SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff![]()
Ongelooflijk dat je met de kansen van PAOK nog 1-1 staat
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Beheerst genomen, die pingel.“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Staat Dolberg d'r al in? Die heeft volgens mij geen enkele bal gehad de eerste helft.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Bosz zijn opstelling gefaald. Beter gaat hij terug op 4-3-3.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Haal westermann eruit. Liefst ook 4giver en riedewald en dijks naar achteren en el gazzer en bazoer erin. Dankje.AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Westermann eruit, Riedewald een linie terug.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:19 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Bosz zijn opstelling gefaald. Beter gaat hij terug op 4-3-3.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Dat sowieso. Beter wordt die hele zooi omgegooid. Tis maar maar dat die Grieken niet kunnen scorenquote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
enige goeie actie tot nu toe van de avond“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Riedewald heeft te weinig aanspeelmogelijkheden vind ik, kan hij weinig aan doenquote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:20 schreef Smoofie het volgende:
Haal westermann eruit. Liefst ook 4giver en riedewald en dijks naar achteren en el gazzer en bazoer erin. Dankje.![]()
''Viergever en vd Hoorn zijn versterkingen''quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die Westermann heeft gewoon twee jaar contract hèHahaha
Ik haat OvermarsRED ONS HENNIEGOD![]()
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Het viel mij bij die penalty pas op dat Klaassen meedoet.
Gelukkig is Gudelj nog geschorst
Die heb ik echt niks uit zien voerenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Welnee, Riedewald laten staan en weer met 4 verdedigers spelenquote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Westermann eruit, Riedewald een linie terug.![]()
Gaat mij er meer om dat veltman en riedewald beter zijn dan veltman en 4giver als cv koppel.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:21 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Riedewald heeft te weinig aanspeelmogelijkheden vind ik, kan hij weinig aan doenAFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Er komen deze zomer twee kanonnen.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
''Viergever en vd Hoorn zijn versterkingen''Oh.![]()
Wat een vreselijk treurig middenveld hè.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die heb ik echt niks uit zien voeren
Echt 0,0 creativiteit. Ja alles moet van Riedewald komen ja.Oh.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: