Ik heb geen idee.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
En mensen die na elke zinnetje een witregel toevoegen![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:16 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik ga sws doorzetten hoor
ik ga denk gewoon paar uurtjes voor vertrek ff naar buiten en dan paar uurtje buiten ronddwalen
nee, dat doe je nietquote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:16 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik ga sws doorzetten hoor
ik ga denk gewoon paar uurtjes voor vertrek ff naar buiten en dan paar uurtje buiten ronddwalen
Hele relatie met je familie incl je zus naar klotenquote:
Dan komen ze er dan pas achter dat je echt niet meegaat.quote:
braddie heeft zo'n 8 jaar achterstandquote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is in het vorige topic uitgebreid besproken.....
Zo typte ik een paar jaar geleden serieusquote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:16 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik heb geen idee.
Waar jij over praat.
Makker!
Dat leest ook gewoon lekkerder.
dat vind ik.
Maar vele users met mij ook.
En als het je niet bevalt.
Dan log je maar uit.
dat geldt ook voor meerdere users hier.
Een fijne dag nog
brbquote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha hugecooll heeft je uitgelokt tot crewbash, nu gaat hij lekker een ban aanvragen.
Dat zegt alweer genoegquote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is in het vorige topic uitgebreid besproken.....
nee ik ben al maanden duidelijk geweest dat ik absoluut niet mee gaquote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan komen ze er dan pas achter dat je echt niet meegaat.Dat is veel te laat, dat kan je niet maken.
zoiets zeg je toch niet over een ander Mens??!! wat de fak manquote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:19 schreef zeer het volgende:
[..]
braddie heeft zo'n 8 jaar achterstand
Dat is de hele reden dat er over Tong is gepraat.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:19 schreef zeer het volgende:
[..]
braddie heeft zo'n 8 jaar achterstand
Ik ken er nog zo'n één, hij post hier onder 2NutZ hahaquote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:19 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Zo typte ik een paar jaar geleden serieus(Leerde pas op m`n 19e een beetje fatsoenlijk Nederlands typen
Inclusief dus leestekens en dergelijk, die ik nu ook nog verneuk soms)
en toen had ik absoluut geen idee van leestekens en dergelijk dus dan krijg je dit idee wat natuurlijk verschrikkelijk slecht lezen is dus ja haha hey dan is het net alsof je geen adempauzes hebt hey grgr
Volgens mij heb je niet zo veel te vertellen en ga je gewoon mee.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:19 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nee ik ben al maanden duidelijk geweest dat ik absoluut niet mee ga
en toch mn moeder gister alles inpakken voor mij ondanks dat ik zeg dat ik sws niet mee ga...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |