Hoezo ontdek je dat nu pas als het maar 100 m van je huis is.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:40 schreef FutureFairytale het volgende:
Nieuw Italiaans tentje/trattoria bij mij ontdekt. Jammergenoeg, dit gaat me geld kosten![]()
Had vnv een pizza salame venetriciana en parmezaan. Heerlijk![]()
En alle pastamaaltijden zien er ook geweldig uit.
Zit op 100m van m'n huis
NOM!quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:40 schreef FutureFairytale het volgende:
Nieuw Italiaans tentje/trattoria bij mij ontdekt. Jammergenoeg, dit gaat me geld kosten![]()
Had vnv een pizza salame venetriciana en parmezaan. Heerlijk![]()
En alle pastamaaltijden zien er ook geweldig uit.
Zit op 100m van m'n huis
Welke Thai is dat? Ben op zoek naar een goede in A'dam.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:36 schreef Iwanius het volgende:
Vrijdag
Lunch:
[ afbeelding ]
Wederom de aardappel kaas gratin combo met een lekkere steak en een glas
riesling. Vorige keer goed,nu ook weer.
Aansluitend:
[ afbeelding ]
Yup.. acclimatiseren met deze bekende verse paffert en een gin-tonic alvorens
we 'Miep' wegbrengen. Ik volg volgende week. Even er weer saampjes tussenuit
als half Nederland weer terug is.
Avondeten:
[ afbeelding ]
Yup,bij mijn favoriete Thai in mokum het vroege avondeten nuttigen alvorens ik terugkeer naar mijn eigen stad. Links
garnalen-salade,center: spicy gamba's met tauge (staat zo niet op de kaart) en rechts een glasnoedels-gehakt soepje.
Boven rechts een biertje. Heerlijk!
ga je waarschijnlijk niet snel weer heen?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Ook uit eten geweest bij een grill/pizza ding nieuw in het dorp
Het is dat je kan drijven op vet en olie want anders was een zwemdiploma A sowieso gewenst
Wat dacht je van nooit? wel 2 wijntjes van het huis... Wel jammer want qua uiterlijk wel potentie en ze zijn een week open... dus misschien met kritieken kunnen ze wat mee/?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:18 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
ga je waarschijnlijk niet snel weer heen?
nu wel..quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:24 schreef Kaatje1 het volgende:
hadden ze het zelf überhaupt wel door dat het te vet was?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |