wtftwitter:rugtak twitterde op donderdag 23-06-2016 om 22:19:35Nou Nederlanders, we horen het https://t.co/7aSfg1UFL1 reageer retweet
Ah vandaar. Wel knap dat je precies evenveel gaten hebt geslagen als dat je te kleine t-shirts had.quote:
Zelfbeheersing fysiek gaat goed, gelukkig.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:31 schreef Remqo het volgende:
[..]
Hoe gaat het nu met je zelfbeheersing?
Met muurtjes slopen los je geen problemen op.
Nee, in totaal zitten er 2 grote gaten, en een paar kleine gaatjes omdat ik er een schroevendraaier tegen aangooide of iets anders.quote:
ahahahhahquote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:31 schreef Trollscience het volgende:
wtftwitter:rugtak twitterde op donderdag 23-06-2016 om 22:19:35Nou Nederlanders, we horen het https://t.co/7aSfg1UFL1 reageer retweet
Ik geloof er niks vanquote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:33 schreef Amarantha het volgende:
Vorig jaar nog p.o telefoon kapot gegooid. Maar dat ging echt per ongeluk.
Maar even serieus.. Als je het nou gaat maken.. Is het dan geen motivatie om het heel te houden? Omdat het er dan weer mooi en netjes uit ziet.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:33 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nee, in totaal zitten er 2 grote gaten, en een paar kleine gaatjes omdat ik er een schroevendraaier tegen aangooide of iets anders.
Maar ik behang dan liever gelijk de hele muur met shirts, dan dat ik het "kaal" laat door alleen over een gat een shirt te doen.
Lees even die post van Ama.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Ah vandaar. Wel knap dat je precies evenveel gaten hebt geslagen als dat je te kleine t-shirts had.
Mijn telefoon is een keer uit de schijnbaar elastische broekzak van mijn joggingsbroek geveerd.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:33 schreef Amarantha het volgende:
Vorig jaar nog p.o telefoon kapot gegooid. Maar dat ging echt per ongeluk.
Hij gaat op zichzelf en het daarna doen of zo.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar even serieus.. Als je het nou gaat maken.. Is het dan geen motivatie om het heel te houden? Omdat het er dan weer mooi en netjes uit ziet.
Jaren geleden wel in één expres kapot gegooidquote:
Dan wel!quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar even serieus.. Als je het nou gaat maken.. Is het dan geen motivatie om het heel te houden? Omdat het er dan weer mooi en netjes uit ziet.
De reactie op die post kwam pas na die van mij hoor.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:34 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Lees even die post van Ama.
Er zitten 2 grote gaten en een paar kleine gaatjes in de muur, maar ik behang liever de muur dan volledig met shirtjes, dan dat ik 1 shirtje over een gat hang en de rest "kaal" laat.
Dat is al vooruitgang.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:32 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Zelfbeheersing fysiek gaat goed, gelukkig.
Alleen wil ik af en toe nog wel eens flink schelden.
Maar liever dat ik m`n spullen verrot scheld (of mezelf) dan dat ik iets sloop, toch?
Ik zou er persoonlijk gewoon binnenkort een keer een paar dagen vooruit trekken. Dat is voor jezelf ook vast chiller als je dan daar zit. Minder chaotisch enz.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:35 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dan wel!
Maar, ik ga het pas maken als ik uit huis ga.
Want heb het natuurlijk zelf gesloopt, en als ik uit huis ga dan wil ik het voor mijn moeder wel weer netjes hebben.
Dat probeer ik te doen.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:35 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat is al vooruitgang.
Maar wel even tot 10 tellen en de rust voor jezelf proberen te bewaren.
Ja maar kost ook geld en hij wil eerst uit huis en het daarna pas doen.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zou er persoonlijk gewoon binnenkort een keer een paar dagen vooruit trekken. Dat is voor jezelf ook vast chiller als je dan daar zit. Minder chaotisch enz.
Zit wel wat in, klinkt stom, maar ik zit nu al 3 jaar met die gaten, en die zijn nu pas een paar maanden bedekt, vind het wel prima zo.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zou er persoonlijk gewoon binnenkort een keer een paar dagen vooruit trekken. Dat is voor jezelf ook vast chiller als je dan daar zit. Minder chaotisch enz.
True, daarom neem ik zo min mogelijk vlogs op in het schuurtje.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:37 schreef Amarantha het volgende:
En op de vlogs lijkt het ook een stuk netter als je gewoon een blanco muur achter je hebt met opnemen. Of in ieder geval niet een muur vol t-shirts.
Volgend jaar zit ik op 200k posts denk ik.quote:
Maar ik ben ook wel actief in bepaalde live topics (tijdens evenementen/shows). Tikt ook wel aan.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Volgend jaar zit ik op 200k posts denk ik.
Maar goed, we zijn Tong niet, dus het valt allemaal erg mee.
Wanneer krijg je een eigen smiley?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Schelden is 1 ding. Er zijn ook zat mensen die dingen slopen omdat ze zichzelf niet in de hand hebben.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:36 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dat probeer ik te doen.
Ga tegenwoordig rustig even een rondje lopen als iets niet lukt, in plaats van dat ik ga lopen schelden, want dat schiet ook niet echt meer op.
Ik al 10 dagen nietquote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Al een week niet gejankt, trots op mezelf
Als je in SC's post telt het toch nietquote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat slopen deed ik dus ook..quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:41 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Schelden is 1 ding. Er zijn ook zat mensen die dingen slopen omdat ze zichzelf niet in de hand hebben.
Kijk, ik praat wel tegen machines zo van: 'Kom op schat, je kunt het, laat ons nou niet in de steek.' en dan loop ik ook even extra langs een paar uur later om dingen te checken, maar er zijn echt veel mensen die boos worden op een apparaat. Schijnt een behoorlijke frustratie te zijn.
wtfquote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:42 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dat slopen deed ik dus ook..
Praat zelf ook wel tegen machines
Ben blij dat ik net een regel weg kon halenquote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
post langer dan drie regels staan sws vol met open deuren aangevuld met teringdomme dingen
Vorm van even tot tien tellen. Ja dat werkt meestal wel.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:42 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
*knip* , dus dan maar ff een blokje lopen.
donderop joh !quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Onze meningen bevallen Dima niet dus zoekt hij maar steun in R&P
R&P / Onenigheid met ouders
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Praat normaal tegen Frass of ik hoek je.
society made me do it ;squote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:19 schreef Trollscience het volgende:
[..]
zoiets zeg je toch niet over een ander Mens??!! wat de fak man
je bent niet echt bekwaam in het toepassen van witregelsquote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:59 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
je bent niet echt bekwaam in het toepassen van witregels
houdt het maar bij volzinnen jij
Wij zeiden juist dat hij moest gaan.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:59 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ga gewoon met je zus lan, wat is dit voor tatta beredenering.
Valt me op tijdje laatste 2 jaar veel mondser geworden bent, van een basic paardenmeisje naar een doos met mening.quote:
mis jij paardenmeisje chai ook zo?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:01 schreef Montelly het volgende:
[..]
Valt me op tijdje laatste 2 jaar veel mondser geworden bent, van een basic paardenmeisje naar een doos met mening.
Een heel verschilt uit de tijd van Vas, WD, Juminelle...
Ja klopt. Issues hè.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:01 schreef Montelly het volgende:
[..]
Valt me op tijdje laatste 2 jaar veel mondser geworden bent, van een basic paardenmeisje naar een doos met mening.
Een heel verschil uit de tijd van Vas, WD, Juminelle...
Wat groeien ze snel op, he?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:01 schreef Montelly het volgende:
[..]
Een heel verschilt uit de tijd van Vas, WD, Juminelle...
Nee, heb liever Chai zoals ze nu is, lekker pittig.quote:
wel grappig dat je steeds de drang hebt om boven Chai te gaan staan, waarom is dat? heb je het idee dat je eigenlijk onder d'r staat?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:02 schreef Montelly het volgende:
[..]
Nee, heb liever Chai zoals ze nu is, lekker pittig.
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:03 schreef zeer het volgende:
[..]
wel grappig dat je steeds de drang hebt om boven Chai te gaan staan, waarom is dat? heb je het idee dat je eigenlijk onder d'r staat?
Vraag me af of hier bepaalde fantasieën aan gerelateerd zijn.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:02 schreef Montelly het volgende:
[..]
Nee, heb liever Chai zoals ze nu is, lekker pittig.
Ik vind het grappig dat jij een drang hebt om telkens voor haar op te moeten nemen.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:03 schreef zeer het volgende:
[..]
wel grappig dat je steeds de drang hebt om boven Chai te gaan staan, waarom is dat? heb je het idee dat je eigenlijk onder d'r staat?
heul nietquote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:05 schreef zeer het volgende:
[..]
in het echt is ze super gemeen anders ;s
ik heb de hotsies voor d'rquote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:06 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik vind het grappig dat jij een drang hebt om telkens voor haar op te moeten nemen.
stoor me gwn gruwelijk aan jequote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Jawel, waarom zou je het anders zo hard ontkennen telkens? Gwn een kastchailover ben je.
Dat kijk ik nietquote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
echt een kutshow die everybody loves raymond
Die stem.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
echt een kutshow die everybody loves raymond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |