Lijkt wel alsof dat ook het doel isquote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:56 schreef Quyxz_ het volgende:
Hopelijk verlenging, zodat ik nog langer kan genieten.
Ik snap niet waarom je meer risico neemt, het is niet erg als je een goal tegenkrijgt op zichquote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:57 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Lijkt wel alsof dat ook het doel is
Durft hij niet.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:58 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Bosz mag alleen al ontslagen worden omdat hij Westermann niet heeft gewisseld.
Goed, het is even wachten op de Lucky 90ste minuutquote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:00 schreef PizzaGeit het volgende:
Hoe is het bij Ajax? Ik hoorde dat de standaard lucky penal al is gevallen, hoe moeten ze nu nog scoren?
Wanneer moet Feyenoord spelen ?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:00 schreef PizzaGeit het volgende:
Hoe is het bij Ajax? Ik hoorde dat de standaard lucky penal al is gevallen, hoe moeten ze nu nog scoren?
Speelden afgelopen week al in de Johan Cruijff schaal.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:01 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Wanneer moet Feyenoord spelen ?
Oh die wedstrijd waarin ze helemaal scheel werden getikt en blij mochten zijn dat het geen 10-0 was geworden?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:02 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Speelden afgelopen week al in de Johan Cruijff schaal.
Hoezo moest Ajax daarin eigenlijk niet spelen in het jaar dat Cruijff overleden is? Cruijff was toch een van Ajax' grootste iconen
Maar hoezo moest Ajax niet spelen dan?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:03 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Oh die wedstrijd waarin ze helemaal scheel werden getikt en blij mochten zijn dat het geen 10-0 was geworden?
Je bent dom mann.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:04 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Maar hoezo moest Ajax niet spelen dan?
We waren een feestje op P2 aan het vieren vanwege de tweede plaats afgelopen seizoenquote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:04 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Maar hoezo moest Ajax niet spelen dan?
Haha, genântquote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:06 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
We waren een feestje op P2 aan het vieren vanwege de tweede plaats afgelopen seizoen
Oogaids is nog een te mooi woord voor deze onzinquote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:06 schreef badboynova het volgende:
iemand al aan het turven hoe vaak het woord oogaids is gevallen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |