quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:09 schreef hugecooll het volgende:
Doe je nou alsof je het niet hebt gelezen brad?
Daar doelde je ook niet stiekem op natuurlijk ;Pquote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Heeft alles met jou te maken dan? Er zijn nou eenmaal mensen die dat drinken.
Tokkies.nlquote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:09 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
www.tokkies.nl/huiswijninpak
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:11 schreef 2NutZ het volgende:
Krijgen we dit weer@ TT
[..]
Daar doelde je ook niet stiekem op natuurlijk ;P
mn ouders gaan over paar dagen vliegen naar Türkiyequote:
Dus je zus heeft wel eens een keer geneukt alquote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:12 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
mn ouders gaan over paar dagen vliegen naar Türkiye
mn zus en haar dochter 2,5 jaar ook (andere vlucht alleen)
mn ouders verwachten dat ik met mn zus meevlieg omdat het anders te moeilijk/onveilig is om haar alleen te laten reizen met bagage en dochter
haar man heeft eigen onderneming en kan niet op vakantie
ze hebben mij nooit wat gevraagd wat ik wilde en als ze zeiden je gaat met je zus meevliegen heb ik altijd nee gezegd
toch is er ook een ticket voor mij gekocht
Bovendien heb ik nooit de interesse gehad om met hun op vakantie te gaan
nu al een tijdje onenigheid met mn ouders, niet alleen hierdoor maar ook andere relatief kleine dingen
ze leven in hun eigen wereld ofzo en ze verwachten dat ik mijzelf aan hun aanpas no matter what
het is toch niet mijn probleem dat haar man niet mee kan en of het alleen reizen voor haar al dan niet te moeilijk zou zijn ?
familie reageerde ook raar als ik zeg dat ik absoluut niet mee ga met ze
ben ik onredelijk?
het is watquote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:12 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
mn ouders verwachten dat ik met mn zus meevlieg omdat het anders te moeilijk/onveilig is om haar alleen te laten reizen met bagage en dochter
ze hebben mij nooit wat gevraagd wat ik wilde en als ze zeiden je gaat met je zus meevliegen heb ik altijd nee gezegd
nu al een tijdje onenigheid met mn ouders, niet alleen hierdoor maar ook andere relatief kleine dingen
ze leven in hun eigen wereld ofzo en ze verwachten dat ik mijzelf aan hun aanpas no matter what
het is toch niet mijn probleem dat haar man niet mee kan en of het alleen reizen voor haar al dan niet te moeilijk zou zijn ?
ben ik onredelijk?
Kun je beter aan iemand vragen die beter bekend is met jullie cultuur.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:12 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ben ik onredelijk?
ja swsquote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:12 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ben ik onredelijk?
jaquote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:12 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ben ik onredelijk?
goed bezig braddiequote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:14 schreef Mister-Bradge het volgende:
Dat bericht over Tong onderbouwen? Dat moet wel lukken.
Hij haalde een poos geleden uit naar een mod in een KLB topic, heeft vervolgens 4 topics later zijn excuses aangeboden en daar gelijk maar even een verhaal bij geplaatst waarin stond dat hij ziek was, hij mankeerde van alles, kon al een poos slecht slapen dus ze moesten het hem niet kwalijk nemen.
En dat hebben ze dan ook niet gedaan, want een normale user die een mod op zo`n manier beledigd die mag een dag weg, maar Tong niet.
(En nee, ik heb het bericht niet genegeerd, maar tegen de tijd dat ik het bericht zag, was het topic op slot omdat ik ook op andere users reageerde)
ja ja, post #261quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:14 schreef Mister-Bradge het volgende:
Hij haalde een poos geleden uit naar een mod in een KLB topic, heeft vervolgens 4 topics later zijn excuses aangeboden en daar gelijk maar even een verhaal bij geplaatst waarin stond dat hij ziek was, hij mankeerde van alles, kon al een poos slecht slapen dus ze moesten het hem niet kwalijk nemen.
En dat hebben ze dan ook niet gedaan, want een normale user die een mod op zo`n manier beledigd die mag een dag weg, maar Tong niet.
(En nee, ik heb het bericht niet genegeerd, maar tegen de tijd dat ik het bericht zag, was het topic op slot omdat ik ook op andere users reageerde)
Ga eens naar zijn profielquote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:14 schreef Mister-Bradge het volgende:
ik ga sws doorzetten hoorquote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Kun je beter aan iemand vragen die beter bekend is met jullie cultuur.
Maar je bent wel vaker nogal passief en afwijzend en zet dan uiteindelijk niet door, dus als je niet meermaals ontzettend duidelijk bent geweest zou ik wel gewoon gaan.
Haha hugecooll heeft je uitgelokt tot crewbash, nu gaat hij lekker een ban aanvragen.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:14 schreef Mister-Bradge het volgende:
Het lijkt wel alsof Tong meer privileges heeft dan andere users hier, puur omdat hij Tong 80 is.
Zijn eigen smiley, hij had een eigen sub-forum, en hij doet zelf ook behoorlijk denigrerend naar andere users omdat hij ruim 600,000 posts heeft op dit forum. Hij voelt zichzelf echt "De grote Tong" Volgens mij.
Ik heb geen idee.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
En mensen die na elke zinnetje een witregel toevoegen![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:16 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik ga sws doorzetten hoor
ik ga denk gewoon paar uurtjes voor vertrek ff naar buiten en dan paar uurtje buiten ronddwalen
nee, dat doe je nietquote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:16 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik ga sws doorzetten hoor
ik ga denk gewoon paar uurtjes voor vertrek ff naar buiten en dan paar uurtje buiten ronddwalen
Hele relatie met je familie incl je zus naar klotenquote:
Dan komen ze er dan pas achter dat je echt niet meegaat.quote:
braddie heeft zo'n 8 jaar achterstandquote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is in het vorige topic uitgebreid besproken.....
Zo typte ik een paar jaar geleden serieusquote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:16 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik heb geen idee.
Waar jij over praat.
Makker!
Dat leest ook gewoon lekkerder.
dat vind ik.
Maar vele users met mij ook.
En als het je niet bevalt.
Dan log je maar uit.
dat geldt ook voor meerdere users hier.
Een fijne dag nog
brbquote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha hugecooll heeft je uitgelokt tot crewbash, nu gaat hij lekker een ban aanvragen.
Dat zegt alweer genoegquote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is in het vorige topic uitgebreid besproken.....
nee ik ben al maanden duidelijk geweest dat ik absoluut niet mee gaquote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan komen ze er dan pas achter dat je echt niet meegaat.Dat is veel te laat, dat kan je niet maken.
zoiets zeg je toch niet over een ander Mens??!! wat de fak manquote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:19 schreef zeer het volgende:
[..]
braddie heeft zo'n 8 jaar achterstand
Dat is de hele reden dat er over Tong is gepraat.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:19 schreef zeer het volgende:
[..]
braddie heeft zo'n 8 jaar achterstand
Ik ken er nog zo'n één, hij post hier onder 2NutZ hahaquote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:19 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Zo typte ik een paar jaar geleden serieus(Leerde pas op m`n 19e een beetje fatsoenlijk Nederlands typen
Inclusief dus leestekens en dergelijk, die ik nu ook nog verneuk soms)
en toen had ik absoluut geen idee van leestekens en dergelijk dus dan krijg je dit idee wat natuurlijk verschrikkelijk slecht lezen is dus ja haha hey dan is het net alsof je geen adempauzes hebt hey grgr
Volgens mij heb je niet zo veel te vertellen en ga je gewoon mee.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:19 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nee ik ben al maanden duidelijk geweest dat ik absoluut niet mee ga
en toch mn moeder gister alles inpakken voor mij ondanks dat ik zeg dat ik sws niet mee ga...
dus je woont nog bij je ouders?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:19 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
en toch mn moeder gister alles inpakken voor mij ondanks dat ik zeg dat ik sws niet mee ga...
Je kan ook gewoon even teruglezen voor een beetje context, maar jij ziet een aanleiding voor tongbash en duikt er bovenop.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:19 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dat zegt alweer genoegIk ben er echt altijd te laat bij
Hey Amaquote:
Altijd op dezelfde passieve manier zeker.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:19 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Hoi Bradsterquote:
ja wat kan ik meer doen dan nee zeggen?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:22 schreef Chai het volgende:
Altijd op dezelfde passieve manier zeker.
Ja prima.quote:
Zolang je hier maar wegblijft, zoek maar een andere muur uitquote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:23 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja wat kan ik meer doen dan nee zeggen?
moet ik een gat in de muur in de slaan
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:23 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ja prima.
weer hard op werk aanwezig geweest.
Waarom wil je eigenlijk niet?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:19 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, maar denk dat je wel een shitstorm over je heen had gekregen van je ouders als ze het idee hadden dat je srs wasquote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:23 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Heb je geen shirts meer op voorraadquote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:23 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Zolang je hier maar wegblijft, zoek maar een andere muur uit
Heeft je moeder er nooit wat van gezegd eigenlijk? Ik had dat echt niet moeten flikken bij mijn ouders thuis, gaten in de muren slaan.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:23 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Zolang je hier maar wegblijft, zoek maar een andere muur uit
Jawel, maar ik vind het zonde om de rest te gebruiken als wanddecoratiequote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb je geen shirts meer op voorraad
uit huis gaan, of mee gaanquote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:23 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Degenen die je niet meer past liggen nu ook nutteloos te zijn, dus kunnen ze net zo goed als wanddecoratie dienen.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:25 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Jawel, maar ik vind het zonde om de rest te gebruiken als wanddecoratie
Ja, die was er logischerwijs niet blij mee, maar die had zoiets van, jij hebt voor die gipsplaten en dergelijke spullen voor het schuurtje betaald.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heeft je moeder er nooit wat van gezegd eigenlijk? Ik had dat echt niet moeten flikken bij mijn ouders thuis, gaten in de muren slaan.
Ha Nelis, wanneer weer op zee?quote:
De shirts die nu in de kast liggen pas ik allemaal.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Degenen die je niet meer past liggen nu ook nutteloos te zijn, dus kunnen ze net zo goed als wanddecoratie dienen.
Het is tof hier man. Genoeg te zien op Samsø. ff onderuitgezakt chillen nu. Ik hoef niet te koken straks.quote:
Is dit weer een van je leugens?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:27 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
De shirts die nu in de kast liggen pas ik allemaal.
Lekker manquote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:27 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Het is tof hier man. Genoeg te zien op Samsø. ff onderuitgezakt chillen nu. Ik hoef niet te koken straks.
Waar slaat dit op Chai? Ik pas die shirts gewoon die in de kast liggen.quote:
Oh dat verhaal van dima. Niks over jou hoorquote:
One-size-fit-allquote:
hahaquote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:20 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik ken er nog zo'n één, hij post hier onder 2NutZ haha
Nou de ervaring heeft geleerd dat jij vaker liegt over onzinnige dingen. Dus wilde eens een gokje wagen en kijken of dit er ook eentje zou zijn.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:28 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Waar slaat dit op Chai? Ik pas die shirts gewoon die in de kast liggen.
Wat heb je gedaan met degenen die je niet meer past dan?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:29 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Pas al die shirts gewoon, want heb ze expres XXL gekochtDus sommige zitten zelfs ruim
Aan de muur?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan met degenen die je niet meer past dan?
Opgehangen...quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:30 schreef Chai het volgende:
[..]
gegen die Mauer?quote:
3 weken daar verblijven in het dorp trek ik echt niet, en ik heb sws geen zin om met mn ouders en zus op vakantie te gaan, altijd stress en gezeikquote:
Die hangen dus aan de muur.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe gaat het nu met je zelfbeheersing?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:26 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja, die was er logischerwijs niet blij mee, maar die had zoiets van, jij hebt voor die gipsplaten en dergelijke spullen voor het schuurtje betaald.
Ze vond mij een mongool dat ik die woede uitbarstingen had in the first place..
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wattes?![]()
Ik kan alleen Engels en Nederlands
ja wat is gek danquote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh dat verhaal van dima. Niks over jou hoor
wtftwitter:rugtak twitterde op donderdag 23-06-2016 om 22:19:35Nou Nederlanders, we horen het https://t.co/7aSfg1UFL1 reageer retweet
Ah vandaar. Wel knap dat je precies evenveel gaten hebt geslagen als dat je te kleine t-shirts had.quote:
Zelfbeheersing fysiek gaat goed, gelukkig.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:31 schreef Remqo het volgende:
[..]
Hoe gaat het nu met je zelfbeheersing?
Met muurtjes slopen los je geen problemen op.
Nee, in totaal zitten er 2 grote gaten, en een paar kleine gaatjes omdat ik er een schroevendraaier tegen aangooide of iets anders.quote:
ahahahhahquote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:31 schreef Trollscience het volgende:
wtftwitter:rugtak twitterde op donderdag 23-06-2016 om 22:19:35Nou Nederlanders, we horen het https://t.co/7aSfg1UFL1 reageer retweet
Ik geloof er niks vanquote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:33 schreef Amarantha het volgende:
Vorig jaar nog p.o telefoon kapot gegooid. Maar dat ging echt per ongeluk.
Maar even serieus.. Als je het nou gaat maken.. Is het dan geen motivatie om het heel te houden? Omdat het er dan weer mooi en netjes uit ziet.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:33 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nee, in totaal zitten er 2 grote gaten, en een paar kleine gaatjes omdat ik er een schroevendraaier tegen aangooide of iets anders.
Maar ik behang dan liever gelijk de hele muur met shirts, dan dat ik het "kaal" laat door alleen over een gat een shirt te doen.
Lees even die post van Ama.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Ah vandaar. Wel knap dat je precies evenveel gaten hebt geslagen als dat je te kleine t-shirts had.
Mijn telefoon is een keer uit de schijnbaar elastische broekzak van mijn joggingsbroek geveerd.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:33 schreef Amarantha het volgende:
Vorig jaar nog p.o telefoon kapot gegooid. Maar dat ging echt per ongeluk.
Hij gaat op zichzelf en het daarna doen of zo.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar even serieus.. Als je het nou gaat maken.. Is het dan geen motivatie om het heel te houden? Omdat het er dan weer mooi en netjes uit ziet.
Jaren geleden wel in één expres kapot gegooidquote:
Dan wel!quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar even serieus.. Als je het nou gaat maken.. Is het dan geen motivatie om het heel te houden? Omdat het er dan weer mooi en netjes uit ziet.
De reactie op die post kwam pas na die van mij hoor.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:34 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Lees even die post van Ama.
Er zitten 2 grote gaten en een paar kleine gaatjes in de muur, maar ik behang liever de muur dan volledig met shirtjes, dan dat ik 1 shirtje over een gat hang en de rest "kaal" laat.
Dat is al vooruitgang.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:32 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Zelfbeheersing fysiek gaat goed, gelukkig.
Alleen wil ik af en toe nog wel eens flink schelden.
Maar liever dat ik m`n spullen verrot scheld (of mezelf) dan dat ik iets sloop, toch?
Ik zou er persoonlijk gewoon binnenkort een keer een paar dagen vooruit trekken. Dat is voor jezelf ook vast chiller als je dan daar zit. Minder chaotisch enz.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:35 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dan wel!
Maar, ik ga het pas maken als ik uit huis ga.
Want heb het natuurlijk zelf gesloopt, en als ik uit huis ga dan wil ik het voor mijn moeder wel weer netjes hebben.
Dat probeer ik te doen.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:35 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat is al vooruitgang.
Maar wel even tot 10 tellen en de rust voor jezelf proberen te bewaren.
Ja maar kost ook geld en hij wil eerst uit huis en het daarna pas doen.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zou er persoonlijk gewoon binnenkort een keer een paar dagen vooruit trekken. Dat is voor jezelf ook vast chiller als je dan daar zit. Minder chaotisch enz.
Zit wel wat in, klinkt stom, maar ik zit nu al 3 jaar met die gaten, en die zijn nu pas een paar maanden bedekt, vind het wel prima zo.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zou er persoonlijk gewoon binnenkort een keer een paar dagen vooruit trekken. Dat is voor jezelf ook vast chiller als je dan daar zit. Minder chaotisch enz.
True, daarom neem ik zo min mogelijk vlogs op in het schuurtje.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:37 schreef Amarantha het volgende:
En op de vlogs lijkt het ook een stuk netter als je gewoon een blanco muur achter je hebt met opnemen. Of in ieder geval niet een muur vol t-shirts.
Volgend jaar zit ik op 200k posts denk ik.quote:
Maar ik ben ook wel actief in bepaalde live topics (tijdens evenementen/shows). Tikt ook wel aan.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Volgend jaar zit ik op 200k posts denk ik.
Maar goed, we zijn Tong niet, dus het valt allemaal erg mee.
Wanneer krijg je een eigen smiley?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Schelden is 1 ding. Er zijn ook zat mensen die dingen slopen omdat ze zichzelf niet in de hand hebben.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:36 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dat probeer ik te doen.
Ga tegenwoordig rustig even een rondje lopen als iets niet lukt, in plaats van dat ik ga lopen schelden, want dat schiet ook niet echt meer op.
Ik al 10 dagen nietquote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Al een week niet gejankt, trots op mezelf
Als je in SC's post telt het toch nietquote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat slopen deed ik dus ook..quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:41 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Schelden is 1 ding. Er zijn ook zat mensen die dingen slopen omdat ze zichzelf niet in de hand hebben.
Kijk, ik praat wel tegen machines zo van: 'Kom op schat, je kunt het, laat ons nou niet in de steek.' en dan loop ik ook even extra langs een paar uur later om dingen te checken, maar er zijn echt veel mensen die boos worden op een apparaat. Schijnt een behoorlijke frustratie te zijn.
wtfquote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:42 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dat slopen deed ik dus ook..
Praat zelf ook wel tegen machines
Ben blij dat ik net een regel weg kon halenquote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
post langer dan drie regels staan sws vol met open deuren aangevuld met teringdomme dingen
Vorm van even tot tien tellen. Ja dat werkt meestal wel.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:42 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
*knip* , dus dan maar ff een blokje lopen.
donderop joh !quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Onze meningen bevallen Dima niet dus zoekt hij maar steun in R&P
R&P / Onenigheid met ouders
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Praat normaal tegen Frass of ik hoek je.
society made me do it ;squote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:19 schreef Trollscience het volgende:
[..]
zoiets zeg je toch niet over een ander Mens??!! wat de fak man
je bent niet echt bekwaam in het toepassen van witregelsquote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:59 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
je bent niet echt bekwaam in het toepassen van witregels
houdt het maar bij volzinnen jij
Wij zeiden juist dat hij moest gaan.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:59 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ga gewoon met je zus lan, wat is dit voor tatta beredenering.
Valt me op tijdje laatste 2 jaar veel mondser geworden bent, van een basic paardenmeisje naar een doos met mening.quote:
mis jij paardenmeisje chai ook zo?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:01 schreef Montelly het volgende:
[..]
Valt me op tijdje laatste 2 jaar veel mondser geworden bent, van een basic paardenmeisje naar een doos met mening.
Een heel verschilt uit de tijd van Vas, WD, Juminelle...
Ja klopt. Issues hè.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:01 schreef Montelly het volgende:
[..]
Valt me op tijdje laatste 2 jaar veel mondser geworden bent, van een basic paardenmeisje naar een doos met mening.
Een heel verschil uit de tijd van Vas, WD, Juminelle...
Wat groeien ze snel op, he?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:01 schreef Montelly het volgende:
[..]
Een heel verschilt uit de tijd van Vas, WD, Juminelle...
Nee, heb liever Chai zoals ze nu is, lekker pittig.quote:
wel grappig dat je steeds de drang hebt om boven Chai te gaan staan, waarom is dat? heb je het idee dat je eigenlijk onder d'r staat?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:02 schreef Montelly het volgende:
[..]
Nee, heb liever Chai zoals ze nu is, lekker pittig.
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:03 schreef zeer het volgende:
[..]
wel grappig dat je steeds de drang hebt om boven Chai te gaan staan, waarom is dat? heb je het idee dat je eigenlijk onder d'r staat?
Vraag me af of hier bepaalde fantasieën aan gerelateerd zijn.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:02 schreef Montelly het volgende:
[..]
Nee, heb liever Chai zoals ze nu is, lekker pittig.
Ik vind het grappig dat jij een drang hebt om telkens voor haar op te moeten nemen.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:03 schreef zeer het volgende:
[..]
wel grappig dat je steeds de drang hebt om boven Chai te gaan staan, waarom is dat? heb je het idee dat je eigenlijk onder d'r staat?
heul nietquote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:05 schreef zeer het volgende:
[..]
in het echt is ze super gemeen anders ;s
ik heb de hotsies voor d'rquote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:06 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik vind het grappig dat jij een drang hebt om telkens voor haar op te moeten nemen.
stoor me gwn gruwelijk aan jequote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Jawel, waarom zou je het anders zo hard ontkennen telkens? Gwn een kastchailover ben je.
Dat kijk ik nietquote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
echt een kutshow die everybody loves raymond
Die stem.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
echt een kutshow die everybody loves raymond
Ja, niks.quote:
Prima jouwe?quote:
interesseert me nietquote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:21 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja leuk, ben uurtje eerder naar huis gegaan. En jouwes?
Dit vraag je nu wel, maar denk niet dat je oprecht benieuwd bent als blijkt dat ze een kutdag achter de rug heeft.quote:
Wie is fyfy? Klinkt best nichterigquote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Huh eerst ging die slogan toch over Fyfy.
bij slechts een select groepje, een handvol wel. De rest niet dat kloptquote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Dit vraag je nu wel, maar denk niet dat je oprecht benieuwd bent als blijkt dat ze een kutdag achter de rug heeft.
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wie is fyfy? Klinkt best nichterig
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:22 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jouw dag interesseert je niet? Wat gek
tvpquote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hopelijk valt een hunebedkei op je hoofd en ben je weer normaal
ook wel leuk dst jij dit zegt met je rozevla imitatiequote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hopelijk valt een hunebedkei op je hoofd en ben je weer normaal
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ben weer niet goed genoeg voor je?
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja jij bent toch verloren zaak
Hou je bek joh, vieze poephoofdquote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ook wel leuk dst jij dit zegt met je rozevla imitatie
ik zal jou eens iets duideljk makenquote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
haha en ik maak je duidelijk dat ik je nix vroeg XD
Doen we toch al?quote:
pak in mn kontje danquote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:34 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik zal jou eens iets duideljk maken
Die twee kunnen we missen als kiespijnquote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:36 schreef HPLC het volgende:
Het is hier sowieso niks aan zonder McGrath en Haags
?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
te makkelijk dit, moet me nu heel erg beheersen
Jouquote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
waar wil je het over hebben?
Boehoehoequote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:36 schreef HPLC het volgende:
Het is hier sowieso niks aan zonder McGrath en Haags
Jou ook, vond het leuker toen je er niet wasquote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Die twee kunnen we missen als kiespijn
waar ben je nou allemaal mee bezig Hans?...quote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jou ook, vond het leuker toen je er niet was
Jij bent de enige die dat vindt.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jou ook, vond het leuker toen je er niet was
?quote:
Wat je gaat doen van het weekend?quote:
Jij bent wel okéquote:
Het gaat niet zo goed met mij....quote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
waar ben je nou allemaal mee bezig Hans?...
weeniequote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:42 schreef Willoow het volgende:
[..]
Wat je gaat doen van het weekend?
Verstandigquote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dankjewel Willoow.
Maar nee, ik wil je niet in mn broekje.
Drm ben je ook oké.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dankjewel Willoow.
Maar nee, ik wil je niet in mn broekje.
Owh.. wat ga je zo eten dan?quote:
quote:
Hallo, wat weet jij der nou vanquote:
wraps, tomaten, appelazijn, rode ui, zwarte bonen, quinoa, spinazie, guacamolesaus van avacoado, peper, lemon, citroenquote:
Wat oké, of homo lover?quote:
Klinkt goed.. spinaziequote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wraps, tomaten, appelazijn, rode ui, zwarte bonen, quinoa, spinazie, guacamolesaus van avacoado, peper, lemon, citroen
Als dat je droom is, zou ik wat ruimer gaan dromen.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ben ik goed bezig om mijn droom te verwezenlijken?
dus je bent nauw?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:48 schreef Willoow het volgende:
[..]
Als dat je droom is, zou ik wat ruimer gaan dromen.
eng is dat he?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:48 schreef Yiha3 het volgende:
gisteren heeft een getrouwde homo met mij geflirt (getrouwd met een man dus)
vond het eigenlijk niet kunnen omdat hij al getrouwd wasquote:
twijfel is de voorwaarde van zekerheidquote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zal eerlijk zijn, soms twijfel ik daaraan
of ik moet de geschikte man nog tegen komen ;squote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:49 schreef Willoow het volgende:
Bieteltje is zo straight als maar kan
Teasen mag gwn, maar pleasen niet.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:50 schreef Yiha3 het volgende:
[..]
vond het eigenlijk niet kunnen omdat hij al getrouwd was
nu denk ik heel depri ineensquote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:50 schreef zeer het volgende:
[..]
twijfel is de voorwaarde van zekerheid
Neehquote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:51 schreef zeer het volgende:
[..]
of ik moet de geschikte man nog tegen komen ;s
typisch ditquote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:51 schreef Willoow het volgende:
[..]
Teasen mag gwn, maar pleasen niet.
quote:Pepsi Max 1,5L: van ¤1,63* voor ¤0
Arla NATURALS®: van ¤1,49* voor ¤0
Fruity Water 5-pack: van ¤1,50* voor ¤0
Del Monte GOLD Extra Sweet (klein blik): van ¤1,29* voor ¤0
Lassie Zilvervliesrijst + Linzen: van ¤1,69* voor ¤0
Dit slaat niet op mijquote:
weenie lijkt me wel leukquote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
maar ik was niks meer waard voor jou
gay hoorquote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
weenie lijkt me wel leuk
boh, beetje lak aan respect vind ik datquote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:51 schreef Willoow het volgende:
[..]
Teasen mag gwn, maar pleasen niet.
Neehquote:
Wrm?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:53 schreef Yiha3 het volgende:
[..]
boh, beetje lak aan respect vind ik dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |