Ik ben er ook bang voor, LANGER DAN 1.70, FYSIEK STERK, NEGER.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Haller halen als spits.
Dit gaat echt gebeuren.
Geen geld voor, moeten op de kleintjes letten.quote:
Sanogo terug halen zou ook een stunt zijn.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:34 schreef S0nic het volgende:
[..]
Ik ben er ook bang voor, LANGER DAN 1.70, FYSIEK STERK, NEGER.
Die hebben we daarna ook nooit meer zien spelen geloof ik, laten we hopen dat dit ook met Westerman gaat gebeuren.quote:
Dan zorgt Netto wel voor een nog slechtere spelerquote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:35 schreef S0nic het volgende:
[..]
Die hebben we daarna ook nooit meer zien spelen geloof ik, laten we hopen dat dit ook met Westerman gaat gebeuren.
Die was ik alweer vergetenquote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:35 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Sanogo terug halen zou ook een stunt zijn.
Zeker 2 jaar geloof ikquote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hoelang loopt Tete z'n contract nog door? Als hij zo blijft verdedigen zijn we die ook rap kwijt.
Godver, hij doet inderdaad mee.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:42 schreef j0rdiiii het volgende:
Hoeveel wedstrijden gaat Bosz het nog proberen met die vreselijke Gudelj?
Mja de eerste wedstrijd was prima afgezien van de uitslag. Dit is drama.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:43 schreef FritzWepper het volgende:
Dat na drie helften Ajax tegen PAOK het gevoel overheerst dat je blij bent dat je tenminste nog niet uitgeschakeld bent
Moeilijke keuzes als je maar drie wissels ter beschikking hebt. Ik zou ook niet kunnen kiezen.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:46 schreef Heeinz het volgende:
Gaat Bosz nou net als Frank wachten met wisselen tot de 80e minuut of wat?
Ghazi kan er weinig van maar gooi hem erin voor Westermann en je kan weer normaal gaan spelen, maar goed dat was Bosz dus niet van planquote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:47 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Moeilijke keuzes als je maar drie wissels ter beschikking hebt. Ik zou ook niet kunnen kiezen.
Lijkt wel alsof dat ook het doel isquote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:56 schreef Quyxz_ het volgende:
Hopelijk verlenging, zodat ik nog langer kan genieten.
Ik snap niet waarom je meer risico neemt, het is niet erg als je een goal tegenkrijgt op zichquote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:57 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Lijkt wel alsof dat ook het doel is
Durft hij niet.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:58 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Bosz mag alleen al ontslagen worden omdat hij Westermann niet heeft gewisseld.
Goed, het is even wachten op de Lucky 90ste minuutquote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:00 schreef PizzaGeit het volgende:
Hoe is het bij Ajax? Ik hoorde dat de standaard lucky penal al is gevallen, hoe moeten ze nu nog scoren?
Wanneer moet Feyenoord spelen ?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:00 schreef PizzaGeit het volgende:
Hoe is het bij Ajax? Ik hoorde dat de standaard lucky penal al is gevallen, hoe moeten ze nu nog scoren?
Speelden afgelopen week al in de Johan Cruijff schaal.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:01 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Wanneer moet Feyenoord spelen ?
Oh die wedstrijd waarin ze helemaal scheel werden getikt en blij mochten zijn dat het geen 10-0 was geworden?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:02 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Speelden afgelopen week al in de Johan Cruijff schaal.
Hoezo moest Ajax daarin eigenlijk niet spelen in het jaar dat Cruijff overleden is? Cruijff was toch een van Ajax' grootste iconen
Maar hoezo moest Ajax niet spelen dan?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:03 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Oh die wedstrijd waarin ze helemaal scheel werden getikt en blij mochten zijn dat het geen 10-0 was geworden?
Je bent dom mann.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:04 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Maar hoezo moest Ajax niet spelen dan?
We waren een feestje op P2 aan het vieren vanwege de tweede plaats afgelopen seizoenquote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:04 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Maar hoezo moest Ajax niet spelen dan?
Haha, genântquote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:06 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
We waren een feestje op P2 aan het vieren vanwege de tweede plaats afgelopen seizoen
Oogaids is nog een te mooi woord voor deze onzinquote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:06 schreef badboynova het volgende:
iemand al aan het turven hoe vaak het woord oogaids is gevallen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |