2 weken voorpret, ja.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je bent al weken bezig met inpakken en lijstjes hè..
Ik pak meestal de avond voor / dag zelf wat spullen bij elkaar en thats it. Met de instelling 'alles wat ik vergeet, kan ik kopen' zit je ook wel rustig in de auto/vliegtuig.
Behalve je paspoort en je pinpas dan. Die moet je wel meenemen.
Heb niet voor niets vrijgenomen voor de Spelenquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:02 schreef derLudolf het volgende:
Tering, ik zat even te kijken wanneer Daphne Schippers moest op de 100m. Godverdomme wat een onchristelijke kuttijden. Finale om 03:30 's nachts
Die 100m wil ik wel graag zien. Maar ik ga niet de hele nacht opblijven voor 10 secondenquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:11 schreef borisz het volgende:
[..]
Heb niet voor niets vrijgenomen voor de Spelen. Dan kan ik tenminste ongestoord kijken iedere nacht.
Cool, van die uitnodigingen! Die vriend van jullie doet iets grafisch of is illustrator ofzo? Staat er iets van online?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:19 schreef Sarabi het volgende:
Waarom post ik altijd al mijn leuke nieuws aan het eind van een topic
Hij maakt de cartoons voor de filmsite van mijn vriendquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:20 schreef minilot het volgende:
[..]
Cool, van die uitnodigingen! Die vriend van jullie doet iets grafisch of is illustrator ofzo? Staat er iets van online?
#benieuwd
Oh dat is wel heel erg leuk. Dat zijn vaak de kaartjes die ik ook wel bewaar, als het zo echt persoonlijk is.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hij maakt de cartoons voor de filmsite van mijn vriendverder heeft ie ook al een korte animatiefilm gemaakt. Zal eens kijken of ik wat kan doorsturen.
Wij willen dat ie een cartoonversie van ons (en de katten) maaktzo cool
Ik vind het persoonlijke echt heel tofquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:23 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Oh dat is wel heel erg leuk. Dat zijn vaak de kaartjes die ik ook wel bewaar, als het zo echt persoonlijk is.
Hoe laat eigenlijk? Wil het dit keer wel zien.. Londen gemist toen helaasquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:18 schreef minilot het volgende:
Openingsceremonie vanavond/vannacht!Sport zelf kam me werkelijk gestolen worden, maar oooooooo openingsceremonies
![]()
![]()
Tussen 01.00 en 04.00u morgenochtend. Aankomende nacht dus.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:26 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hoe laat eigenlijk? Wil het dit keer wel zien.. Londen gemist toen helaas![]()
*zet lekkere hapjes op de boskippenlijst*
Ok, 01:00 beginnen is doable.. we zien wel ffquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:28 schreef borisz het volgende:
[..]
Tussen 01.00 en 04.00u morgenochtend. Vannacht dus.
Da's niet verkeerd. Ik had bij mijn vorige baan ook zo'n mooi uitzicht.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:29 schreef Kaatje1 het volgende:
[ afbeelding ]
Eens maar mijn dagelijkse uitzicht laten zien. Heel in de verte ligt Nijmegen.
We zitten hier nu (vakantietijd en vrijdag) met 4 mensen op een etage waar normaal 34 mensen (kunnen) werken.
Gezelligquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:31 schreef Kreator het volgende:
[..]
Da's niet verkeerd. Ik had bij mijn vorige baan ook zo'n mooi uitzicht.
..ik zit nu in Almelo aan het kanaal op een industrieterrein..
Tja, we zaten op een camping zonder enig bereik in Exmoor. Ook awesome gelukkigquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:38 schreef minilot het volgende:
Sunny, die van Londen gemist?![]()
Zonde! Het was AWESOME!
Amsterdam op de grens van Zuid en West. Vanaf maart volgend jaar kijk ik tegen het Olympisch Stadion aanquote:
Ik zal naar je zwaaien straks.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 11:07 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Thuis op de bank in het dorp aan de andere kant van dat kanaal
Gezellig! Rij je hier langs dan?quote:
Heb ik ookquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:18 schreef minilot het volgende:
Openingsceremonie vanavond/vannacht!Sport zelf kam me werkelijk gestolen worden, maar oooooooo openingsceremonies
![]()
![]()
Blijf je plakken?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 11:37 schreef Lonaa het volgende:
Note to self: Misschien iets vaker goed schoonmaken.
Mei volgend jaarquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 11:37 schreef Bluezz het volgende:
Saar wanneer ga je eigenlij ktrouwen? Ik hoor nu al zolang plannen
Ik heb een keuken zonder afzuigkap. Dus daar wel ja.quote:
De Hortus?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 11:32 schreef Bluezz het volgende:
Toen ik nog bij het VUmc werkte, was dat op de 7e etage en zat je backoffice dan had je uitzicht op de zuidas. En een stukje natuur met een watertje, weet niet meer hoe het heet.
Boor? golfer? Die weten het wel.
Boompjes!quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 11:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mijn uitzicht nadat obs asbestschuurtje is gesloopt
[ link | afbeelding ]
Brrrrrrrr.....Om misselijk van te worden. Je zou er een foto van moeten maken en dat op z'n opstartscherm zettenquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 11:51 schreef Kreator het volgende:
![]()
mijn collega zat weer gewoon een minuut lang met z'n vinger in z'n neus, tot aan het 2e kootje. En ik zit te eten.
![]()
![]()
![]()
. Godzijdank gaat hij zo op vakantie. Man man man, wat ranzig. Kan er niet over uit hoe smerig dat is.
De laatste keer dat ik dat deed heeft hij 3 dagen niks tegen me gezegd. Maar het was wel iets beter.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 11:52 schreef Bluezz het volgende:
Heel hard roepen: Ga je lekker? Ik zit te eten!
Koop een kamerscherm en zet dat voor je (of zijn) bureau.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 12:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik dat deed heeft hij 3 dagen niks tegen me gezegd. Maar het was wel iets beter.
Ik heb vandaag zoiets van ach hij gaat vanmiddag op vakantie. Maar het is vandaag ineens ook een stuk extremer dan anders.
Ik snap gewoon oprecht niet hoe je dat zo ongegeneerd kunt doen. Het is ook alsof hij het doet zonder erbij na te denken. Die hand gaat elke 12 seconden automatisch naar de neus en het schrapen van de neus gebeurt ook elke minuut automatisch.
Maar goed, misschien stel ik me aan. Ik heb in elk geval een 2e monitor erbij 'omdat het zo handig is' en dan is hij uit zicht.
Het is zo'n driehoeksbureau. Links zit hij en rechts zit mijn andere collega. Daar kan niks tussen. De 1 werkt er 20 jaar, de ander 22 en mijn baas 40. Dan heb je met 5 maand nog niet zoveel te vertellen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 12:10 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Koop een kamerscherm en zet dat voor je (of zijn) bureau.
Iedereen gaat er dus maar vanuit dat ze die finale halen gaat...quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:02 schreef derLudolf het volgende:
Tering, ik zat even te kijken wanneer Daphne Schippers moest op de 100m. Godverdomme wat een onchristelijke kuttijden. Finale om 03:30 's nachts
De Nieuwe Meer, richting het Amsterdamse Bos.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 11:32 schreef Bluezz het volgende:
Toen ik nog bij het VUmc werkte, was dat op de 7e etage en zat je backoffice dan had je uitzicht op de zuidas. En een stukje natuur met een watertje, weet niet meer hoe het heet.
Boor? golfer? Die weten het wel.
Is het een klein bedrijf?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 12:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het is zo'n driehoeksbureau. Links zit hij en rechts zit mijn andere collega. Daar kan niks tussen. De 1 werkt er 20 jaar, de ander 22 en mijn baas 40. Dan heb je met 5 maand nog niet zoveel te vertellen..
Zolang je niet teveel whisky drinktquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:28 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ok, 01:00 beginnen is doable.. we zien wel ff
quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 11:44 schreef Bluezz het volgende:
Prachtig Sun dat BranscombeEn die wandelingen... oh oh als ik dat toch eens zou kunnen, je komt op de prachtigste plekjes.
Mooi verslag weer!! En voor mij hier en daar een feest van herkenning.
Schrijf jij het sun? Er staat steeds ik
Ik ben momenteel aan de IPA'squote:Op vrijdag 5 augustus 2016 12:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zolang je niet teveel whisky drinkt
quote:
True.. ik ga strak iig even plat op de bank. Ik slaap erg slecht momenteel (zere nek en bovenrug) dus kan wel een dutje gebruiken. Best kans dat ik vannacht dan goed wakker benquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 12:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ook daar kun je teveel van drinken om het niet vol te houden tot na 1 uur
Is dat een showtuin van Gadero? Zoveel verschillende schuttingenquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 11:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mijn uitzicht nadat obs asbestschuurtje is gesloopt
[ link | afbeelding ]
2x gedaan en in dit topic kom ik ventileren.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 12:56 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het toch bespreekbaar zou trachten te maken.
Zitten wij met dat beeld.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:04 schreef Kreator het volgende:
[..]
2x gedaan en in dit topic kom ik ventileren.
Natuurlijk. Dat doet ze evenquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 12:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Iedereen gaat er dus maar vanuit dat ze die finale halen gaat...
Oei, een bekrompen geest...quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:26 schreef derLudolf het volgende:
NOS Journaal in een item over de gaypride: "Volgens het onderzoeksbureau kunnen Nederlanders homoseksualiteit moeilijk accepteren"![]()
Wat mij meer stoort met die botenparade zijn mensen die halfnaakt/in leer op een boot staan te dansen en te zoenen. Wat je geaardheid ook is.
Naaktlopen doe je maar lekker thuis, op het stand of een andere plek die daar voor is ingericht. Als je over straat gaat kun je je best passende kleden toch. En intimiteit hoeft toch ook niet vol in beeld? Als je in Wageningen in een studentencafe of sociëteit staat te zoenen krijg je ook gewoon bier over je heen
Ik zat er op te wachten. En als je er woont of er als toerist beland? Als je er speciaal voor naartoe komt kun je het ook op de tweede Maasvlakte doen en het niet uitzenden op TV? ZC heeft het NOS journaal ook niet (veelvuldig) gehaaldquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zicht aan de andere kant (met bonusmonteur):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet heel veel soeps dus.
Let me see you stripped down to the bone
Dat vind ik aangenamer om naar te kijken, maar ook dat hoort niet.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:32 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik gok dat als er alleen mooie vrouwen halfnaakt op de boten stonden het geen enkel probleem was
Mooooiii!!! zin an!quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:35 schreef minilot het volgende:
En, inzake Gay Pride 2016, de koekiesbatch van vandaag! Citroen, vanille en amandel.
[ afbeelding ]
Pff.. Hihi. Doet me denken aan de verzoeken die mijn redactie elke paar maanden binnenkrijgt voor:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...over het bedekken van de blote borstjes van het standbeeld van de Kleine Zeemeermin in het Sprookjesbos wegens dat 'dat echt niet kan in een familiepark'.
We wijzen die verzoeken altijd venijnig en met heel veel plezier af.Onzinnig preuts gedoe.
Edit, even voor de juiste beeld(ha!)vorming:
Let me see you stripped down to the bone
Zo jong en al zo bekrompen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:26 schreef derLudolf het volgende:
NOS Journaal in een item over de gaypride: "Volgens het onderzoeksbureau kunnen Nederlanders homoseksualiteit moeilijk accepteren"![]()
Wat mij meer stoort met die botenparade zijn mensen die halfnaakt/in leer op een boot staan te dansen en te zoenen. Wat je geaardheid ook is.
Naaktlopen doe je maar lekker thuis, op het stand of een andere plek die daar voor is ingericht. Als je over straat gaat kun je je best passende kleden toch. En intimiteit hoeft toch ook niet vol in beeld? Als je in Wageningen in een studentencafe of sociëteit staat te zoenen krijg je ook gewoon bier over je heen
Mijn ervaring is dat dat het meest zinloze onderdeel is van de pré-vakantie werkzaamheden. Ik doe het ook altijd, maar mijn auto wordt nooit zo snel goor als tijdens de vakantie.quote:
Mwoah, een stofnest is ook niet heel fijn rijden.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat dat het meest zinloze onderdeel is van de pré-vakantie werkzaamheden. Ik doe het ook altijd, maar mijn auto wordt nooit zo snel goor als tijdens de vakantie.
Zo is dat met alles hier. Rolluiken, gordijnen, vloerbedekking, behang. Ik denk daf hoer van die sjacheraars hebben gewoond. Dan konden ze weer ergens tegen een leuk prijsje wat op de kop tikken en of het nou paste (letterlijk en figuurlijk) of niet deed er niet toe.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:04 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Is dat een showtuin van Gadero? Zoveel verschillende schuttingen
Dan weet je niet hoe mijn auto er op dit moment uitziet.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat dat het meest zinloze onderdeel is van de pré-vakantie werkzaamheden. Ik doe het ook altijd, maar mijn auto wordt nooit zo snel goor als tijdens de vakantie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |