True, daarom neem ik zo min mogelijk vlogs op in het schuurtje.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:37 schreef Amarantha het volgende:
En op de vlogs lijkt het ook een stuk netter als je gewoon een blanco muur achter je hebt met opnemen. Of in ieder geval niet een muur vol t-shirts.
Volgend jaar zit ik op 200k posts denk ik.quote:
Maar ik ben ook wel actief in bepaalde live topics (tijdens evenementen/shows). Tikt ook wel aan.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Volgend jaar zit ik op 200k posts denk ik.
Maar goed, we zijn Tong niet, dus het valt allemaal erg mee.
Wanneer krijg je een eigen smiley?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Schelden is 1 ding. Er zijn ook zat mensen die dingen slopen omdat ze zichzelf niet in de hand hebben.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:36 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dat probeer ik te doen.
Ga tegenwoordig rustig even een rondje lopen als iets niet lukt, in plaats van dat ik ga lopen schelden, want dat schiet ook niet echt meer op.
Ik al 10 dagen nietquote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Al een week niet gejankt, trots op mezelf
Als je in SC's post telt het toch nietquote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat slopen deed ik dus ook..quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:41 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Schelden is 1 ding. Er zijn ook zat mensen die dingen slopen omdat ze zichzelf niet in de hand hebben.
Kijk, ik praat wel tegen machines zo van: 'Kom op schat, je kunt het, laat ons nou niet in de steek.' en dan loop ik ook even extra langs een paar uur later om dingen te checken, maar er zijn echt veel mensen die boos worden op een apparaat. Schijnt een behoorlijke frustratie te zijn.
wtfquote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:42 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dat slopen deed ik dus ook..
Praat zelf ook wel tegen machines
Ben blij dat ik net een regel weg kon halenquote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
post langer dan drie regels staan sws vol met open deuren aangevuld met teringdomme dingen
Vorm van even tot tien tellen. Ja dat werkt meestal wel.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:42 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
*knip* , dus dan maar ff een blokje lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |