SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff![]()
Ongelooflijk dat je met de kansen van PAOK nog 1-1 staat
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Beheerst genomen, die pingel.“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Staat Dolberg d'r al in? Die heeft volgens mij geen enkele bal gehad de eerste helft.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Bosz zijn opstelling gefaald. Beter gaat hij terug op 4-3-3.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Haal westermann eruit. Liefst ook 4giver en riedewald en dijks naar achteren en el gazzer en bazoer erin. Dankje.AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Westermann eruit, Riedewald een linie terug.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:19 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Bosz zijn opstelling gefaald. Beter gaat hij terug op 4-3-3.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Dat sowieso. Beter wordt die hele zooi omgegooid. Tis maar maar dat die Grieken niet kunnen scorenquote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
enige goeie actie tot nu toe van de avond“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Riedewald heeft te weinig aanspeelmogelijkheden vind ik, kan hij weinig aan doenquote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:20 schreef Smoofie het volgende:
Haal westermann eruit. Liefst ook 4giver en riedewald en dijks naar achteren en el gazzer en bazoer erin. Dankje.![]()
''Viergever en vd Hoorn zijn versterkingen''quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die Westermann heeft gewoon twee jaar contract hèHahaha
Ik haat OvermarsRED ONS HENNIEGOD![]()
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Het viel mij bij die penalty pas op dat Klaassen meedoet.
Gelukkig is Gudelj nog geschorst
Die heb ik echt niks uit zien voerenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Welnee, Riedewald laten staan en weer met 4 verdedigers spelenquote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Westermann eruit, Riedewald een linie terug.![]()
Gaat mij er meer om dat veltman en riedewald beter zijn dan veltman en 4giver als cv koppel.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:21 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Riedewald heeft te weinig aanspeelmogelijkheden vind ik, kan hij weinig aan doenAFCA
Er komen deze zomer twee kanonnen.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
''Viergever en vd Hoorn zijn versterkingen''Oh.![]()
Wat een vreselijk treurig middenveld hè.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die heb ik echt niks uit zien voeren
Echt 0,0 creativiteit. Ja alles moet van Riedewald komen ja.Oh.![]()
Geloven mensen dat nog steeds ? Ik zou die 30+ miljoen ergens invriezen zodat Netto er niet bij kanquote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er komen deze zomer twee kanonnen.RED ONS HENNIEGOD![]()
En Viergever dan?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Westermann eruit, Riedewald een linie terug.
Gewoon Westermann eruit, Ghazi erin op RV![]()
Je kan gudelj niet de schuld geven gezien het hele team bijna niets heeft uitgevoerdquote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die heb ik echt niks uit zien voerenAFCA
Doe ik ook nietquote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je kan gudelj niet de schuld geven gezien het hele team bijna niets heeft uitgevoerdEr zijn er die meer fouten maken vanavond
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Die actie op de middellijn van Westermanndat zie je bij het zevende van FC Bal Op Het Dak niet. WTF
Ik hoop er nog steeds op, lekker naïef.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Geloven mensen dat nog steeds ? Ik zou die 30+ miljoen ergens invriezen zodat Netto er niet bij kan
Maar het zal wel niet, of er komt weer een treurige Eredivisieaankoop waar je geen zak aan hebtOh.![]()
Ah, zeker mee eens maar ik vond Riedewald vorige week wel erg goed op het middenveldquote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gaat mij er meer om dat veltman en riedewald beter zijn dan veltman en 4giver als cv koppel.![]()
Dit is echt idioot. Gewoon. Bosz mag dit wel aan zichzelf wijten. En marc netto mag eens echte aankooen doen plx. Gvd weer.AFCA
We moeten nog wat bij AZ halen . Haps en Luckassenquote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoop er nog steeds op, lekker naïef.
Maar het zal wel niet, of er komt weer een treurige Eredivisieaankoop waar je geen zak aan hebtRED ONS HENNIEGOD![]()
Haller halen als spits.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
We moeten nog wat bij AZ halen . Haps en Luckassen
Dit gaat echt gebeuren.Oh.![]()
Alsjeblieft nietquote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Haller halen als spits.
Dit gaat echt gebeuren.![]()
Oh ja, we hebben er dan nog vier achterin.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En Viergever dan?
Gewoon Westermann eruit, Ghazi erin op RV
Westermann een Viergever eruit, Ghazi en Bazoer erin en Riedewald naar achteren.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Wat een kanon zeg . Seizoen is geredquote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Haller halen als spits.
Dit gaat echt gebeuren.RED ONS HENNIEGOD![]()
Ik sta niet voor mezelf in als dat gebeurtquote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Haller halen als spits.
Dit gaat echt gebeuren.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Marc wacht heel lang op Traoré. Die mag dan niet weg en dan maar uit pure paniek en gebrek aan lijstje haalt hij Haller.quote:Oh.![]()
dit gaat gebeuren inderdaadquote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Marc wacht heel lang op Traoré. Die mag dan niet weg en dan maar uit pure paniek en gebrek aan lijstje haalt hij Haller.![]()
![]()
Utrecht wil zowat 10 miljoen of zo en daarbij is Haller echt niet zo bijzonder. Hij heeft ook gewoon maar goede voorzetten nodig, dat heeft Ajax niet. Prioriteit ligt gewoon bij vleugelspelersquote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Marc wacht heel lang op Traoré. Die mag dan niet weg en dan maar uit pure paniek en gebrek aan lijstje haalt hij Haller.![]()
Voor 10 miljoen kun je beter ziyech halenquote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Utrecht wil zowat 10 miljoen of zo en daarbij is Haller echt niet zo bijzonder. Hij heeft ook gewoon maar goede voorzetten nodig, dat heeft Ajax niet. Prioriteit ligt gewoon bij vleugelspelersAFCA
![]()
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Zie ze nog wel 10 miljoen uitgeven hoorquote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Utrecht wil zowat 10 miljoen of zo en daarbij is Haller echt niet zo bijzonder. Hij heeft ook gewoon maar goede voorzetten nodig, dat heeft Ajax niet. Prioriteit ligt gewoon bij vleugelspelersLaten ze zien eindelijk geld uit te geven!
Oh.![]()
Ik ben er ook bang voor, LANGER DAN 1.70, FYSIEK STERK, NEGER.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Haller halen als spits.
Dit gaat echt gebeuren.Snelle Egel![]()
Geen geld voor, moeten op de kleintjes letten.quote:
Volgende week in het nieuws dat Ajax de arena gekocht heeft.![]()
Sanogo terug halen zou ook een stunt zijn.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:34 schreef S0nic het volgende:
[..]
Ik ben er ook bang voor, LANGER DAN 1.70, FYSIEK STERK, NEGER.![]()
Die hebben we daarna ook nooit meer zien spelen geloof ik, laten we hopen dat dit ook met Westerman gaat gebeuren.quote:Snelle Egel![]()
Dan zorgt Netto wel voor een nog slechtere spelerquote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:35 schreef S0nic het volgende:
[..]
Die hebben we daarna ook nooit meer zien spelen geloof ik, laten we hopen dat dit ook met Westerman gaat gebeuren.RED ONS HENNIEGOD![]()
Die was ik alweer vergetenquote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:35 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Sanogo terug halen zou ook een stunt zijn.snap ook echt niet dat er laatst interesse voor Overmars was van andere clubs.
Snelle Egel![]()
Hoelang loopt Tete z'n contract nog door? Als hij zo blijft verdedigen zijn we die ook rap kwijt.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Zeker 2 jaar geloof ikquote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hoelang loopt Tete z'n contract nog door? Als hij zo blijft verdedigen zijn we die ook rap kwijt.![]()
Dat na drie helften Ajax tegen PAOK het gevoel overheerst dat je blij bent dat je tenminste nog niet uitgeschakeld bent![]()
![]()
Godver, hij doet inderdaad mee.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:42 schreef j0rdiiii het volgende:
Hoeveel wedstrijden gaat Bosz het nog proberen met die vreselijke Gudelj?Snelle Egel![]()
Mja de eerste wedstrijd was prima afgezien van de uitslag. Dit is drama.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:43 schreef FritzWepper het volgende:
Dat na drie helften Ajax tegen PAOK het gevoel overheerst dat je blij bent dat je tenminste nog niet uitgeschakeld bentVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Moeilijke keuzes als je maar drie wissels ter beschikking hebt. Ik zou ook niet kunnen kiezen.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:46 schreef Heeinz het volgende:
Gaat Bosz nou net als Frank wachten met wisselen tot de 80e minuut of wat?![]()
Welk cijfer geven jullie Westermann?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Waarom deze wissel. Waarom.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Ghazi kan er weinig van maar gooi hem erin voor Westermann en je kan weer normaal gaan spelen, maar goed dat was Bosz dus niet van planquote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:47 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Moeilijke keuzes als je maar drie wissels ter beschikking hebt. Ik zou ook niet kunnen kiezen.![]()
Lijkt wel alsof dat ook het doel isquote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:56 schreef Quyxz_ het volgende:
Hopelijk verlenging, zodat ik nog langer kan genieten.![]()
Ik snap niet waarom je meer risico neemt, het is niet erg als je een goal tegenkrijgt op zichquote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:57 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Lijkt wel alsof dat ook het doel isMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Bosz mag alleen al ontslagen worden omdat hij Westermann niet heeft gewisseld.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Durft hij niet.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:58 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Bosz mag alleen al ontslagen worden omdat hij Westermann niet heeft gewisseld.Snelle Egel![]()
Hoe is het bij Ajax? Ik hoorde dat de standaard lucky penal al is gevallen, hoe moeten ze nu nog scoren?![]()
![]()
Goed, het is even wachten op de Lucky 90ste minuutquote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:00 schreef PizzaGeit het volgende:
Hoe is het bij Ajax? Ik hoorde dat de standaard lucky penal al is gevallen, hoe moeten ze nu nog scoren?Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Wanneer moet Feyenoord spelen ?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:00 schreef PizzaGeit het volgende:
Hoe is het bij Ajax? Ik hoorde dat de standaard lucky penal al is gevallen, hoe moeten ze nu nog scoren?Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Speelden afgelopen week al in de Johan Cruijff schaal.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:01 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Wanneer moet Feyenoord spelen ?
Hoezo moest Ajax daarin eigenlijk niet spelen in het jaar dat Cruijff overleden is? Cruijff was toch een van Ajax' grootste iconen![]()
![]()
Oh die wedstrijd waarin ze helemaal scheel werden getikt en blij mochten zijn dat het geen 10-0 was geworden?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:02 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Speelden afgelopen week al in de Johan Cruijff schaal.
Hoezo moest Ajax daarin eigenlijk niet spelen in het jaar dat Cruijff overleden is? Cruijff was toch een van Ajax' grootste iconenDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Maar hoezo moest Ajax niet spelen dan?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:03 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Oh die wedstrijd waarin ze helemaal scheel werden getikt en blij mochten zijn dat het geen 10-0 was geworden?![]()
Je bent dom mann.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:04 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Maar hoezo moest Ajax niet spelen dan?![]()
We waren een feestje op P2 aan het vieren vanwege de tweede plaats afgelopen seizoenquote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:04 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Maar hoezo moest Ajax niet spelen dan?Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Haha, genântquote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:06 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
We waren een feestje op P2 aan het vieren vanwege de tweede plaats afgelopen seizoen![]()
iemand al aan het turven hoe vaak het woord oogaids is gevallen?xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)![]()
Oogaids is nog een te mooi woord voor deze onzinquote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:06 schreef badboynova het volgende:
iemand al aan het turven hoe vaak het woord oogaids is gevallen?Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Westermannkom op Bosz, grijp eens in.
Hoe is die Cassiera?Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Jaaaaaaaaa[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Topploeg[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Knappe golazo.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Wat is dit?“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Deksel op de neus.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Nou ja, in ieder geval de EL groepsfase binnen. Zes weken de tijd om je daar normaal voor voor te bereiden.![]()
Laat Balo z'n ticket alvast maar boeken.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
....
Fluit maar af.
Deze wedstrijd vergeten en dan morgen erg dankbaar zijn voor wat geluk!!! :-)Those who forget their past , are condemned to re-live it...![]()
Ik schakel pas sinds 3 minuten in, maar gezien het spelbeeld wel terecht.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
ik ben het niet vaak met je eens maar dit keer welquote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:16 schreef PizzaGeit het volgende:
Lucky Ajax![]()
![]()
![]()
Met zoveel geluk kan je élke wedstrijd winnen![]()
![]()
Lange neus naar alle mensen die hem al weg wildenquote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:17 schreef Tagliano het volgende:
Die Bosz, dat is me een wereldcoach he![]()
Haha neus, leukequote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lange neus naar alle mensen die hem al weg wildenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
koning bosz
xboxlive: dnova79
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)![]()
wzawzdbDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Dit ja. Bedankt voor je diensten en zoquote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
hoop wel dat dit voorlopig zijn laatste wedstrijd is![]()
Hopen dat Sanchez snel in het team kan.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
hoop wel dat dit voorlopig zijn laatste wedstrijd is![]()
interview met koning bosz "we hebben gedomineerd" waar hebben we dat eerder gehoordxboxlive: dnova79
Punten voor de UEFA ranking. Geld. Zeker van minimaal EL. Kans op grote spelers aangezien we nog in de CL zitten.
Wat een held die Bosz.![]()
Hij deed een Frankie met torren in zijn harses.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:26 schreef Heeinz het volgende:
Toch onbegrijpelijk dat Bosz vasthield aan zijn opstellingDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
32 miljoenquote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:26 schreef TheJanitor het volgende:
Punten voor de UEFA ranking. Geld. Zeker van minimaal EL. Kans op grote spelers aangezien we nog in de CL zitten.
Wat een held die Bosz.
5-3-2 met deze backs is ook onbegrijpelijk. Zet dan veltman RB en Tete centraal bv.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Heb ze nog niet zo slecht zien spelen in de afgelopen jaren...
Teringjantje zeg...Nothing to see here, carry on![]()
Dan heb je afgelopen seizoenen niet gekekenquote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:29 schreef RijstNatie het volgende:
Teringjantje zeg...![]()
Hij zegt in ieder geval dat het voetbal slecht was
Drank zou het domineren hebben genoemdRED ONS HENNIEGOD![]()
gij was dan allang iets anders gaan trekkenquote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:29 schreef Jojoortje het volgende:
Ik had een verlenging ook niet getrokken hoor.![]()
![]()
![]()
Als ze nou gewoon hadden gescoord bij de graafschap..quote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:26 schreef TheJanitor het volgende:
Wat een held die Bosz.![]()
Inderdaad. Wtf zeg.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan heb je afgelopen seizoenen niet gekeken![]()
Jij kijkt Ajax met je tv uit?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:29 schreef RijstNatie het volgende:
Teringjantje zeg...Groot fan van User Wotte![]()
AS Monaco, FK Rostov, Gladbach, Roma of Steaua Boekarest 50/50 (niet dus)xboxlive: dnova79
Bosz is wel een verademing in de interviews.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
We gaan er tegen iedereen uit.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:31 schreef badboynova het volgende:
AS Monaco, FK Rostov, Gladbach, Roma of Steaua Boekarest 50/50 dusGroot fan van User Wotte![]()
Drankquote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:29 schreef PowerLoungen het volgende:
Hij zegt in ieder geval dat het voetbal slecht was
Drank zou het domineren hebben genoemd
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Rostov dan maar. Die is op een enorme goede dag nog te pakken.quote:Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
vond het eigenlijk nog vrij positief. Het was echt verschrikkelijk in mijn ogen.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:32 schreef Heeinz het volgende:
Wat een goede realistische reactie van Bosz![]()
Niet meer over lullen. Wat een opstelling van Bosz, in zo'n belangrijke wedstrijd goochelen met spelers en Westerman die zo traag is als een slak 1 tegen 1 laten spelen![]()
Valt best wel wat van te maken met dit spelersmateriaal maar dan moet ie niet de spelers nog onzekerder maken dan dat ze al waren.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
VI heeft humor "Ajax legt PAOK over de knie in CL-voorronde"
Rollen Anderlecht gewoon op hoor.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:33 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Rostov dan maar. Die is op een enorme goede dag nog te pakken.Groot fan van User Wotte![]()
Kan ook nog Young Boys worden als die Shaktar uitschakelen (nu verlening). Dan schuift Gladbach door.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:31 schreef badboynova het volgende:
AS Monaco, FK Rostov, Gladbach, Roma of Steaua Boekarest 50/50 (niet dus)![]()
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:34 schreef badboynova het volgende:
VI heeft humor "Ajax legt PAOK over de knie in CL-voorronde"Geen woord aan gelogen, we hebben ze liggen...quote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:34 schreef badboynova het volgende:
VI heeft humor "Ajax legt PAOK over de knie in CL-voorronde"Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Eerste wedstrijd gewonnen dit seizoen (incl. wat drankelftallen)
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Zo zeg, die Westermann hoe heeft Ajax zo'n geweldenaar binnen kunnen hengelen. Knap staaltje scouting zeg.![]()
mee eens jaquote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:26 schreef Heeinz het volgende:
Toch onbegrijpelijk dat Bosz vasthield aan zijn opstelling![]()
FM2016quote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:36 schreef tja77 het volgende:
Zo zeg, die Westermann hoe heeft Ajax zo'n geweldenaar binnen kunnen hengelen. Knap staaltje scouting zeg.
Je kunt lullen wat je wilt maar efficient waren ze wel...quote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:36 schreef V-for-Vendetta het volgende:
VI
'Uiterst efficient Ajax legt PAOK over de knie'Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Dit ja, eerste helft heef die aanvoerder van hun gewoon echt 3 100% kansen gemist.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:33 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
vond het eigenlijk nog vrij positief. Het was echt verschrikkelijk in mijn ogen.Snelle Egel![]()
Talentje jaquote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:36 schreef tja77 het volgende:
Zo zeg, die Westermann hoe heeft Ajax zo'n geweldenaar binnen kunnen hengelen. Knap staaltje scouting zeg.Groot fan van User Wotte![]()
Ze sprongen efficient met cadeautjes om jaquote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:37 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Je kunt lullen wat je wilt maar efficient waren ze wel...![]()
De wraak van Raffiequote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:36 schreef tja77 het volgende:
Zo zeg, die Westermann hoe heeft Ajax zo'n geweldenaar binnen kunnen hengelen. Knap staaltje scouting zeg.![]()
Tjah wat kun je er in godsnaam over zeggen. Aparte wedstrijd en rare uitslag. Spits en een linksbuiten is echt geen overbodige luxe.Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Goede tip wel van Raffie, die heeft er kijk op.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ziyech gaat het ook echt niet je doen als de tegenstander er fysiek opklaptquote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:39 schreef Tjacka het volgende:
Onbegrijpelijk dat Ziyech niet gehaald gaat wordenCharlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
15 miljoen voor een relmarokkaan, altijd doen ja.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:39 schreef Tjacka het volgende:
Onbegrijpelijk dat Ziyech niet gehaald gaat worden![]()
ik begrijp Riedewald op 6 wel maar heb hem toch liever achterin staanquote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:39 schreef Pedroso het volgende:
Goede tip wel van Raffie, die heeft er kijk op.![]()
Waarom wil je zo graag een El Hamdaoui, Maher, Kishna situatie bij Ajax?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:39 schreef Tjacka het volgende:
Onbegrijpelijk dat Ziyech niet gehaald gaat wordenOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Stop man.quote:Charlie: How's it going in there?
Maher heeft nooit bij Ajax gespeeld.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:43 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Waarom wil je zo graag een El Hamdaoui, Maher, Kishna situatie bij Ajax?
Groot fan van User Wotte![]()
Peter baaszgodlegendeCharlie: How's it going in there?
Is dat de smoes van deze wedstrijd ja?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:40 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ziyech gaat het ook echt niet je doen als de tegenstander er fysiek opklaptGroot fan van User Wotte![]()
Het gaat om die situatie, niet bij welke club die zich afspeeltquote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Maher heeft nooit bij Ajax gespeeld.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
15 miljoen voor de broodnodige creativiteit.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:40 schreef tja77 het volgende:
[..]
15 miljoen voor een relmarokkaan, altijd doen ja.Groot fan van User Wotte![]()
Rafael van Hooijdonk.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:39 schreef Pedroso het volgende:
Goede tip wel van Raffie, die heeft er kijk op.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Alle drie de situaties zijn totaal niet vergelijkbaar.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:48 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het gaat om die situatie, niet bij welke club die zich afspeeltGroot fan van User Wotte![]()
Weet je wat het is met Marokkaanse voetballers? Op jonge leeftijd, talentvolle creatieve leuke voetballers. Maar zodra ze 23+ jaar worden veranderen ze in sfeerverziekende zuigende overgewaardeerde onruststokers. Stuk voor stuk.quote:![]()
Dat dat nodig is werd vandaag wel weer pijnlijk duidelijk, al heeft Beekie dat ook nog welquote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
15 miljoen voor de broodnodige creativiteit.![]()
Creativiteit op het middenveld is ECHT nodig ja.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
15 miljoen voor de broodnodige creativiteit.![]()
Ze hadden wel een ding gemeen: de lasten waren groter dan de batenquote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Alle drie de situaties zijn totaal niet vergelijkbaar.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Smoes? PAOK is gewoon het niveau Ajax. Dat is de realiteit.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Is dat de smoes van deze wedstrijd ja?Charlie: How's it going in there?
Dat is echt onzin natuurlijk.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:52 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Smoes? PAOK is gewoon het niveau Ajax. Dat is de realiteit.Groot fan van User Wotte![]()
Tijd voor Nouri/Sinkgraven/Frenkie de Jongquote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:51 schreef tja77 het volgende:
[..]
Creativiteit op het middenveld is ECHT nodig ja.Oh.![]()
Met Tiote, Toure en Gomez had je nu Europees potten kunnen breken.Charlie: How's it going in there?
Helaas nietquote:Charlie: How's it going in there?
Tiote, Toure?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:58 schreef inslagenreuring het volgende:
Met Tiote, Toure en Gomez had je nu Europees potten kunnen breken.
WtfOh.![]()
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:52 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ze hadden wel een ding gemeen: de lasten waren groter dan de baten
Groot fan van User Wotte![]()
Daar speelt een Servisch voormalig wonderkind op links in de aanval. Schijnt heel goed te zijn.quote:Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Dat zijn Afrikanen JR.quote:Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Mickeygodquote:Op woensdag 3 augustus 2016 23:00 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Daar speelt een Servisch voormalig wonderkind op links in de aanval. Schijnt heel goed te zijn.Oh.![]()
In mijn broek wel ja.quote:Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
RBS verleden toch? Ari Hutter of zo.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die houdt ook wel van pressingvoetbal, de coach daar.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Ja, dat veelscorende elftal, 159 goals in 54 wedstrijden oid. Ging met het nietige SV Grodig ook de vEL in. Nogal een prestatie daar. Interessante trainer. Duitsland zal hij wel belandenquote:Op woensdag 3 augustus 2016 23:05 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
RBS verleden toch? Ari Hutter of zo.![]()
Wat een doffe ellende deze wedstrijd. Maar in Europa maakt het voor Ajax de laatste tijd niet uit of ze goed of slecht spelen voor het uiteindelijke resultaat![]()
Ajax en pressie tegen is niet zo best geweest afgelopen jaren dus liever ook geen YB dan, alhoewel ik me al verzoend heb met een EL-plek![]()
Ik ben allang blij dat ze het overleefd hebben.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 23:07 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wat een doffe ellende deze wedstrijd. Maar in Europa maakt het voor Ajax de laatste tijd niet uit of ze goed of slecht spelen voor het uiteindelijke resultaat![]()
Spuit elf.quote:Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Volgende week een verhaal dat zijn 2e wedstrijd ook een drama is..week daarop.....Charlie: How's it going in there?
Ajax kampioenquote:Op woensdag 3 augustus 2016 23:14 schreef inslagenreuring het volgende:
Volgende week een verhaal dat zijn 2e wedstrijd ook een drama is..week daarop.....![]()
![]()
Roma en Monaco iig ontlopen wat mij betreft.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 23:14 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ok stijntje!
Welke tegenstander is volgens jou de beste (makkelijkste) in de volgende ronde?![]()
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 23:14 schreef inslagenreuring het volgende:
Volgende week een verhaal dat zijn 2e wedstrijd ook een drama is..week daarop.....
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Rostov lijkt me ook geen pretje, lekker naar Ruslandquote:Op woensdag 3 augustus 2016 23:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Roma en Monaco iig ontlopen wat mij betreft.![]()
Roma wel. Monaco moet mogelijk zijn. YB is denk ik heel pittig. Steaua ook. Rostov ken ik niet.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 23:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Roma en Monaco iig ontlopen wat mij betreft.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Van Rostov weet ik weinig.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 23:16 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Rostov lijkt me ook geen pretje, lekker naar Rusland![]()
Ik heb geen zin in Monaco. Die hebben onder Jardim bewezen met heel minimale doelcijfers te presteren in Europa. El TigreFalcao begint daar ook weer in vorm te komen.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 23:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Roma wel. Monaco moet mogelijk zijn. YB is denk ik heel pittig. Steaua ook. Rostov ken ik niet.![]()
Alles behalve Roma en Monaco. Met een nieuwe spits en een vleugje geluk moet er toch iets mogelijk zijn. De wonderen zijn de wereld in ieder geval niet uit.![]()
Zet Westermann er gewoon 90 minuten opquote:Op woensdag 3 augustus 2016 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in Monaco. Die hebben onder Jardim bewezen met heel minimale doelcijfers te presteren in Europa. El TigreFalcao begint daar ook weer in vorm te komen.![]()
Buitenspeler heeft nog meer prioriteit dan een nieuwe spits voor die wedstrijden.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 23:27 schreef Vermecelli het volgende:
Alles behalve Roma en Monaco. Met een nieuwe spits en een vleugje geluk moet er toch iets mogelijk zijn. De wonderen zijn de wereld in ieder geval niet uit.
Maar we moeten onszelf niet voor de gek houden, voor die wedstrijden zijn de aankopen er nog niet.Oh.![]()
We hebben er weer eentje voor het rijtje atouba, luque, olequer, zimling, sanogo, etc etc. Je kan van de miskopen een elftal opstellen dat keihard degradeert uit de Eredivisie.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 23:28 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Zet Westermann er gewoon 90 minuten op![]()
Dat lijkt me ook sterk, ik zie eerlijk gezegd sowieso niet iemand komen die direct kan worden ingepast.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 23:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Buitenspeler heeft nog meer prioriteit dan een nieuwe spits voor die wedstrijden.
Maar we moeten onszelf niet voor de gek houden, voor die wedstrijden zijn de aankopen er nog niet.![]()
Boekarestquote:Op woensdag 3 augustus 2016 23:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Rostov is ook al gauw ongeveer 4 a 5 uur vliegen, laat dat maar zitten. Gewoon maar Steaua of zo
Broekje uit![]()
Wanneer zijn die wedstrijden überhaupt?Groot fan van User Wotte![]()
Ik hoop dat er iemand met zn vuist op tafel durft te slaan om snel actie te ondernemen. Als je deze ronde overleefd heeft die spits zichzelf direct al dubbel terugbetaald.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 23:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Buitenspeler heeft nog meer prioriteit dan een nieuwe spits voor die wedstrijden.
Maar we moeten onszelf niet voor de gek houden, voor die wedstrijden zijn de aankopen er nog niet.![]()
15 en 22 aug uit mn hoofdquote:Op woensdag 3 augustus 2016 23:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Boekarest
Broekje uit![]()
Wanneer zijn die wedstrijden überhaupt?![]()
Over 2 week, return week laterquote:Op woensdag 3 augustus 2016 23:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Boekarest
Broekje uit![]()
16/17 en 23/24quote:Op woensdag 3 augustus 2016 23:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Boekarest
Broekje uit![]()
Nee het is of een ERVAREN spelen van boven de 33 of een talent van onder de 20quote:Op woensdag 3 augustus 2016 23:46 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook sterk, ik zie eerlijk gezegd sowieso niet iemand komen die direct kan worden ingepast.
Andere opties zijn er nietOh.![]()
Je kan wel met je vuist op tafel slaan maar dat maakt Marc nog geen goede TD.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 23:49 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Ik hoop dat er iemand met zn vuist op tafel durft te slaan om snel actie te ondernemen. Als je deze ronde overleefd heeft die spits zichzelf direct al dubbel terugbetaald.Oh.![]()
Nja het is wel heel makkelijk om hem nu al een miskoop te noemen maar wat was die man verschrikkelijk slechtquote:Op woensdag 3 augustus 2016 23:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
We hebben er weer eentje voor het rijtje atouba, luque, olequer, zimling, sanogo, etc etc. Je kan van de miskopen een elftal opstellen dat keihard degradeert uit de Eredivisie.![]()
Dat kan je helemaal wel uit je hoofd zetten.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 23:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Dromen van een extra linksback, mag dat ook?
Misschien volgend jaar als daarna ook Klaassen en Gudelj verkocht worden hopelijk. En dan een creatieve middenvelder halen als Sinkgraven en Nouri het niet blijken te redden.Oh.![]()
Dat dus, dat dus.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 23:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat kan je helemaal wel uit je hoofd zetten.
Misschien volgend jaar als daarna ook Klaassen en Gudelj verkocht worden hopelijk. En dan een creatieve middenvelder halen als Sinkgraven en Nouri het niet blijken te redden.
Ik ben stiekem allang blij dat we zeker zijn van Europees voetbal.
![]()
Het was best wel dramatisch. Er moet flink wat gebeuren wil je ook maar kans maken tegen de volgende opponent.“To destroy a people you must first sever their roots.”![]()
Ik ook.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 23:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat dus, dat dus.
Ik ben stiekem allang blij dat we zeker zijn van Europees voetbal.
Die volgende wedstrijden zie ik als een bonusronde. Als we de CL halen ben ik blij, als we eruit gaan vind ik het eigenlijk ook wel prima (al ligt dat ook aan de manier waarop)Oh.![]()
Gelukkig tegen Sparta weer 4-3-3 met de meeste poppetjes weer waar ze horen.
Fuck dat spel, we zijn door. Mensen die zich druk maken over de wijze waarop.
![]()
Ik ga er gewoon blind in. We gaan het allemaal wel zien. Liever geen Monaco/Roma natuurlijk.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 00:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ook.
Die volgende wedstrijden zie ik als een bonusronde. Als we de CL halen ben ik blij, als we eruit gaan vind ik het eigenlijk ook wel prima (al ligt dat ook aan de manier waarop)![]()
Tja vooraf zou je ervoor tekenen ja, grootste pluspunt van vanavond was de reactie van Boszquote:Op donderdag 4 augustus 2016 00:03 schreef Ajacied422 het volgende:
![]()
Zijn er serieus mensen die denken dat we ook maar enkele kans hebben om de volgende ronde te overleven?wees realistisch.
Snelle Egel![]()
Nou ik heb hier over twee weken niet weer zin in hoor.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 00:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Gewoon voortbouwen op die 4-3-3 van vorige week, dat was ook nog niet best maar had in elk geval nog wat aanknopingspunten.Oh.![]()
Misschien kunnen we daar wel wat van leren, om tegen zulke ploegen te spelen.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 00:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga er gewoon blind in. We gaan het allemaal wel zien. Liever geen Monaco/Roma natuurlijk.Oh.![]()
Bosz weet dat ook wel. Die weet altijd wel redelijk waar een positieve noot nodig is en waar een negatieve.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 00:04 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Tja vooraf zou je ervoor tekenen ja, grootste pluspunt van vanavond was de reactie van Bosz![]()
twitter:DiMarzio twitterde op woensdag 03-08-2016 om 23:06:40#ChampionsLeague, #Ajax qualificato. E #Balotelli diventa un’ipotesi concreta, le ultime https://t.co/8RcRc56UwB reageer retweet
![]()
Young Boys > Rostov > Steau > Monaco > Romaquote:Op woensdag 3 augustus 2016 23:27 schreef Vermecelli het volgende:
Alles behalve Roma en Monaco. Met een nieuwe spits en een vleugje geluk moet er toch iets mogelijk zijn. De wonderen zijn de wereld in ieder geval niet uit.
Tegen Roma is sowieso kansloos, de rest moeten we even gaan afwachten welk Ajax er staat.![]()
Waar zeg ik dat ik het liefst in de play-offs dit 3-4-1-2 zou willen zien?quote:Op donderdag 4 augustus 2016 00:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou ik heb hier over twee weken niet weer zin in hoor.
Gewoon voortbouwen op die 4-3-3 van vorige week, dat was ook nog niet best maar had in elk geval nog wat aanknopingspunten.![]()
Ik lees Ajax en Balotelli, maar voor de rest snap ik er geen reet van.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 00:05 schreef Brammess het volgende:
twitter:DiMarzio twitterde op woensdag 03-08-2016 om 23:06:40#ChampionsLeague, #Ajax qualificato. E #Balotelli diventa un’ipotesi concreta, le ultime https://t.co/8RcRc56UwB reageer retweet
Oh.![]()
Young Boys kan wel wat hoor.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 00:05 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Young Boys < Rostov < Steau < Monaco < Roma
Tegen Roma is sowieso kansloos, de rest moeten we even gaan afwachten welk Ajax er staat.![]()
Tuurlijk hebben we kansquote:Op donderdag 4 augustus 2016 00:04 schreef S0nic het volgende:
Zijn er serieus mensen die denken dat we ook maar enkele kans hebben om de volgende ronde te overleven?wees realistisch.
![]()
Dat het spel niet uitmaakt.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 00:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat ik het liefst in de play-offs dit 3-4-1-2 zou willen zien?
Dat zou dan over twee weken zeker ook gelden, maar dat is vreselijk. Tuurlijk boeit het spel.Oh.![]()
Ajax is gekwalificeerd dus wordt interessant voor Balotelli.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 00:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik lees Ajax en Balotelli, maar voor de rest snap ik er geen reet van.
Dit klopt dus voor geen fuck want Ajax heeft nog een tweeluik te gaan.![]()
Het hoeft ook niet uit te maken, zeker in Europa kan je er gewoon niet blind met 4-3-3 ingaan tegen de topploegen.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 00:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat het spel niet uitmaakt.
Dat zou dan over twee weken zeker ook gelden, maar dat is vreselijk. Tuurlijk boeit het spel.![]()
Sowieso snap ik niet waarom Balotelli dan opeens wel CL bij Ajax wil spelen.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 00:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax is gekwalificeerd dus wordt interessant voor Balotelli.
Dit klopt dus voor geen fuck want Ajax heeft nog een tweeluik te gaan.
6 potjes waarvan je sowieso een paar keer op je klote krijgt.Oh.![]()
Ontzettende mazzel.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 00:07 schreef tong80 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kom net thuis, niet kunnen kijken. Wat ik lees is dat we mazzel hebben gehad. Klopt dat ?
Maar ach vorige week waren wij beter en wonnen we niet, dus in die zin wel gerechtigheid.Oh.![]()
Je hoeft ook niet blind erin te gaan, je kan best wat accenten verleggen. Maar ik zou echt niet met het team van vandaag, of in elk geval die achterhoede, tegen een Roma willen spelen hoor. Dan ga je er net zo hard vanaf als dat je gewoon 4-3-3 speelt.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 00:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het hoeft ook niet uit te maken, zeker in Europa kan je er gewoon niet blind met 4-3-3 ingaan tegen de topploegen.Oh.![]()
Belangrijkste is dat we een rond verder zijn.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 00:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ontzettende mazzel.
Maar ach vorige week waren wij beter en wonnen we niet, dus in die zin wel gerechtigheid.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Bosz gaat Klaassen op 10 als een uitstekend experiment zien natuurlijk. Want 2 goals.
* Tjacka zoekt een ruime riem voor zijn nekGroot fan van User Wotte![]()
Oh dat zeker niet. Dan liever dat ze op het middenveld wat aanpassingen doen in plaats van een extra verdediger.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 00:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet blind erin te gaan, je kan best wat accenten verleggen. Maar ik zou echt niet met het team van vandaag, of in elk geval die achterhoede, tegen een Roma willen spelen hoor. Dan ga je er net zo hard vanaf als dat je gewoon 4-3-3 speelt.![]()
Ik hoor die Bart van Merwijk nog zo zeggen dat Ajax best 4-3-3 kan spelen tegen PAOK. Zegt een van de lafste honden uit het Nederlandse trainersgilde
Daarnaast blijkt maar weer hoe diep die onderschatting in het Nederlandse gestel zit. PAOK heeft door persoonlijke fouten een aantal dotten van kansen gehad. Maar qua systeem kan zoiets natuurlijk wel een oplossing zijn in lastige uitwedstrijden.Charlie: How's it going in there?
Dat klopt.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 00:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Belangrijkste is dat we een rond verder zijn.
Nu in elk geval al geen tergende voorronde pot tegen clubs als Jablonec.Oh.![]()
Enoh en Poulsen samen tegen Dortmund was het eerste wat in mij op kwam.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 00:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh dat zeker niet. Dan liever dat ze op het middenveld wat aanpassingen doen in plaats van een extra verdediger.Oh.![]()
Als die ervaren man Huntelaar is vind ik het helemaal prima, maar dat lijkt uitgesloten.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 23:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee het is of een ERVAREN spelen van boven de 33 of een talent van onder de 20
Andere opties zijn er niet![]()
Hopelijk keert Bazoer een beetje terug op niveau.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 00:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Enoh en Poulsen samen tegen Dortmund was het eerste wat in mij op kwam.
Gudelj heb ik heel weinig gezien.![]()
Gudelj, Klaassen, Cassierra en Dolberg waren alle vier volledig onzichtbaarquote:Op donderdag 4 augustus 2016 00:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hopelijk keert Bazoer een beetje terug op niveau.
Gudelj heb ik heel weinig gezien.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: