donderop joh !quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Onze meningen bevallen Dima niet dus zoekt hij maar steun in R&P
R&P / Onenigheid met ouders
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Praat normaal tegen Frass of ik hoek je.
society made me do it ;squote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:19 schreef Trollscience het volgende:
[..]
zoiets zeg je toch niet over een ander Mens??!! wat de fak man
je bent niet echt bekwaam in het toepassen van witregelsquote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:59 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
je bent niet echt bekwaam in het toepassen van witregels
houdt het maar bij volzinnen jij
Wij zeiden juist dat hij moest gaan.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:59 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ga gewoon met je zus lan, wat is dit voor tatta beredenering.
Valt me op tijdje laatste 2 jaar veel mondser geworden bent, van een basic paardenmeisje naar een doos met mening.quote:
mis jij paardenmeisje chai ook zo?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:01 schreef Montelly het volgende:
[..]
Valt me op tijdje laatste 2 jaar veel mondser geworden bent, van een basic paardenmeisje naar een doos met mening.
Een heel verschilt uit de tijd van Vas, WD, Juminelle...
Ja klopt. Issues hè.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:01 schreef Montelly het volgende:
[..]
Valt me op tijdje laatste 2 jaar veel mondser geworden bent, van een basic paardenmeisje naar een doos met mening.
Een heel verschil uit de tijd van Vas, WD, Juminelle...
Wat groeien ze snel op, he?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:01 schreef Montelly het volgende:
[..]
Een heel verschilt uit de tijd van Vas, WD, Juminelle...
Nee, heb liever Chai zoals ze nu is, lekker pittig.quote:
wel grappig dat je steeds de drang hebt om boven Chai te gaan staan, waarom is dat? heb je het idee dat je eigenlijk onder d'r staat?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:02 schreef Montelly het volgende:
[..]
Nee, heb liever Chai zoals ze nu is, lekker pittig.
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:03 schreef zeer het volgende:
[..]
wel grappig dat je steeds de drang hebt om boven Chai te gaan staan, waarom is dat? heb je het idee dat je eigenlijk onder d'r staat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |