Wat zonde! Geen last van hopelijk.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Ook uit eten geweest bij een grill/pizza ding nieuw in het dorp
Het is dat je kan drijven op vet en olie want anders was een zwemdiploma A sowieso gewenst
nee.. ben een vuilnisvatquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:04 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Wat zonde! Geen last van hopelijk.
Foto van mijn eten. Salade en patat uit beeld.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:58 schreef FutureFairytale het volgende:
Vnv uit eten geweest. Gemarineerde kip aan bot en pittige spareribs met salade.
Ooh lekker hoor allemaalquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:29 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
nee.. ben een vuilnisvat
Nu wat zoete popcorn..
Morgen eerst maar een boterham kaas, beschuit met hagelslagXXLpuur, gekookt ei en kiwi
Daarna heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeel hapjes.. nog ff verzinnen hoor
Jij nog lekkere plannen?
had je aan 1 servetje genoeg?quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Foto van mijn eten. Salade en patat uit beeld.
[ afbeelding ]
Nee haha kreeg ook citroendoekjes.quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:04 schreef Karzai het volgende:
[..]
had je aan 1 servetje genoeg?
Broodje knakworst en bakje groene curry salade
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Járen geleden had je die van Pza ofzo (rond 2003?). Lekker was diequote:Op zondag 14 augustus 2016 20:03 schreef Postbus100 het volgende:
Verse pizza met kipshoarma en knoflooksaus van de Plus. Goh, wat had ik daar zin in!
Maar waarom bestaan er geen shoarmapizza's in diepvriesvariant? Te weinig markt voor? Kan ik me haast niet voorstellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |