dus je woont nog bij je ouders?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:19 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nee ik ben al maanden duidelijk geweest dat ik absoluut niet mee ga
en toch mn moeder gister alles inpakken voor mij ondanks dat ik zeg dat ik sws niet mee ga...
Je kan ook gewoon even teruglezen voor een beetje context, maar jij ziet een aanleiding voor tongbash en duikt er bovenop.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:19 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dat zegt alweer genoegIk ben er echt altijd te laat bij
Hey Amaquote:
Altijd op dezelfde passieve manier zeker.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:19 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
en toch mn moeder gister alles inpakken voor mij ondanks dat ik zeg dat ik sws niet mee ga...
Hoi Bradsterquote:
ja wat kan ik meer doen dan nee zeggen?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:22 schreef Chai het volgende:
Altijd op dezelfde passieve manier zeker.
Ja prima.quote:
Zolang je hier maar wegblijft, zoek maar een andere muur uitquote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:23 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja wat kan ik meer doen dan nee zeggen?
moet ik een gat in de muur in de slaan
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:23 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ja prima.
weer hard op werk aanwezig geweest.
Waarom wil je eigenlijk niet?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:19 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, maar denk dat je wel een shitstorm over je heen had gekregen van je ouders als ze het idee hadden dat je srs wasquote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:23 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Heb je geen shirts meer op voorraadquote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:23 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Zolang je hier maar wegblijft, zoek maar een andere muur uit
Heeft je moeder er nooit wat van gezegd eigenlijk? Ik had dat echt niet moeten flikken bij mijn ouders thuis, gaten in de muren slaan.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:23 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Zolang je hier maar wegblijft, zoek maar een andere muur uit
Jawel, maar ik vind het zonde om de rest te gebruiken als wanddecoratiequote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb je geen shirts meer op voorraad
uit huis gaan, of mee gaanquote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:23 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Degenen die je niet meer past liggen nu ook nutteloos te zijn, dus kunnen ze net zo goed als wanddecoratie dienen.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:25 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Jawel, maar ik vind het zonde om de rest te gebruiken als wanddecoratie
Ja, die was er logischerwijs niet blij mee, maar die had zoiets van, jij hebt voor die gipsplaten en dergelijke spullen voor het schuurtje betaald.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heeft je moeder er nooit wat van gezegd eigenlijk? Ik had dat echt niet moeten flikken bij mijn ouders thuis, gaten in de muren slaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |