Ik lees Ajax en Balotelli, maar voor de rest snap ik er geen reet van.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 00:05 schreef Brammess het volgende:
twitter:DiMarzio twitterde op woensdag 03-08-2016 om 23:06:40#ChampionsLeague, #Ajax qualificato. E #Balotelli diventa un’ipotesi concreta, le ultime https://t.co/8RcRc56UwB reageer retweet
Young Boys kan wel wat hoor.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 00:05 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Young Boys < Rostov < Steau < Monaco < Roma
Tegen Roma is sowieso kansloos, de rest moeten we even gaan afwachten welk Ajax er staat.
Tuurlijk hebben we kansquote:Op donderdag 4 augustus 2016 00:04 schreef S0nic het volgende:
Zijn er serieus mensen die denken dat we ook maar enkele kans hebben om de volgende ronde te overleven?wees realistisch.
Dat het spel niet uitmaakt.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 00:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat ik het liefst in de play-offs dit 3-4-1-2 zou willen zien?
Ajax is gekwalificeerd dus wordt interessant voor Balotelli.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 00:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik lees Ajax en Balotelli, maar voor de rest snap ik er geen reet van.
Het hoeft ook niet uit te maken, zeker in Europa kan je er gewoon niet blind met 4-3-3 ingaan tegen de topploegen.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 00:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat het spel niet uitmaakt.
Dat zou dan over twee weken zeker ook gelden, maar dat is vreselijk. Tuurlijk boeit het spel.
Sowieso snap ik niet waarom Balotelli dan opeens wel CL bij Ajax wil spelen.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 00:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax is gekwalificeerd dus wordt interessant voor Balotelli.
Dit klopt dus voor geen fuck want Ajax heeft nog een tweeluik te gaan.
Ontzettende mazzel.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 00:07 schreef tong80 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kom net thuis, niet kunnen kijken. Wat ik lees is dat we mazzel hebben gehad. Klopt dat ?
Je hoeft ook niet blind erin te gaan, je kan best wat accenten verleggen. Maar ik zou echt niet met het team van vandaag, of in elk geval die achterhoede, tegen een Roma willen spelen hoor. Dan ga je er net zo hard vanaf als dat je gewoon 4-3-3 speelt.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 00:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het hoeft ook niet uit te maken, zeker in Europa kan je er gewoon niet blind met 4-3-3 ingaan tegen de topploegen.
Belangrijkste is dat we een rond verder zijn.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 00:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ontzettende mazzel.
Maar ach vorige week waren wij beter en wonnen we niet, dus in die zin wel gerechtigheid.
Oh dat zeker niet. Dan liever dat ze op het middenveld wat aanpassingen doen in plaats van een extra verdediger.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 00:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet blind erin te gaan, je kan best wat accenten verleggen. Maar ik zou echt niet met het team van vandaag, of in elk geval die achterhoede, tegen een Roma willen spelen hoor. Dan ga je er net zo hard vanaf als dat je gewoon 4-3-3 speelt.
Dat klopt.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 00:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Belangrijkste is dat we een rond verder zijn.
Enoh en Poulsen samen tegen Dortmund was het eerste wat in mij op kwam.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 00:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh dat zeker niet. Dan liever dat ze op het middenveld wat aanpassingen doen in plaats van een extra verdediger.
Als die ervaren man Huntelaar is vind ik het helemaal prima, maar dat lijkt uitgesloten.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 23:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee het is of een ERVAREN spelen van boven de 33 of een talent van onder de 20
Andere opties zijn er niet
Hopelijk keert Bazoer een beetje terug op niveau.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 00:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Enoh en Poulsen samen tegen Dortmund was het eerste wat in mij op kwam.
Gudelj, Klaassen, Cassierra en Dolberg waren alle vier volledig onzichtbaarquote:Op donderdag 4 augustus 2016 00:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hopelijk keert Bazoer een beetje terug op niveau.
Gudelj heb ik heel weinig gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |