Dit jaquote:
Die is lekker. Die kies ik altijd in de super.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:59 schreef Trollscience het volgende:
[..]
oh ben niet bekend met merken
ken alleen het merk Slurp! ofzoiets
Dit ziet echt tokkieachtig uitquote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:02 schreef Trollscience het volgende:
[ afbeelding ]
en dan de rosé of de witte
Alleen te koop in de bijlmer.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit ziet echt tokkieachtig uit
goedkoop != tokkiequote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit ziet echt tokkieachtig uit
Tokkies drinken vaak de huismerk AH wijn, of goedkoop Export/Schultenbrau bierquote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:02 schreef Trollscience het volgende:
[..]
goedkoop != tokkie
en alsof tokkies wijn drinken
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:02 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Alleen te koop in de bijlmer.
Dat doen ze wel degelijkquote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:02 schreef Trollscience het volgende:
[..]
goedkoop != tokkie
en alsof tokkies wijn drinken
kan je die uitspraak onderbouwen?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:41 schreef Mister-Bradge het volgende:
Maar oh oh oh wat is Tong zielig nu zeg, alleen maar kut topics openen, moderators beledigen, users beledigen, op alles en iedereen zeiken, maar hij komt er mee weg, want hij is ziek, als iemand anders dat had geflikt mocht diegene een dagje of langer op vakantie.
Gisteren nog een halve liter Pitt gehad, was de eerste keer dat ik het dronk en het was nog lekker ook. Dp zou trots op mij zijn.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:01 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dit jaAlthans, in grote mate
Een wijntje of biertje gaat er best in. Maar de laatste keer was alweer in November
ziet er wel best wel tokkie uitquote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:02 schreef Trollscience het volgende:
[ afbeelding ]
en dan de rosé of de witte
Alleen omdat ik een grap maak dit niet is aangekomen bij jou ga JIJ nu zo doen?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Alleen omdat jij geen alcohol drinkt ga je nu zo doen? Denk niet dat frikandelbroodjes vreten zoveel beter is.
je staat erg dichtbij de subcultuur in kwestie?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:03 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Tokkies drinken vaak de huismerk AH wijn, of goedkoop Export/Schultenbrau bier
dit dus, en vrouwen drinken geen wijn maar breezer of andere zooiquote:
Ik sta er midden in helaasquote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:04 schreef Trollscience het volgende:
[..]
je staat erg dichtbij de subcultuur in kwestie?
[..]
en dit dus, en vrouwen drinken geen wijn maar breezer of andere zooi
Sorry kan echt niet lachen om jouw soort humor, dus vind dat erg lastig te onderscheiden van je normale posts.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:04 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Alleen omdat ik een grap maak dit niet is aangekomen bij jou ga JIJ nu zo doen?
kek.
AH heeft die ook gewoon hoor.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:05 schreef HPLC het volgende:
Echte tokkies drinken die wijnpakken van de Aldi natuurlijk
Oh dat is zo nasty.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:05 schreef HPLC het volgende:
Ja maar 'AH' dus duur.quote:
goedkope rum met river colaquote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:05 schreef Amarantha het volgende:
Serieus ik heb tokkies nooit wat anders zien drinken dan goedkoop bier.
Probeer het zo te regelen dat hij een kogel voor jou vangtquote:
in nederland ookquote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:06 schreef Amarantha het volgende:
In Amerika heb je toch paar liter pakken wijn?
Doe ik.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Probeer het zo te regelen dat hij een kogel voor jou vangt
Ja sowieso een fles cola van de Aldi of Lidl staat ook standaard op tafel, naast de asbak en pakjes shag.quote:
vriend van me had 5 van die dingen bij zich op Dourquote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:05 schreef HPLC het volgende:
Freeway colaquote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja sowieso de fles cola van de Aldi of Lidl staat ook standaard op tafel, naast de asbak en pakjes shag.
Veel meer dan een paar zelfs.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:06 schreef Amarantha het volgende:
In Amerika heb je toch paar liter pakken wijn?
In elk geval voor die van frassquote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Doe ik.Mijn veiligheid gaat altijd voorop hè.
ja diequote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:07 schreef Trollscience het volgende:
[..]
vriend van me had 5 van die dingen bij zich op Dour
[ afbeelding ]
deze toch
wel zware "tobacco farm" hequote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja sowieso een fles cola van de Aldi of Lidl staat ook standaard op tafel, naast de asbak en pakjes shag.
Vieze smaak en daar krijg je gegarandeerd koppijn van.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:07 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nooit gehad eigenlijk... Is dat wateriger ofzo?
hahahaha nicequote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:07 schreef Trollscience het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
deze toch
Drink liever dat dan koffie met 4 klontjes suiker. Maar allebei niet vrijwillig idd.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:07 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
ja dieDat ga je toch niet vrijwillig drinken?
jawel hoorquote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:07 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
ja dieDat ga je toch niet vrijwillig drinken?
Dat drink ik dan ook al niet meer.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Drink liever dat dan koffie met 4 klontjes suiker. Maar allebei niet vrijwillig idd.
Doelde meer op zoiets:quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:07 schreef Trollscience het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
deze toch
www.tokkies.nl/huiswijninpakquote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:09 schreef HPLC het volgende:
[..]
Doelde meer op zoiets:
[ afbeelding ]
ik las 'lebensraum'quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:09 schreef HPLC het volgende:
[..]
Doelde meer op zoiets:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |