wtftwitter:rugtak twitterde op donderdag 23-06-2016 om 22:19:35Nou Nederlanders, we horen het https://t.co/7aSfg1UFL1 reageer retweet
Ah vandaar. Wel knap dat je precies evenveel gaten hebt geslagen als dat je te kleine t-shirts had.quote:
Zelfbeheersing fysiek gaat goed, gelukkig.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:31 schreef Remqo het volgende:
[..]
Hoe gaat het nu met je zelfbeheersing?
Met muurtjes slopen los je geen problemen op.
Nee, in totaal zitten er 2 grote gaten, en een paar kleine gaatjes omdat ik er een schroevendraaier tegen aangooide of iets anders.quote:
ahahahhahquote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:31 schreef Trollscience het volgende:
wtftwitter:rugtak twitterde op donderdag 23-06-2016 om 22:19:35Nou Nederlanders, we horen het https://t.co/7aSfg1UFL1 reageer retweet
Ik geloof er niks vanquote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:33 schreef Amarantha het volgende:
Vorig jaar nog p.o telefoon kapot gegooid. Maar dat ging echt per ongeluk.
Maar even serieus.. Als je het nou gaat maken.. Is het dan geen motivatie om het heel te houden? Omdat het er dan weer mooi en netjes uit ziet.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:33 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nee, in totaal zitten er 2 grote gaten, en een paar kleine gaatjes omdat ik er een schroevendraaier tegen aangooide of iets anders.
Maar ik behang dan liever gelijk de hele muur met shirts, dan dat ik het "kaal" laat door alleen over een gat een shirt te doen.
Lees even die post van Ama.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Ah vandaar. Wel knap dat je precies evenveel gaten hebt geslagen als dat je te kleine t-shirts had.
Mijn telefoon is een keer uit de schijnbaar elastische broekzak van mijn joggingsbroek geveerd.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:33 schreef Amarantha het volgende:
Vorig jaar nog p.o telefoon kapot gegooid. Maar dat ging echt per ongeluk.
Hij gaat op zichzelf en het daarna doen of zo.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar even serieus.. Als je het nou gaat maken.. Is het dan geen motivatie om het heel te houden? Omdat het er dan weer mooi en netjes uit ziet.
Jaren geleden wel in één expres kapot gegooidquote:
Dan wel!quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar even serieus.. Als je het nou gaat maken.. Is het dan geen motivatie om het heel te houden? Omdat het er dan weer mooi en netjes uit ziet.
De reactie op die post kwam pas na die van mij hoor.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:34 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Lees even die post van Ama.
Er zitten 2 grote gaten en een paar kleine gaatjes in de muur, maar ik behang liever de muur dan volledig met shirtjes, dan dat ik 1 shirtje over een gat hang en de rest "kaal" laat.
Dat is al vooruitgang.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:32 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Zelfbeheersing fysiek gaat goed, gelukkig.
Alleen wil ik af en toe nog wel eens flink schelden.
Maar liever dat ik m`n spullen verrot scheld (of mezelf) dan dat ik iets sloop, toch?
Ik zou er persoonlijk gewoon binnenkort een keer een paar dagen vooruit trekken. Dat is voor jezelf ook vast chiller als je dan daar zit. Minder chaotisch enz.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:35 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dan wel!
Maar, ik ga het pas maken als ik uit huis ga.
Want heb het natuurlijk zelf gesloopt, en als ik uit huis ga dan wil ik het voor mijn moeder wel weer netjes hebben.
Dat probeer ik te doen.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:35 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat is al vooruitgang.
Maar wel even tot 10 tellen en de rust voor jezelf proberen te bewaren.
Ja maar kost ook geld en hij wil eerst uit huis en het daarna pas doen.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zou er persoonlijk gewoon binnenkort een keer een paar dagen vooruit trekken. Dat is voor jezelf ook vast chiller als je dan daar zit. Minder chaotisch enz.
Zit wel wat in, klinkt stom, maar ik zit nu al 3 jaar met die gaten, en die zijn nu pas een paar maanden bedekt, vind het wel prima zo.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zou er persoonlijk gewoon binnenkort een keer een paar dagen vooruit trekken. Dat is voor jezelf ook vast chiller als je dan daar zit. Minder chaotisch enz.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |