ik ben het niet vaak met je eens maar dit keer welquote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:16 schreef PizzaGeit het volgende:
Lucky Ajax![]()
![]()
![]()
Met zoveel geluk kan je élke wedstrijd winnen
Lange neus naar alle mensen die hem al weg wildenquote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:17 schreef Tagliano het volgende:
Die Bosz, dat is me een wereldcoach he
Haha neus, leukequote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lange neus naar alle mensen die hem al weg wilden
Dit ja. Bedankt voor je diensten en zoquote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
hoop wel dat dit voorlopig zijn laatste wedstrijd is
Hopen dat Sanchez snel in het team kan.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
hoop wel dat dit voorlopig zijn laatste wedstrijd is
Hij deed een Frankie met torren in zijn harses.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:26 schreef Heeinz het volgende:
Toch onbegrijpelijk dat Bosz vasthield aan zijn opstelling
32 miljoenquote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:26 schreef TheJanitor het volgende:
Punten voor de UEFA ranking. Geld. Zeker van minimaal EL. Kans op grote spelers aangezien we nog in de CL zitten.
Wat een held die Bosz.
Dan heb je afgelopen seizoenen niet gekekenquote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:29 schreef RijstNatie het volgende:
Heb ze nog niet zo slecht zien spelen in de afgelopen jaren...
Teringjantje zeg...
gij was dan allang iets anders gaan trekkenquote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:29 schreef Jojoortje het volgende:
Ik had een verlenging ook niet getrokken hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |