Die gaven wij vroeger aan ons konijn.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:35 schreef BaardaapAd het volgende:
Ik zit op Weetabix te knagen; zag toevallig van de week op de BBC hoe dat gemaakt wordt (nadat ze lieten zien hoe cornflakes gemaakt worden - ik ben gek op dat soort onderwerpen) en verdomd, gisteren bij de Appie zag ik een afgeprijsde doos Weetabix staan.
Als je trouwens een zacht schuursponsje nodig hebt lijkt dit spul me ook zeer geschikt.
[ afbeelding ]
Rook jij zo vroeg al sigaren?quote:Op donderdag 4 augustus 2016 08:02 schreef Iwanius het volgende:
Morgen!
[ afbeelding ]
Beetje frisjes op het terras,dus muts en "Ajax"omdat mijn cluppie gewonnen heeft en dat moet je dus delen met
'Rotterdam'![]()
Ik mis het vlees nog geloof ik?quote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:52 schreef emmyemmy het volgende:
Bief, wortel, ui, tijm, laurier, bier en bouillon staan nu te stoven op het vuur.
Straks champignons bakken met wat peterselie en dat met de stoof mixen en dat wordt een lekkere pie
Aan welke plant groeit bief precies?quote:Op donderdag 4 augustus 2016 17:26 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik mis het vlees nog geloof ik?
Ik vind bief wel vlees eigenlijkquote:Op donderdag 4 augustus 2016 17:26 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik mis het vlees nog geloof ik?
quote:Op donderdag 4 augustus 2016 18:56 schreef SnoepTomaatje het volgende:
[..]
Mijn avondeten zag er precies zo uit!
Mmmm... Sambal goreng.. Heb ik ook gehad. Maar dan aardappelen/lever met rijst.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 19:54 schreef RobinOok het volgende:
Varkensvlees met tomaat, sambal goreng boontjes en rijst.
Van Beb. Ik hou niet van Beb, maar het is wel altijd lekker.
Wow!quote:Op donderdag 4 augustus 2016 19:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Saray Leeuwarden
Heerlijke zeebaars en vlees met kaas in bladerdeeg[ link | afbeelding ]
Valt wel mee hoor voor 2 psquote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Op terras. Calorieën bom
[ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Op terras. Calorieën bom
[ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 augustus 2016 19:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Saray Leeuwarden
Ik word van dit soort formaten op je bord en op tafel altijd erg blij van. Beetje citroen sprenkelen en fileren die vis..en genieten uiteraard.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 19:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Saray Leeuwarden
Heerlijke zeebaars en vlees met kaas in bladerdeeg
Wat een enorm dingquote:Op donderdag 4 augustus 2016 19:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Saray Leeuwarden
oh dat ijsjequote:Op vrijdag 5 augustus 2016 02:54 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ik word van dit soort formaten op je bord en op tafel altijd erg blij van. Beetje citroen sprenkelen en fileren die vis..en genieten uiteraard.
Donderdag::
Na het Marokkaans debacle voor de lunch maar los gegaan voor het avondeten bij Tai Wu met deze keuze aan de voor mij welbekende gerechtjes.
[ afbeelding ]
Aansluitend een toetje bij Venezia met smaken die ik al eerder nam.
[ afbeelding ]
pistache,meloen en limoncello? smaak.
Lang niet meer bij mijn oude vriend geweestquote:Op donderdag 4 augustus 2016 19:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Saray Leeuwarden
Doen dan!quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 16:44 schreef DarkerThanBlack het volgende:
[..]
Lang niet meer bij mijn oude vriend geweest
quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 18:00 schreef uniekhoorn het volgende:
Onberkt sushi zonder de sushi want da's niet lekker
quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 18:08 schreef HeIsMagicYouKnow het volgende:
3 borden rijst met kalfsragout en een litertje water.
Hmm dat klinkt echt geweldig!quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 19:08 schreef vinnypassy het volgende:
Maïswrap met guacamole, gebakken spek, cherrytomaatjes en cajunkip. Mjam.
Ga je de hele straat trakteren op koffie?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 08:38 schreef MadMaster het volgende:
Om 11 uur staat er een mobiele barista in de straat...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is SOI3 uit de gratie?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:13 schreef Iwanius het volgende:
bij een favoriete Thai in de Maastad.
Daar kwam het wel op neer, was het cadeau van mijn eega...quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Ga je de hele straat trakteren op koffie?
Lekker!!!!!quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Vandaag en gisteren ontbijtbuffet:
Koffie met chocobroodje
Mueslibrood met boter
Warm afgebakken kaiserbroodje in stukken gesneden met kaas, rosbief, brie, kipfilet
Sneetje verse boterham met rosbief en gekookt ei
Getoast brood met gebakken champignons en tomaat met kaas
Sukerbole boter
Meergranen pistoletje, 1 kant belegd met achterham en rauwkost, andere kant belegd met smeerworst en komkommer
Beker melk en fruit
Ow en 2 glaasjes prossecco
Dus nu nog niet echt veel honger, beetje bloemkool en gebakken aardappelen en stukje kipfilet
Owwwquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:10 schreef vinnypassy het volgende:
Cajunburger (gewoon half om half met cajunkruiden) op zelfgemaakt briochebroodje met zelfgemaakte chipotle-cocktailsaus. En wat frietjes.
[ afbeelding ]
Ziet er fantastisch uitquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:10 schreef vinnypassy het volgende:
Cajunburger (gewoon half om half met cajunkruiden) op zelfgemaakt briochebroodje met zelfgemaakte chipotle-cocktailsaus. En wat frietjes.
[ afbeelding ]
De volgende keer dat je wilt doen alsof je iets 2 keer uitvraagt wel ff roeren of prakken door het eten.. de garnering zit op beide foto's op precies de zelfde plekquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:43 schreef Iwanius het volgende:
Avondeten:
[ afbeelding ]
Wederom dit overheerlijk gamba-zalm gerechtje i.c.m. een frisje.
[ afbeelding ]
En nog maar een portie.
[ afbeelding ]
En de overheerlijke huiselijke boeuf bourguignon.
[ afbeelding ]
En nog maar een keer extra uitgevraagd..
[ afbeelding ]
Aansluitend tijd voor acclimatiseren in de avond bij mijn lievelingsclub met deze
welbekende home made witte rum shakes.
Bij welke tent was dit Iwanius? Ziet er goed uitquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 02:56 schreef Iwanius het volgende:
Vrijdag:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Na het FG geweld gewoon weer lekker smikkelen bij de Surinamer op de west-kruiskade met de welbekende
moksi-meti als avondhap i.c.m.een gele Fernandez. Kortom een eerder genomen combo!
Mooie fles uit je geboortejaar.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:09 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Dailuaine, whisky uit een prima jaar...
Heb je die gehad.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:09 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, die heb ik al een jaar of 14 in mijn bezit en elke verjaardag neem ik er een glaasje uit...quote:
Goed merk!quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:09 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Goed merk, wat bedoel je?quote:Op zondag 7 augustus 2016 19:29 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Goed merk!
Wel wat prijzig, maar het is het geld waard.
Dailuaine.quote:Op zondag 7 augustus 2016 19:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Goed merk, wat bedoel je?
Als je nog een fles hebt staan, neem ik 'm graag over...
Ah, OK.quote:Op zondag 7 augustus 2016 20:30 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dailuaine.
Had laatst eentje van ¤60.
Ik hoef niet te doen alsof ik iets meerdere keren uitvraagt. Het is gewoon zo.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:57 schreef defokkingfoker het volgende:
De volgende keer dat je wilt doen alsof je iets 2 keer uitvraagt wel ff roeren of prakken door het eten.. de garnering zit op beide foto's op precies de zelfde plek![]()
Madam Jeannette.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:29 schreef Konev het volgende:
Bij welke tent was dit Iwanius? Ziet er goed uit
Leuk voor je vriendin om dit terug te lezenquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:48 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ik hoef niet te doen alsof ik iets meerdere keren uitvraagt. Het is gewoon zo.
[..]
Madam Jeannette.
Zondag:
Lunch (thuis)
[ afbeelding ]
‘Miep’ ging deze 700 gram ‘tomahawk’ bereiden. De flessen drank waren al geopend!
[ afbeelding ]
Iets zegt mij aangebrand…maar goed,ik zou mij afzijdig houden en mij alleen maar bezigen met het
drinken.(champie & wijn)
[ afbeelding ]
Filtertje overheen gedaan om het iets meer kleur te geven. Smaak en bereiding? Wat smaakt de
champagne en rode wijn lekker. hé..
[ afbeelding ]
‘Miep’vind het allemaal best goed wat ze heeft gedaan. Ik moest hierna snel naar de openingswedstrijd van
het nieuwe voetbalseizoen en wel Sparta vs Ajax en zei alleen dat ik haast had en daarom niet alles op kon eten![]()
Later
Na de gewonnen wedstrijd van ons aller Ajax uiteraard even de middagschade op eetgebied
inhalen.
Avondeten:
[ afbeelding ]
Thais Chang biertje om te beginnen i.c.m. de Cassave chips.
[ afbeelding ]
Voorgerechtje dat “bwah”was. Maar goed,hoofdgerecht is er nog. Heeeerlijk!
[ afbeelding ]
Yup,daar issie weer de ossenhaas met pepers en basilicum en witte rijst.
Daarna toetjes tijd en wel:
[ afbeelding ]
2! Fruitsorbets bij Venezia!
Weer thuis en acclimatiseren!
[ afbeelding ]
Heerlijk zo uit het raam rokend deze Cohiba Esplendidos!
T is toch ook zonde van die tomahawkquote:Op maandag 8 augustus 2016 01:07 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Leuk voor je vriendin om dit terug te lezen
Spinazie rauw of kort geblancheerd als salade?quote:Op maandag 8 augustus 2016 12:00 schreef minilot het volgende:
Oh, en van afgelopen zaterdag nog twee vlugge, lelijke telefoonfoto's. Maar lekker dat het was!
Zelfgebakken spelt/semolinapuntjes (van desem) + jonge spinazie + een verrukkelijke groene kipcurry uit dit geweldige boek: http://www.aziatische-ing(...)oek-kumar-mahadevan/
[ afbeelding ]
..maakten samen het meest awesome broodje dat ik in lange tijd gegeten heb.![]()
[ afbeelding ]
Daar zou ik nu als lunch wel zin in hebben in zo'n broodjequote:Op maandag 8 augustus 2016 12:00 schreef minilot het volgende:
Oh, en van afgelopen zaterdag nog twee vlugge, lelijke telefoonfoto's. Maar lekker dat het was!
Zelfgebakken spelt/semolinapuntjes (van desem) + jonge spinazie + een verrukkelijke groene kipcurry uit dit geweldige boek: http://www.aziatische-ing(...)oek-kumar-mahadevan/
[ afbeelding ]
..maakten samen het meest awesome broodje dat ik in lange tijd gegeten heb.![]()
[ afbeelding ]
Klinkt goed! Curry koud of warm?quote:Op maandag 8 augustus 2016 12:00 schreef minilot het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heerlijk!quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:18 schreef uniekhoorn het volgende:
Nu een blokje chocolade geschaaft in vla met verse passiefruit en aardbeien. toefje slagroom
Die geeft geen zier om forums of een site als FOK! ondanks haar leeftijd waar je het wel zou verwachten. Daarbij is dit een persoonlijke ervaring die netjes verwoord is.quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:07 schreef mascara-klodder het volgende:
Leuk voor je vriendin om dit terug te lezen
Helemaal met je eens. Maar goed,daarom had ik ook haast..quote:Op maandag 8 augustus 2016 08:45 schreef Gripper het volgende:
T is toch ook zonde van die tomahawk
Helemaal krom getrokken en uitgedroogd.
Zoiets kan eigenlijk alleen maar worden gegrild (boven houtskool) en niet in een pakje croma.
quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:50 schreef Iwanius het volgende:
Je vergeet een goede marinade erbij. Maar goed zoals ik al eerder zei: Ik hield mij er bewust van afzijdig want 'Miep' wilde dit gisteren gewoon bereiden zonder mijn tussenkomst. Nou...heb mij prima vermaakt met vnl.de drank en twee hapjes van het vlees alvorens ik naar het voetbal moest.
Maandag:
Lunch:
[knip]]
Tis maandag dus lekker onconventioneel een saoto soepje met rijst.
Hierna acclimatiseren.
Vind het idd ook wel meevallenquote:Op maandag 8 augustus 2016 11:52 schreef RobinOok het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind het er okay genoeg uitzien om op te eten hoor. Ik weet niet hoe verbrand de boter was, want dat kan wel veel verpesten, maar zo erg ziet het er allemaal niet uit.
Jammer dat het eitje niet zacht is.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 10:32 schreef Iwanius het volgende:
Dinsdag:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Altijd fijn om wederom deze aloude combo in de ochtend te bestellen
en te nuttigen.Het is vandaag misschien wel de laatste, echt ,zonnige dag
als je het KNMI moet geloven.
Haha, wat een uitslover, mooi man!quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 15:37 schreef Bienelientjee het volgende:
Brood en een (door schoonvaders) zelfgemaakte blauwe kaas/courgette soep (met zelf gekweekte courgettes uit de tuin!)
Je moet de tuin eens zien hier in Engelandquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 15:40 schreef HeIsMagicYouKnow het volgende:
[..]
Haha, wat een uitslover, mooi man!
Gaaf!!quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 15:53 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Je moet de tuin eens zien hier in EngelandKan gewoon de achtertuin inlopen en een ui uit de grond trekken en gelijk gebruiken
Of aardbeien, frambozen, bonen, courgettes, pruimen, bosuien, etc
En warm. Nee,maar was ook niet de bedoeling om er vervolgens een steaktartaar van te maken want dan gaat juist dat specifieke van de zalm verloren. Zo was hij goed i.c.m. de bubbels.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 15:13 schreef FutureFairytale het volgende:
Jammer dat het eitje niet zacht is.
21 jaar oude. Hij was hemels maar stevig voor een klein glaasje. 25 euro! En toch was de fles al aardig geledigd. Bleek dat alleen de eigenaar en ik als (nieuwe) gast ervan dronken.quote:
Fantastische whisky met pruimen-/bananen geuren en smaken.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 10:47 schreef Iwanius het volgende:
21 jaar oude. Hij was hemels maar stevig voor een klein glaasje. 25 euro! En toch was de fles al aardig geledigd. Bleek dat alleen de eigenaar en ik als (nieuwe) gast ervan dronken.
Woensdagmiddag na de lunch:quote:Op woensdag 10 augustus 2016 10:47 schreef Iwanius het volgende:
[knip]
Yup,ook vandaag deze aloude combo van weleer maar weer eens genomen als vroege lunch = Zalmsoepje i.c.m. een
gemengde salade en een verse fles bubbels. En natuurlijk het fraaie weer.[/sub]
Hoezo vers uit Griekenland? Ben je daar op vakantie?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:31 schreef FANN het volgende:
Vandaag was Pitabroodjes,vers uit Griekenland, dus niet die namaak zooi![]()
Gevuld met Vegaworstjes, tomaten, uien, tzaziki
en 'smiddags een spanakopita,
nu even een tonic met citroen..
Nee neef van eega is op bezoek en heeft een hele lading meegenomenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:12 schreef MCH het volgende:
[..]
Hoezo vers uit Griekenland? Ben je daar op vakantie?
Dan zijn ze toch niet vers meer?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee neef van eega is op bezoek en heeft een hele lading meegenomen
Jawel.... niet van die fabriekszooi natuurlijk, maar vn de écht pittabakker, die hebben ze daar nogquote:
Hoezo ontdek je dat nu pas als het maar 100 m van je huis is.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:40 schreef FutureFairytale het volgende:
Nieuw Italiaans tentje/trattoria bij mij ontdekt. Jammergenoeg, dit gaat me geld kosten![]()
Had vnv een pizza salame venetriciana en parmezaan. Heerlijk![]()
En alle pastamaaltijden zien er ook geweldig uit.
Zit op 100m van m'n huis
NOM!quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:40 schreef FutureFairytale het volgende:
Nieuw Italiaans tentje/trattoria bij mij ontdekt. Jammergenoeg, dit gaat me geld kosten![]()
Had vnv een pizza salame venetriciana en parmezaan. Heerlijk![]()
En alle pastamaaltijden zien er ook geweldig uit.
Zit op 100m van m'n huis
Welke Thai is dat? Ben op zoek naar een goede in A'dam.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:36 schreef Iwanius het volgende:
Vrijdag
Lunch:
[ afbeelding ]
Wederom de aardappel kaas gratin combo met een lekkere steak en een glas
riesling. Vorige keer goed,nu ook weer.
Aansluitend:
[ afbeelding ]
Yup.. acclimatiseren met deze bekende verse paffert en een gin-tonic alvorens
we 'Miep' wegbrengen. Ik volg volgende week. Even er weer saampjes tussenuit
als half Nederland weer terug is.
Avondeten:
[ afbeelding ]
Yup,bij mijn favoriete Thai in mokum het vroege avondeten nuttigen alvorens ik terugkeer naar mijn eigen stad. Links
garnalen-salade,center: spicy gamba's met tauge (staat zo niet op de kaart) en rechts een glasnoedels-gehakt soepje.
Boven rechts een biertje. Heerlijk!
ga je waarschijnlijk niet snel weer heen?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Ook uit eten geweest bij een grill/pizza ding nieuw in het dorp
Het is dat je kan drijven op vet en olie want anders was een zwemdiploma A sowieso gewenst
Wat dacht je van nooit? wel 2 wijntjes van het huis... Wel jammer want qua uiterlijk wel potentie en ze zijn een week open... dus misschien met kritieken kunnen ze wat mee/?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:18 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
ga je waarschijnlijk niet snel weer heen?
nu wel..quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:24 schreef Kaatje1 het volgende:
hadden ze het zelf überhaupt wel door dat het te vet was?
Wat zonde! Geen last van hopelijk.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Ook uit eten geweest bij een grill/pizza ding nieuw in het dorp
Het is dat je kan drijven op vet en olie want anders was een zwemdiploma A sowieso gewenst
nee.. ben een vuilnisvatquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:04 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Wat zonde! Geen last van hopelijk.
Foto van mijn eten. Salade en patat uit beeld.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:58 schreef FutureFairytale het volgende:
Vnv uit eten geweest. Gemarineerde kip aan bot en pittige spareribs met salade.
Ooh lekker hoor allemaalquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:29 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
nee.. ben een vuilnisvat
Nu wat zoete popcorn..
Morgen eerst maar een boterham kaas, beschuit met hagelslagXXLpuur, gekookt ei en kiwi
Daarna heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeel hapjes.. nog ff verzinnen hoor
Jij nog lekkere plannen?
had je aan 1 servetje genoeg?quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Foto van mijn eten. Salade en patat uit beeld.
[ afbeelding ]
Nee haha kreeg ook citroendoekjes.quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:04 schreef Karzai het volgende:
[..]
had je aan 1 servetje genoeg?
Broodje knakworst en bakje groene curry salade
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Járen geleden had je die van Pza ofzo (rond 2003?). Lekker was diequote:Op zondag 14 augustus 2016 20:03 schreef Postbus100 het volgende:
Verse pizza met kipshoarma en knoflooksaus van de Plus. Goh, wat had ik daar zin in!
Maar waarom bestaan er geen shoarmapizza's in diepvriesvariant? Te weinig markt voor? Kan ik me haast niet voorstellen
Moet er niet aan denken nuquote:Op maandag 15 augustus 2016 08:39 schreef Helsinki het volgende:
Havermout met appel en kaneel. Had ik maar een eitje of twee gebakken met iets te veel spek.
Wanneer wel, je bent toch vega?quote:
soms smokkel ik een béétjequote:Op maandag 15 augustus 2016 11:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Wanneer wel, je bent toch vega?![]()
Vanmorgen biscuitjes en thee.
Vanmiddag meergranenbollen met smeerkaas.
Vnv tomatengroentesoep, broodjes met saté, pannenkoeken en taart op verjaardag.
Slecht als je alleen dat eet en het er dan af moet sporten van jezelf:{quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
Stukje appeltaart als avondeten gehadEn straks het er even af sporten
Oeh ik ben dol op blauwe bessenquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:16 schreef Helsinki het volgende:
Net een schaaltje vanille yoghurt met wat blauwe bessen erdoor.
huh?quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:51 schreef MCH het volgende:
Een pilsje omdat het moest van Hans v. Zetten.
Ja en voor zelf maken is het nu te laatquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:52 schreef FANN het volgende:
[..]
dat zou de perfecte afsluiiting zijn geweest, niet aan gedacht
Nah, er komt nog wel vaker Grieks eten hiero, dus ik zal er aan denkenquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en voor zelf maken is het nu te laat
Maak je dan ook tzatziki?quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah, er komt nog wel vaker Grieks eten hiero, dus ik zal er aan denken
Dat heb ik nou nooitquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:55 schreef FANN het volgende:
[..]
dat kan... er staat nu iemand in de keuken mayonaise te maken
Echt.. gatver wat jammerquote:
In een berghutje schuilen. Tot het over is, maar.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 18:48 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Echt.. gatver wat jammer
En nu?
Wij hadden ijsbergslasalade, sperziebonen, gebakken aardappelen en gebakken lakervelder biefstuk met in vet gebakken champignons en ui
quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:19 schreef FANN het volgende:
Souvlaki's, vlees is Vega![]()
[ afbeelding ]
Lekker!quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:11 schreef Prego het volgende:
[..]
Ik ga hier ongeveer hetzelfde doen maar dan met vega gyros
Nice.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Lekker!![]()
Hier wordt het gebakken aubergines met gebakken pepers.
[ afbeelding ]
Professionele keuken. Je bent kok? Spicy vega gerechtje. Turks? zo te zienquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:39 schreef FANN het volgende:
Lekker!![]()
Wouw.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Lekker!![]()
[ afbeelding ]
Harige handenquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Het is nog niet klaar![]()
[ afbeelding ]
Best een goeie keuken dat wel, maar nog een betere kokquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:51 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Professionele keuken. Je bent kok? Spicy vega gerechtje. Turks? zo te zien
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Best een goeie keuken dat wel, maar nog een betere kok![]()
Een Vega Griek
Wil je daten met mijn Vega Griek?quote:
is die ook vega en Grieks?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Wil je daten met mijn Vega Griek?
Hij heeft wel een neef die is hier nu als logé, zal ik het vragen?![]()
''mijn'' Griek is Vegetariër zijn neef is Veganistquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:38 schreef Prego het volgende:
[..]
is die ook vega en Grieks?
Ik moet het alleen even aan mijn Franse carnivoor vragen![]()
Time and day? vraagt Neefquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:38 schreef Prego het volgende:
[..]
is die ook vega en Grieks?
Ik moet het alleen even aan mijn Franse carnivoor vragen![]()
oh myquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:39 schreef FANN het volgende:
[..]
''mijn'' Griek is Vegetariër zijn neef is Veganist![]()
hij zegt iets in het Grieks op wat jij zegt, maar ik weet niet hoe je dat schrijft en hij ligtquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:46 schreef Prego het volgende:
[..]
oh my![]()
Δώστε του ένα φιλί από μένα
Ofzo
OT: een Bavaria 8,6, het is tenslotte dinsdag en nog 28 graden
Die ken ik daar hoef ik hem niet voor te roepenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is weer een hele berg etenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:28 schreef Iwanius het volgende:
Dinsdag(vervolg)
Vooraf aan Ajax vs Rostov:
Avondeten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Opnieuw bij mijn favoriete Thai in Mokum deze aloude combo van weleer genuttigd bestaande uit een
garnalensalade,visfilet in een gele curry en als vooraf je een vissoep. De witte rijst zit links in
in de grote kom en rechtsboven een van de vele biertjes..
Na Ajax vs Rostov en het gelijke spel, weer thuis in Rotterdam en...
[ afbeelding ]
Bij de enige echte nacht-Chinees van Rotterdam een kleine sui kau thong
i.c.m. een saté mix nuttigen. Het maagje moet tenslotte gevuld worden.
Totslot:
[ afbeelding ]
Lekker nachtelijk acclimatiseren in de drukste avondstraat van Rotterdam
en de drukste nachtkroeg van Rotterdam.
Ja hullo, welke Thai is dat nou in Amsterdam?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:28 schreef Iwanius het volgende:
Dinsdag(vervolg)
Vooraf aan Ajax vs Rostov:
Avondeten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Opnieuw bij mijn favoriete Thai in Mokum deze aloude combo van weleer genuttigd bestaande uit een
garnalensalade,visfilet in een gele curry en als vooraf je een vissoep. De witte rijst zit links in
in de grote kom en rechtsboven een van de vele biertjes..
Na Ajax vs Rostov en het gelijke spel, weer thuis in Rotterdam en...
[ afbeelding ]
Bij de enige echte nacht-Chinees van Rotterdam een kleine sui kau thong
i.c.m. een saté mix nuttigen. Het maagje moet tenslotte gevuld worden.
Totslot:
[ afbeelding ]
Lekker nachtelijk acclimatiseren in de drukste avondstraat van Rotterdam
en de drukste nachtkroeg van Rotterdam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |