ie niks aan als dat moet terwijl we op vakantie zijn. Dan blijft ie daar mee bezig/moet ie er iets mee.quote:
Is gelukkig niet het lastigste brood.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:32 schreef Sarabi het volgende:
Vanavond eten we zelfgemaakte pitabroodjesals het lukt tenminste
Waar eet je dat? Want ik vind het maar zelden echt lekker. (goeie pulled pork kan ik zeker wel waarderen'quote:
Zelf gemaakt.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
Waar eet je dat? Want ik vind het maar zelden echt lekker. (goeie pulled pork kan ik zeker wel waarderen'
quote:
Van Big Belly's?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:52 schreef Kreator het volgende:
[..].
Ik dacht dat je een hidden treasure had gevonden..
Ik heb wel eens lekkere gehad op de proefeet.
De tartare.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee, die vond ik niet heel bijzonder afgelopen jaar..
Hij gaat hier vanavond in een wrap met een groentemix van paprika, kool, wortel, ui en veldsla. Met een dot yoghurt.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:57 schreef Myraela het volgende:
Ik heb gisteren gewoon wat pulled pork uit de vriezer met spaghetti gegeten.Niet culinairverantwoord, maar best lekker.
Wat leuk, een dak hebben waar je op kunt voor een dutje!quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:55 schreef RobinOok het volgende:
Weekend! Ben gewoon naar huis gegaan. Bekijk het maar, zei ik. Hoppa, lang weekend. Yes!
Nu twijfel ik of ik op het dak een tukje ga doen.![]()
Decisions, decisions.
Ik wil het. Ik heb gisteren ook pasta gehad. Maar dan met andere dingen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:57 schreef Myraela het volgende:
Ik heb gisteren gewoon wat pulled pork uit de vriezer met spaghetti gegeten.Niet culinairverantwoord, maar best lekker.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 16:02 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hoe gaat het eigenlijk met je relatie?
Facebook.. daar hebben we het een en ander aan eten op gezet. Maar ja..quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:54 schreef minilot het volgende:
"Vanuit Lyndhurst rijden we naar Lynwood en The Red Shoot Inn, een tip die we gekregen hadden. Daar is het heerlijk buiten zitten onder de bomen en eten we een stevige lunch."
en:
"We eten dus onder de pergola: een cumberlandsausageburger en 'the best Knickerbocker Glory' (volgens een stamgast). Heerlijk!"
etc..
Grmbl! @ geen foto's van het eten
quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 16:06 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Facebook.. daar hebben we het een en ander aan eten op gezet. Maar ja..
Hoe laat is die?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 16:07 schreef minilot het volgende:
de openingsceremonie van de Olympische Spelen.
Euh, nee, het is door de romeinen hierheen gebracht.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Damhert is wel inheems en tot 2010 zelfs bedreigd.
Voorbeschouwing vanaf 23:00, ceremonie volgens mij van 00:30 tot 04:00?quote:
Wat een onhandige tijd.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 16:09 schreef minilot het volgende:
[..]
Voorbeschouwing vanaf 23:00, ceremonie volgens mij van 00:30 tot 04:00?
Iets wat hier inmiddels zo lang is noem je inheems. Konijnen worden ook als inheems beschouwd inmiddels.. net als fazanten en ratten. Die zijn er volgens mij nog een paar 100 jaar korter.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 16:08 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Euh, nee, het is door de romeinen hierheen gebracht.
Dat krijg je met 5 uur tijdsverschil met Rio.quote:
Die stats betreffen de waterleidingduinen neem ik aan, niet nederland ofzo?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:45 schreef golfer het volgende:
Juist de toename van de niet inheemse damhert heeft grote gevolgen voor de populatie van de wel inheemse reeën.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kon het ook wel redelijk verklaren ja.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 16:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat krijg je met 5 uur tijdsverschil met Rio.
Yups. Met name de Amsterdamse Waterleidingduinen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 16:10 schreef Pietverdriet het volgende:
Die stats betreffen de waterleidingduinen neem ik aan, niet nederland ofzo?
http://www.smulweb.nl/recepten/1377347/Pitabroodjes-zelf-maken ze zien er in de oven in ieder geval al goed uit. Even mijn nieuwe keukenmachine geprobeerd voor het deeg, dat ging ook goedquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:47 schreef minilot het volgende:
Ik duim voor F, Lonaa!
[..]
Is gelukkig niet het lastigste brood.Eet smakelijk alvast, wat stop je erin en wat voor pitarecept gebruikte je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |