Slurpquote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:59 schreef Trollscience het volgende:
[..]
oh ben niet bekend met merken
ken alleen het merk Slurp! ofzoiets
Slurpquote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:59 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Oké, pas je wel op voor donkere jongens met AK47?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ga met de trein maar toch bedankt
Frass beschermt mij.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oké, pas je wel op voor donkere jongens met AK47?
Dit jaquote:
Die is lekker. Die kies ik altijd in de super.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:59 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dit ziet echt tokkieachtig uitquote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:02 schreef Trollscience het volgende:
[ afbeelding ]
en dan de rosé of de witte
Alleen te koop in de bijlmer.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit ziet echt tokkieachtig uit
goedkoop != tokkiequote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit ziet echt tokkieachtig uit
Tokkies drinken vaak de huismerk AH wijn, of goedkoop Export/Schultenbrau bierquote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:02 schreef Trollscience het volgende:
[..]
goedkoop != tokkie
en alsof tokkies wijn drinken
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:02 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Alleen te koop in de bijlmer.
Dat doen ze wel degelijkquote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:02 schreef Trollscience het volgende:
[..]
goedkoop != tokkie
en alsof tokkies wijn drinken
kan je die uitspraak onderbouwen?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:41 schreef Mister-Bradge het volgende:
Maar oh oh oh wat is Tong zielig nu zeg, alleen maar kut topics openen, moderators beledigen, users beledigen, op alles en iedereen zeiken, maar hij komt er mee weg, want hij is ziek, als iemand anders dat had geflikt mocht diegene een dagje of langer op vakantie.
Gisteren nog een halve liter Pitt gehad, was de eerste keer dat ik het dronk en het was nog lekker ook. Dp zou trots op mij zijn.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:01 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dit jaAlthans, in grote mate
Een wijntje of biertje gaat er best in. Maar de laatste keer was alweer in November
ziet er wel best wel tokkie uitquote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:02 schreef Trollscience het volgende:
[ afbeelding ]
en dan de rosé of de witte
Alleen omdat ik een grap maak dit niet is aangekomen bij jou ga JIJ nu zo doen?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Alleen omdat jij geen alcohol drinkt ga je nu zo doen? Denk niet dat frikandelbroodjes vreten zoveel beter is.
je staat erg dichtbij de subcultuur in kwestie?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:03 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Tokkies drinken vaak de huismerk AH wijn, of goedkoop Export/Schultenbrau bier
dit dus, en vrouwen drinken geen wijn maar breezer of andere zooiquote:
Ik sta er midden in helaasquote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:04 schreef Trollscience het volgende:
[..]
je staat erg dichtbij de subcultuur in kwestie?
[..]
en dit dus, en vrouwen drinken geen wijn maar breezer of andere zooi
Sorry kan echt niet lachen om jouw soort humor, dus vind dat erg lastig te onderscheiden van je normale posts.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:04 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Alleen omdat ik een grap maak dit niet is aangekomen bij jou ga JIJ nu zo doen?
kek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |