Geloven mensen dat nog steeds ? Ik zou die 30+ miljoen ergens invriezen zodat Netto er niet bij kanquote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er komen deze zomer twee kanonnen.
En Viergever dan?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Westermann eruit, Riedewald een linie terug.
Je kan gudelj niet de schuld geven gezien het hele team bijna niets heeft uitgevoerdquote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die heb ik echt niks uit zien voeren
Doe ik ook nietquote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je kan gudelj niet de schuld geven gezien het hele team bijna niets heeft uitgevoerd
Ik hoop er nog steeds op, lekker naïef.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Geloven mensen dat nog steeds ? Ik zou die 30+ miljoen ergens invriezen zodat Netto er niet bij kan
Ah, zeker mee eens maar ik vond Riedewald vorige week wel erg goed op het middenveldquote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gaat mij er meer om dat veltman en riedewald beter zijn dan veltman en 4giver als cv koppel.
We moeten nog wat bij AZ halen . Haps en Luckassenquote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoop er nog steeds op, lekker naïef.
Maar het zal wel niet, of er komt weer een treurige Eredivisieaankoop waar je geen zak aan hebt
Haller halen als spits.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
We moeten nog wat bij AZ halen . Haps en Luckassen
Alsjeblieft nietquote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Haller halen als spits.
Dit gaat echt gebeuren.
Oh ja, we hebben er dan nog vier achterin.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En Viergever dan?
Gewoon Westermann eruit, Ghazi erin op RV
Wat een kanon zeg . Seizoen is geredquote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Haller halen als spits.
Dit gaat echt gebeuren.
Ik sta niet voor mezelf in als dat gebeurtquote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Haller halen als spits.
Dit gaat echt gebeuren.
Marc wacht heel lang op Traoré. Die mag dan niet weg en dan maar uit pure paniek en gebrek aan lijstje haalt hij Haller.quote:
dit gaat gebeuren inderdaadquote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Marc wacht heel lang op Traoré. Die mag dan niet weg en dan maar uit pure paniek en gebrek aan lijstje haalt hij Haller.
Utrecht wil zowat 10 miljoen of zo en daarbij is Haller echt niet zo bijzonder. Hij heeft ook gewoon maar goede voorzetten nodig, dat heeft Ajax niet. Prioriteit ligt gewoon bij vleugelspelersquote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Marc wacht heel lang op Traoré. Die mag dan niet weg en dan maar uit pure paniek en gebrek aan lijstje haalt hij Haller.
Voor 10 miljoen kun je beter ziyech halenquote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Utrecht wil zowat 10 miljoen of zo en daarbij is Haller echt niet zo bijzonder. Hij heeft ook gewoon maar goede voorzetten nodig, dat heeft Ajax niet. Prioriteit ligt gewoon bij vleugelspelers
Zie ze nog wel 10 miljoen uitgeven hoorquote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Utrecht wil zowat 10 miljoen of zo en daarbij is Haller echt niet zo bijzonder. Hij heeft ook gewoon maar goede voorzetten nodig, dat heeft Ajax niet. Prioriteit ligt gewoon bij vleugelspelers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |