Zet Westermann er gewoon 90 minuten opquote:Op woensdag 3 augustus 2016 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in Monaco. Die hebben onder Jardim bewezen met heel minimale doelcijfers te presteren in Europa. El TigreFalcao begint daar ook weer in vorm te komen.
Buitenspeler heeft nog meer prioriteit dan een nieuwe spits voor die wedstrijden.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 23:27 schreef Vermecelli het volgende:
Alles behalve Roma en Monaco. Met een nieuwe spits en een vleugje geluk moet er toch iets mogelijk zijn. De wonderen zijn de wereld in ieder geval niet uit.
We hebben er weer eentje voor het rijtje atouba, luque, olequer, zimling, sanogo, etc etc. Je kan van de miskopen een elftal opstellen dat keihard degradeert uit de Eredivisie.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 23:28 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Zet Westermann er gewoon 90 minuten op
Dat lijkt me ook sterk, ik zie eerlijk gezegd sowieso niet iemand komen die direct kan worden ingepast.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 23:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Buitenspeler heeft nog meer prioriteit dan een nieuwe spits voor die wedstrijden.
Maar we moeten onszelf niet voor de gek houden, voor die wedstrijden zijn de aankopen er nog niet.
Boekarestquote:Op woensdag 3 augustus 2016 23:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Rostov is ook al gauw ongeveer 4 a 5 uur vliegen, laat dat maar zitten. Gewoon maar Steaua of zo
Ik hoop dat er iemand met zn vuist op tafel durft te slaan om snel actie te ondernemen. Als je deze ronde overleefd heeft die spits zichzelf direct al dubbel terugbetaald.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 23:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Buitenspeler heeft nog meer prioriteit dan een nieuwe spits voor die wedstrijden.
Maar we moeten onszelf niet voor de gek houden, voor die wedstrijden zijn de aankopen er nog niet.
15 en 22 aug uit mn hoofdquote:Op woensdag 3 augustus 2016 23:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Boekarest
Broekje uit![]()
Wanneer zijn die wedstrijden überhaupt?
Over 2 week, return week laterquote:Op woensdag 3 augustus 2016 23:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Boekarest
Broekje uit![]()
16/17 en 23/24quote:Op woensdag 3 augustus 2016 23:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Boekarest
Broekje uit![]()
Nee het is of een ERVAREN spelen van boven de 33 of een talent van onder de 20quote:Op woensdag 3 augustus 2016 23:46 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook sterk, ik zie eerlijk gezegd sowieso niet iemand komen die direct kan worden ingepast.
Je kan wel met je vuist op tafel slaan maar dat maakt Marc nog geen goede TD.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 23:49 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Ik hoop dat er iemand met zn vuist op tafel durft te slaan om snel actie te ondernemen. Als je deze ronde overleefd heeft die spits zichzelf direct al dubbel terugbetaald.
Nja het is wel heel makkelijk om hem nu al een miskoop te noemen maar wat was die man verschrikkelijk slechtquote:Op woensdag 3 augustus 2016 23:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
We hebben er weer eentje voor het rijtje atouba, luque, olequer, zimling, sanogo, etc etc. Je kan van de miskopen een elftal opstellen dat keihard degradeert uit de Eredivisie.
Dat kan je helemaal wel uit je hoofd zetten.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 23:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Dromen van een extra linksback, mag dat ook?
Dat dus, dat dus.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 23:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat kan je helemaal wel uit je hoofd zetten.
Misschien volgend jaar als daarna ook Klaassen en Gudelj verkocht worden hopelijk. En dan een creatieve middenvelder halen als Sinkgraven en Nouri het niet blijken te redden.
Ik ook.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 23:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat dus, dat dus.
Ik ben stiekem allang blij dat we zeker zijn van Europees voetbal.
Ik ga er gewoon blind in. We gaan het allemaal wel zien. Liever geen Monaco/Roma natuurlijk.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 00:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ook.
Die volgende wedstrijden zie ik als een bonusronde. Als we de CL halen ben ik blij, als we eruit gaan vind ik het eigenlijk ook wel prima (al ligt dat ook aan de manier waarop)
Tja vooraf zou je ervoor tekenen ja, grootste pluspunt van vanavond was de reactie van Boszquote:Op donderdag 4 augustus 2016 00:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Gelukkig tegen Sparta weer 4-3-3 met de meeste poppetjes weer waar ze horen.
Fuck dat spel, we zijn door. Mensen die zich druk maken over de wijze waarop.
Nou ik heb hier over twee weken niet weer zin in hoor.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 00:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Gelukkig tegen Sparta weer 4-3-3 met de meeste poppetjes weer waar ze horen.
Fuck dat spel, we zijn door. Mensen die zich druk maken over de wijze waarop.
Misschien kunnen we daar wel wat van leren, om tegen zulke ploegen te spelen.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 00:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga er gewoon blind in. We gaan het allemaal wel zien. Liever geen Monaco/Roma natuurlijk.
Bosz weet dat ook wel. Die weet altijd wel redelijk waar een positieve noot nodig is en waar een negatieve.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 00:04 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Tja vooraf zou je ervoor tekenen ja, grootste pluspunt van vanavond was de reactie van Bosz
twitter:DiMarzio twitterde op woensdag 03-08-2016 om 23:06:40#ChampionsLeague, #Ajax qualificato. E #Balotelli diventa un’ipotesi concreta, le ultime https://t.co/8RcRc56UwB reageer retweet
Young Boys > Rostov > Steau > Monaco > Romaquote:Op woensdag 3 augustus 2016 23:27 schreef Vermecelli het volgende:
Alles behalve Roma en Monaco. Met een nieuwe spits en een vleugje geluk moet er toch iets mogelijk zijn. De wonderen zijn de wereld in ieder geval niet uit.
Waar zeg ik dat ik het liefst in de play-offs dit 3-4-1-2 zou willen zien?quote:Op donderdag 4 augustus 2016 00:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou ik heb hier over twee weken niet weer zin in hoor.
Gewoon voortbouwen op die 4-3-3 van vorige week, dat was ook nog niet best maar had in elk geval nog wat aanknopingspunten.
Ik lees Ajax en Balotelli, maar voor de rest snap ik er geen reet van.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 00:05 schreef Brammess het volgende:
twitter:DiMarzio twitterde op woensdag 03-08-2016 om 23:06:40#ChampionsLeague, #Ajax qualificato. E #Balotelli diventa un’ipotesi concreta, le ultime https://t.co/8RcRc56UwB reageer retweet
Young Boys kan wel wat hoor.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 00:05 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Young Boys < Rostov < Steau < Monaco < Roma
Tegen Roma is sowieso kansloos, de rest moeten we even gaan afwachten welk Ajax er staat.
Tuurlijk hebben we kansquote:Op donderdag 4 augustus 2016 00:04 schreef S0nic het volgende:
Zijn er serieus mensen die denken dat we ook maar enkele kans hebben om de volgende ronde te overleven?wees realistisch.
Dat het spel niet uitmaakt.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 00:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat ik het liefst in de play-offs dit 3-4-1-2 zou willen zien?
Ajax is gekwalificeerd dus wordt interessant voor Balotelli.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 00:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik lees Ajax en Balotelli, maar voor de rest snap ik er geen reet van.
Het hoeft ook niet uit te maken, zeker in Europa kan je er gewoon niet blind met 4-3-3 ingaan tegen de topploegen.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 00:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat het spel niet uitmaakt.
Dat zou dan over twee weken zeker ook gelden, maar dat is vreselijk. Tuurlijk boeit het spel.
Sowieso snap ik niet waarom Balotelli dan opeens wel CL bij Ajax wil spelen.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 00:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax is gekwalificeerd dus wordt interessant voor Balotelli.
Dit klopt dus voor geen fuck want Ajax heeft nog een tweeluik te gaan.
Ontzettende mazzel.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 00:07 schreef tong80 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kom net thuis, niet kunnen kijken. Wat ik lees is dat we mazzel hebben gehad. Klopt dat ?
Je hoeft ook niet blind erin te gaan, je kan best wat accenten verleggen. Maar ik zou echt niet met het team van vandaag, of in elk geval die achterhoede, tegen een Roma willen spelen hoor. Dan ga je er net zo hard vanaf als dat je gewoon 4-3-3 speelt.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 00:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het hoeft ook niet uit te maken, zeker in Europa kan je er gewoon niet blind met 4-3-3 ingaan tegen de topploegen.
Belangrijkste is dat we een rond verder zijn.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 00:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ontzettende mazzel.
Maar ach vorige week waren wij beter en wonnen we niet, dus in die zin wel gerechtigheid.
Oh dat zeker niet. Dan liever dat ze op het middenveld wat aanpassingen doen in plaats van een extra verdediger.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 00:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet blind erin te gaan, je kan best wat accenten verleggen. Maar ik zou echt niet met het team van vandaag, of in elk geval die achterhoede, tegen een Roma willen spelen hoor. Dan ga je er net zo hard vanaf als dat je gewoon 4-3-3 speelt.
Dat klopt.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 00:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Belangrijkste is dat we een rond verder zijn.
Enoh en Poulsen samen tegen Dortmund was het eerste wat in mij op kwam.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 00:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh dat zeker niet. Dan liever dat ze op het middenveld wat aanpassingen doen in plaats van een extra verdediger.
Als die ervaren man Huntelaar is vind ik het helemaal prima, maar dat lijkt uitgesloten.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 23:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee het is of een ERVAREN spelen van boven de 33 of een talent van onder de 20
Andere opties zijn er niet
Hopelijk keert Bazoer een beetje terug op niveau.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 00:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Enoh en Poulsen samen tegen Dortmund was het eerste wat in mij op kwam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |